Týdny ubíhaly a já po čase zjistil, že jsem měl pravdu. Úkoly byly stále horší a horší a jednou jsem dokonce musel zabít psa od našich sousedů.
Asi měsíc po tomto úkolu se ten neznámý neozýval a já za to byl rád. Ale i přesto jsem klid neměl.
Neustále jsem musel myslet na to, jak jsem vrazil nůž do toho ubohého psa a sledoval, jak pomalu krvácí.
Jeho krev mi stékala po rukou a já sledoval, jak ten pes pomalu zavírá své oči plné strachu a utrpení.
Jakmile své oči zavřel, po obličeji mi začaly stékat slzy, které neměly konce. Ještě nejméně hodinu jsem seděl u toho nebohého stvoření a potom se ho vydal zakopat na pole.
Jsem monstrum, kterým už nejspíš navždy zůstanu.
Abych se přiznal párkrát už jsem přemýšlel, že bych s tím skoncoval. S tím vším trápením úkoly a depresí, která mě v posledních měsících doprovází jako můj věrný kamarád.
Několikrát už jsem si chtěl vzít život, ale nikdy jsem to neudělal.
Nemohl jsem. Co by se stalo, kdybych přestal plnit ty úkoly? Zabil by mou rodinu?
A potom samozřejmě má rodina. Nedokázal bych jí to udělat.
Všechno jsem to tak nějak zvládal, až do dne kdy mi od něj přišel další úkol.
Docela jsem se na něj těšil. Sliboval mi totiž, že toto je poslední úkol a jakmile jej splním, budu volný.
SMS mi přišla ve 3:00 ráno, tudíž mě probudila ze spaní. Nedočkavě jsem si ji přečetl a chtěl ji jít splnit už teď, abych to měl za sebou, ale nemohl jsem.
Jakmile jsem si ten úkol přečetl, nebyl jsem schopný slova ani jediného pohybu. Měl jsem zabít. Tentokrát ale ne psa. Ale člověka.
Měl jsem zabít dívku jménem Emilie Ferbasová.
Ahojky! Jak se dnes máte když je pondělí? 😊 Vnímáte to nějak negativně? 🤔 Já tu pro vás mám novou kapitolu, která je sice kratší, ale už to začíná být alespoň trochu zajímavé. 😁 A měla bych pro vás takový návrh. Co kdyby vždy nová kapitola vycházela v pondělí? 🤗 Možná bych tak třeba někomu to pondělí aspoň trochu zlepšila. 😄 Napište mi do komentářů jaký na to máte názor, jestli by vám to vyhovovalo nebo byste to chtěli jindy nebo třeba častěji. Tak doufám, že jste dnes měli hezké pondělí a ahoj u další kapitoly! 😇😘🍌🍍💓
ČTEŠ
Rozkaz zabít ❤🔪 [Martinus Gunnarsen] [DOKONČENO]
De TodoJednoho dne přijde chlapci jménem Martinus Gunnarsen zvláštní SMS. Aniž by o tom věděl, tak se zapojí do hry, ze které není úniku. Zbývá mu splnit poslední úkol a bude konec hry. Úkol je ale nejtěžší ze všech těch, které kdy dostal. Dokáže ho Martin...