PHOTO

795 111 3
                                    

{ Yoongi's pov }

„Dal jsem ti jeden jediný pojebaný úkol!" Křik se rozezněl místností. Nemohl jsem dělat nic jiného, než se krčit a doufat.
„Vložil jsem v tebe svou důvěru a ty si mě zklamal" Uslyšel jsem lusknutí prstů a následně se přibližující kroky ke mě. Zvedl jsem hlavu a všiml si dvou můžu vedle mě. Tohle nemůže dopadnout dobře.

„Nechte mě to napravit! Prosím"Všichni tři, kromě mě se začali smát. Vím, že nemám šanci to napravit, ale za zkoušku nic nedám.

„Ach Yoongi. Tohle je svět bez lítosti. Nikdo jí tu nezná" Jeho hnusný blažený úsměv mi kroutil žaludkem, jako by to byl hadr. Chtěl jsem něco namítnout, ale to se otevřeli dveře, ve kterých se objevila neznámá osoba.

„Vím, že nemám právo mluvit, ale potřebuju Yoongiho. Nezajímá mě, že ho chceš zabít, prostě si ho beru" Dost mě překvapil jeho přístup. Nikdo si často tohle nedovolí, protože je výše postavený, než mi všichni dohromady, ale jeho arogance a rozhodný pohled mi přišli, že je na stejné vlně jako on.

„Co si to dovoluješ?!" Šéf se rozkřikl a začal házet rukama. Celá místnost byla naplněná napjetím.

„To co můžu" Dál s ním neargumentoval. Došel si pro mě a výrazným tržením za ruku mne táhl ven z místnosti.

{ Jimin's pov }

„Notak Chimme! Pojď to dáš!" Sehun se mě snažil různě povzbuzovat, ale já už prostě nemůžu. Jeho trénink je velmi náročný. Udělal jsem už padesát kliků a jemu to je pořád málo. Ruce mě bolí, jako kdybych těch kliků udělal tisíc.

„Huf.. Sehune.. já už nemůžu" S mým trhaným dechem se mi mluví těžko, ale pořád dám smysluplnou větu dohromady. Ruce jsem uvolnil, takže mě čekal náraz s tvrdou zemí. Pořád to bylo příjemnější, než ty kliky.

„Pro dnešek tedy stačí. Ráno si půjdeme zaběhat dobře?" Podal mi pomocnou ruku, kterou jsem přijal. Vyhoupl mne na nohy. Myslel jsem, že spadnu, ale Sehun mne okamžitě zachytil.
„Nepadej mi Chimme" Zasmál se, vzal ai mě do náručí a odcházel semnou do další místnosti tohohle domu. Než jsme odešli z garáže všiml jsem si fotky, na které byl Sehun a malý kluk. Snažil jsem se zjistit o koho jde, ale to už se zavírali dveře...

NO ONE KNOWS MEKde žijí příběhy. Začni objevovat