🌟 Mimo iż Koreanki z natury mają ciemniejsza skórę od nas to ulzzang dążą do bardzo jasnej (w niektórych przypadkach prawie białej) karnacji. Jak to robią? Przeczytajcie i zobaczcie >.<
🌷 Pamiętaj o codziennym oczyszczaniu i nawilżaniu twarzy.
🌷 Co dwa dni rób peeling.
🌷 Wyciśnij sok z cytryny i zmieszaj go z wodą w proporcji 1/1 po czym wacikiem nałóż na twarz. Po 20 minutach zmyj wodą (nie wychodź z domu, kiedy będziesz mieć na skórze skos z cytryny, ponieważ sprawia on, że twoja skóra jest wrażliwsza na promienie słoneczne). Rób to 2-3 razy w tygodniu (nie częściej) aby uzyskać porządane efekt.
🌷Dokładnie wymieszaj białko jednego jaja z łyżką miodu i nałóż na twarz. Czekaj aż zaschnie i po jakimś czasie spłucz wodą. Rób to co dwa tygodnie.
🌷 Zmieszaj kurkumę z wodą i mąką z grochu (myślę, że bez tego ostatniego się obejdzie, chociaż groch na pewno poprawi strukturę skóry) aż do uzyskania pasty i nałóż na twarz. Zmyj po 15-20 minutach.
🌷 Pokrój surowego ziemniaka (możesz też użyć pomidora lub ogórka) i dokładnie przetrzyj nim twarz. Nie zmywaj soku z warzywa przez około 20 minut. Powtarzaj czynność kilka razy w tygodniu.
🌷 Użyj wody z kokosa (można kupić w kartoniku, ale sprawdź, czy jest w 100% naturalna). Nie musisz jej spłukiwać. Warto ją też pić, ponieważ bardzo podnosi poziom nawodnienia organizmu.
🌷 Przekrój papaję na pół, obierz i usuń pestki. Jedną połówkę (lub więcej, zależy jaką porcję chcesz otrzymać) owocu rozgnieć z wodą do powstania pasty, po czym umieść ją w jakimś pojemniczku i włóż do lodówki. Nakładaj ją na twarz trzy razy w tygodniu. Papaja rozjaśni skórę, ale też przegoni z niej oznaki zmęczenia i odżywi ją.
🌷 Zmieszaj sok z pomarańczy ze szczyptą kurkumy i nałóż na twarz na 20-30 minut. Rób to codziennie.
🌷 Rozdrobnij migdały aż do uzyskania proszku i dodaj trochę mleka aż do uzyskania pasty po czym nałóż na twarz. Rób to codziennie. Zmyj po około 30 minutach.
🌷 Suszoną skórkę pomarańczy rozejrzyj na proszek i dodaj do jogurtu naturalnego (poszukajcie jakiego na prawdę „naturalnego") po czym nałóż na twarz. Zmyj wodą po 15-20 minutach.
🌷 Użyj oleju kokosowego. Nałożony wacikiem na skórę także pomoże ją rozjaśnić.
🌷 Zmieszaj jogurt z sokiem z pomidora (świeżym) i zmielonymi płatkami owsianymi. Nałóż na twarz i po 30 minutach zmyj.
🌷 Umyj dokładnie ryż (tyle razy aż woda, w której go płuczesz będzie czysta. Ogólnie to powinno się to robić zawsze przed gotowaniem ryżu) i zalej go wodą na noc. Rano przelej wodę do buteleczki i używaj jej jako toniku. Pamiętaj, że takiej wody możesz używać przez tydzień (?) jeśli przechowujesz ją w lodowce.
🌷 Woda różana także rozjaśni cerę (możesz dodać jej do innych przepisów zamiast zwykłej wody).
🌷 Odrobinę sody oczyszczonej możemy zmieszać z wodą i powstałą pastą masować przez chwilę twarz, po czym od razu spłukać. Nie stosować często.
❗️Niektóre ze składników mogą podrażnić skórę. Liczę na to, że wszystkie znacie swoją cerę i odbierzecie odpowiednie metody. Najmniej inwazyjny będzie olej kokosowy, woda różana, jogurt, miód, warzywa i owoce (choć tu ktoś może mieć uczulenie) ^^https://youtu.be/B-YOR2cc8Xk
Polecam zobaczyć ten filmik ⬆️💞🌟 Mam nadzieję, że rozdział wam się spodobał. Pisałam go koło godziny, ponieważ wszystkie informacje brałam z angielskojęzycznych stron i to sporo ich wyszło XD Dajcie znać w komentarzach którego sposobu najchętniej spróbujecie >.<
12 gwiazdek = kolejny rozdział
I przepraszam, że nie rozdział o makijażu, ale się nie wyrobiłam 😅🌸Źródła🌸
Vkool.com
Top10homeremedies.com
Wikihow.com
CZYTASZ
Ulzzang
Ngẫu nhiênZdjęcia ulzzang 🌷 Pielęgnacja (cera, włosy) 🥑 Zdrowe odżywianie 🍱 Ubrania 🌱 K-pop 🎶 Ćwiczenia 🦄 Zdrowe żywienie, hacki urodowe, outfit'y i zdjęcia ulzzang ☀️ 🌟Od razu dodajcie do biblioteki Ulzzang II, bardzo zachęcam 😆