32. 💕

1.9K 196 191
                                    

Tak moje líné já se konečně rozhodlo napsat další kapitolu (😂😏) a zároveň pro vás mám v tomto příběhu něco nového co tu zatím nebylo a to je pohled Emily. Tak snad se vám tato kapitola bude líbit a užijte si čtení! 😊💖

Z pohledu Emily

Když jsem se probudila, rozhlédla jsem se kolem sebe.

Myslela jsem, že tam už bude třeba Martinus s tou snídaní, kterou šel nejspíš dělat, ale jediný kdo se v tuto chvíli v pokoji nacházel, jsem byla já.

Tak jsem se nakonec rozhodla, že ho půjdu najít a nebo ho teda spíš překvapit v kuchyni.

Vstala jsem teda z postele a oblékla si delší tričko, které se povalovalo někde na zemi vedle postele.

Kalhoty se mi moc hledat nechtěly, protože po té události, která se stala mi bylo jasné, že by mi to nejspíš zabralo hodně času najít tady někde moje kalhoty.

A tak jsem se prostě jenom v tričku, které mi zakrylo díky svojí délce alespoň kalhotky, vydala do kuchyně.

Jakmile jsem ale otevřela dveře a vyšla z místnosti, došlo mi, že to tu vlastně vůbec neznám a nemám ani to nejmenší ponětí kam mám jít.

A tak jsem prostě našla první dveře do kterých jsem vešla a prostě doufala, že to bude kuchyně.

Jako kuchyně to ale rozhodně nevypadalo spíš jako nějaká ložnice a tak jsem šla hledat dál.

Asi po 5 minutách jsem konečně našla kuchyni, ale nikdo v ní nebyl.

Pomalu už mi začínalo vrtat hlavou kde asi Martinus je.

Moji pozornost po chvilce ale upoutal mobil, který jen tak ležel na lince, dokud nezavibroval.

I když jsem věděla že bych neměla, tak jsem mobil vzala ruky a podívala se na svítící obrazovku.

Mobil byl odemčený což mě docela překvapilo a na obrazovce svítila nějaká konverzace.

Během několika vteřin mi došlo s kým si Martinus psal a když jsem si přečetla pár posledních zpráv, projel mi nepříjemný mráz celým tělem.

Martinus tomu dotyčnému který mu zadával všechny ty úkoly napsal, že ten jeho úkol nesplní..

A to nebylo to jediné..

M - Martinus X - Ten co mu píše ohledně těch úkolů

M: Už jsem se rozhodnul. Ten úkol splnit nedokážu..

X: Ach bože.. Dokážeš si ty vůbec představit kolik ty mi tímto přiděláváš práce?! Nejen že tu holku budu muset zabít sám, ale ještě budu muset potrestat tebe. A ty nejspíš víš o jaký trest půjde, že? 😏

M: Počkej!! Emily sice zabít nedokážu, ale nedalo by se to nějak nahradit?

X: Jak nahradit? O čem to tady mluvíš ty idiote?!!

M: Dám svůj život za ten její. Napiš mi místo kam mám dojít a můžeš si se mnou dělat co chceš, ale Emily necháš na pokoji.

X: Hmm... Zajímavá nabídka.

M: Takže..??

X: Beru. Dojdi do ulice Tyršová k domu číslo 13 a domluvíme se.

M: Fajn.

X: Máš na to 15 minut. Jestli se tu do 15 minut neobjevíš ta holka zemře..!!

M: Do 15 minut jsem tam.

Rozkaz zabít ❤🔪 [Martinus Gunnarsen] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat