2. 💕

3.4K 233 9
                                    

A právě tehdy to všechno začalo. Jednou jsem ho neuposlechl a neuvěřitelně jsem toho litoval.

Měl pravdu. Následky se dostavili a to hned ještě ten večer.

Mně se ale nic nestalo. Za to mojí malé sestřičce Emmě.

Večer nám volali z nemocnice, že ji srazilo auto a čeká ji operace.

Nevypadalo to s ní vůbec dobře a pomalu jsme přestávali věřit, že by to mohla přežít, ale naštěstí se její stav začal po pár týdnech lepšit.

Bylo mi jasné, že tohle náhoda nebyla. Byly to přesně ty následky, o kterých mluvila ta osoba, která mi psala.

Nechtěl jsem riskovat, že se ještě někomu něco stane a tak jsem mu napsal.

A v tu chvíli jsem začal hrát.

Zapojil jsem se do té jeho pos*ané hry ze které už není úniku.

Zadává mi úkoly a já je musím plnit. Pokud bych nějaký nesplnil, mělo by to podobné následky jako tenkrát u Emmy.

A to já nemůžu dopustit. Nemůžu dopustit, aby se kvůli mně někomu něco stalo.

Už jsem splnil několik úkolů, za které na sebe nejsem vůbec pyšný.

Už jsem kradl v obchodě, podpaloval stodolu, ve které naštěstí nikdo nebyl jinak bych to asi nedokázal a dokonce jsem i zmlátil pár lidí až do krve.

Stalo se ze mě monstrum, které dělá ohavné věci a to jenom z jednoho důvodu.

Aby ochránilo svou rodinu.

Občas mi přijde, že ty úkoly se zvyšují a jednou dojde na něco opravdu hrozného, co budu muset splnit a já na to prostě mít nebudu.

Už to trvá půl roku a všechny mé naděje vyprchaly stejně jako má pozitivní nálada a neustálý úsměv na tváři, který jsem kdysi míval.

Změnil jsem se. Nebo spíš on mě změnil.

Ty úkoly mě dost poznamenávají a já nevím, jak dlouho to ještě vydržím ale vždy když už jsem v koncích, vzpomenu si na mou rodinu.

Na mé o 15 minut starší dvojče, na mámu, tátu a potom taky hlavně na Emmu, která leží v nemocnici na těch napojených přístrojích.

Musím je chránit. Nemůžu dopustit, aby se jim něco stalo! Několikrát už jsem chtěl napsat policii, ale vždy když jsem chtěl tu zprávu odeslat nebo vytočit jejich číslo přišla mi SMS od NĚJ.

Varoval mě ať mě to ani nenapadne, že by to mělo následky, kterých bych litoval mnohem víc než toho co se tenkrát stalo Emmě.

Kdyby ubližoval mně! Ale on chce ublížit mým blízkým a to je ten hlavní problém.

Tak jo, je tu další kapitolka, tak snad se vám bude líbit! 😘😊

Rozkaz zabít ❤🔪 [Martinus Gunnarsen] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat