25. 💕

3K 209 90
                                    

To mi ale nedošlo jaké to bude mít následky..

Během chvilky jsem totiž ucítil, jak se ke mně trochu přiblížila.

Ze začátku jsem moc nechápal čeho tím chtěla docílit, ale hned v zápětí jsem to zjistil.

Svojí pánví se totiž pomalu otřela o můj rozkrok (ach bože, co to dělám se svým životem.. 😂😂) a v ten moment jsem ztuhnul.

Ztěžka jsem polknul a snažil se dělat, jako kdyby se nic nestalo, ale to by mi to nemohl můj "kamarád" celé pokazit.

Když jsem se na ní podíval a uviděl její zákeřný úšklebek, bylo mi jasné, že tímto to nejspíš neskončilo.

Chtěl jsem od ní odstoupit, ale i když její rovnováha byla už lepší, raději jsem ji chtěl držet, aby nespadnula.

A nebo ji pustit a utéct? Proběhlo mi hlavou.

Martinusi jsi muž!! (Jo Martinus je muž.. 😂😂) Takovej srab, aby jsi utekl od holky nejsi! Napomínalo mě moje svědomí a já mu musel dát bohužel za pravdu.

Z přemýšlení mě ale zase vytrhla ona.

Namáčknula se na mě a ne, že by se mi to nelíbilo, ale věděl jsem, že pokud to bude takto pokračovat, dobře to nedopadne.

Potom ale zakročila znovu.

Svojí pánví se otřela znovu o tu moji, ale te tentokrát o něco víc.

No a v ten moment už jsem měl opravdu co dělat, abych nezačal dělat věci, které jsem v plánu tak úplně neměl.

Hlavu jsem si opřel o stěnu sprchy, která byla hned za mnou a pořádně ji zaklonil.

Spodní ret jsem si začal nervózně kousat a snažil se nějak nevnímat to těsno, které jsem začínal mít v boxerkách.

Dech se mi začal zrychlovat a byl čím dál víc hlasitější.

Takže jsem za chvíli těžce oddechoval snad přes celou koupelnu.

„Copak? Jsi nějaký zadýchaný ne?" Řekla Emily provokativně.

Chtěl jsem se k ní naklonit, ale ona mě zarazila.

Přitlačila mě ke zdi a svou pánev namáčkla na tu moji snad nejvíc co to šlo.

V ten moment se moje dýchání ještě zhoršilo a jelikož hlavu jsem zaklonit nemohl, předklonil jsem ji a nechtěně se opřel o její hlavu.

„Být tebou si dobře rozmyslím, co zrovna v tuto chvíli budu říkat." Zašeptala a pohladila mě po tváři.

„Proč bych měl?" Vyslovil jsem tuto větu, aniž bych si uvědomil, jaké po ní můžou přijít nasledky.

Emily se ale jen ušklíbla a pohnula svou pánví pomalu nahoru a dolů, dvakrát za sebou.

Mojemu "kamarádovi" se to rozhodně líbilo, ale za to já jsem s tím měl větší problém.

„Ku*va." Vypadlo mi z úst a začal jsem přerývaně dýchat.

„Já ti to říkala." Odvětila mi Emily a ještě jednou svojí pánví pohnula nahoru a dolů.

V ten moment se mi podlomila kolena a já pomalu sjel po stěně sprchy až na zem.

V tu chvíli jsem si myslel, že jsem v bezpečí, ale jakmile mi došlo, co by mohla udělat, polil mě studený pot.

Rozkaz zabít ❤🔪 [Martinus Gunnarsen] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat