Jak dbać o usta? (+ trwały makijaż ust?) 🥑

4.4K 318 22
                                    

🌟 Popękane usta nie są niczym przyjemnym. Nie dość, że bolą nas to przy okazji nie wyglądają zbyt dobrze. Niestety (zwłaszcza) zimą wiele osób ma z tym problem. Co więc można zrobić, aby się go pozbyć raz na zawsze? ^^
🌷 Miej zawsze pomadkę (wybieraj te silnie natłuszczające): w kurtce, w torebce, biurku i w łazience (ja tak robię, bo jestem trochę zakręcona i po prostu bym jedną szybko zgubiła i o niej zapomniała, ale jeśli jesteście bardziej idę mnie ogarnięte, to może starczy wam jedna, ale chodzi tu o to, żeby wyrobić nawyk częstego nawilżania ust zwłaszcza przed wyjściem na zimno (dlatego kurtka)).
🌷 Kiedy myjesz żeby to przejedź szczoteczka delikatnie po ustach w ramach „peelingu".
🌷 Rób co jakiś czas peeling ust (np. z brązowego cukru, miodu, oliwy z oliwek i wazeliny).
🌷 Zaopatrz się w pomadkę ochronną (z filtrem przeciwsłonecznym), kiedy jedziesz na narty, lub masz zamiar się opalać (albo aby ochroniła usta przed wiatrem).
🌷 Usta tka samo jak reszta naszego ciała potrzebują ćwiczeń, aby zachować zdrowie i młodzieńczy wygląd, tak więc...
• Na przemian układaj wargi w dzióbek i szeroko się uśmiechaj, ale bez rozchylania ust.
• Mów bezgłośne "a", otwierając usta jak najszerzej.
• Zrób dzióbek i kręć nim na prawo i na lewo.
• Wciągnij usta do środka, a potem ułóż je w dzióbek, i tak na zmianę.
• Uśmiechaj się najszerzej jak to możliwe - aż poczujesz napięcie w kącikach ust.

🌟Bonusik🌟
Jak zrobić trwały makijaż ust?
🌷 Nawilż usta.
🌷 Nałóż podkład pod szminkę.
🌷 Możesz obrysować wargi konturówką w kolorze pomadki lub o ton ciemniejszą (Jeśli nie masz wprawy w obrysowaniu ust jednym pociągnięciem, nanieś na kontur warg punkciki, a następnie połącz je linią).
🌷 Nałóż szminkę.
🌷 Aby pozbyć się ewentualnej zbyt dużej ilości kosmetyku włóż palec wskazujący do ust i delikatnie zaciśnij wokół niego wargi.
🌷 Jeśli chcesz poprawić makijaż nie nakładaj nowego na stary. Zmyj resztki szminki i ewentualne brudy.

🌟 Ej Miśki, pod ostatnim rozdziałem nie było nawet 12 gwizdek (11) XD Co się stało? Piszcie proszę w komentarzach co sądzicie o rozdziałach. Wtedy będę wiedziała jakie tematy was interesują i o czym pisać! 💖
A, więc cieszcie się, że wstawiam dziś rozdział XD 🌟

Ps. To już 30 część 😍

UlzzangOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz