🌟Cześć kochani! Dziś dowiemy się jak mniej przeklinać. Będzie druga cześć „jak przestać..." i będzie o niejedzenia słodyczy, więc czekajcie 😆🍭
🌺Ale zwracamy do tematu... Jak wiemy ulzzang są raczej osobami spokojnymi, mądrymi i opanowanymi (a przy tym zazwyczaj radosnymi i ekstrawertystycznymi ☀️). Raczej nie przeklinają.
🌺Dużo osób jednak ma problemy z przekleństwami (każdemu czasem zdąży się przekonać jak coś zrobi, ale mówię o nadmiernym ich używaniu). Jak więc tego zaprzestać? Zobaczmy!
🌷 Zacznij od uświadomienia sobie ile i kiedy najczęściej przeklinasz (staraj się unikać tych sytuacji w przyszłości). Następnie zastanów się dlaczego i czy jest to konieczne. Pewnie dojdziesz do wniosku, że nie jest konieczne (😆). Wtedy zapisz na kartce powody, dla których chcesz przestać przeklinać.
🌷 Kiedy będziesz przeklinać wymysł sobie jakąć „karę". Może to być wrzucanie pieniędzy do skarbonki, albo „strzelanie" się gumką recepturką, którą ma się na ręce 😂
🌷 Kiedy uda ci się nie przeklinać przez określony czas (tydzień, miesiąc... etat ever) kup sobie coś jako nagrodę, albo zrób coś przyjemnego.
🌷Zrób sobie na przykład weekend bez przeklinania. Jeśli ci się uda może się to zmienić w tydzień, albo nawet dłużej 🌟
🌷 Możesz za alzfhm razem wyobrażać sobie babcię, albo kogoś innego, kogo kochasz i z każdym złym słowem będziesz widzieć smutek i zawód na ich twarzy i będziesz wiedzieć, że łamiesz im serduszko 💔 Przyznajmy... kto przeklina przy babci...?
🌷 Kiedy masz zamiar zakląć zastanów się „co się stanie jeśli..." na przykład spóźnię się gdzieś 5 minut, albo poszukam czegoś jeszcz chwilę. Zazwyczaj odpowiedzią będzie „nic strasznego".
🌷Znajdź sobie zastępcze słowo. To może mało przydatne, ale jak byłam mała to mówiłam „kurtka wodna", albo „raz kozie śmierdzi", bo kiedyś słyszałam jak „dorośli tak mówią" 😂 Ach te stare czasy... 😂👌
🌟 Ważna rzecz. Może się zdążyć, że na przykład twoje otoczenie nie będzie zadowolone twoją zmianą nawyków, ale pamiętaj. To TWOJE życie i chcesz, aby było jak najlepsze. Przekleństwa oddziaływują także na naszą psychikę. Pomyśl tak... czy szczęśliwi ludzie przeklinają...? Zazwyczaj wręcz przeciwnie, używają pięknych słów.
Za zmianę swojego życia jesteś odpowiedzialny tylko ty i musisz sobie z tym poradzić! Na pewno dasz radę!
🌸TRZYMAM ZA CIEBIE KCIUKI🌸🌟Dobrze, dzisiejszy rozdział bardzo krótki, ale jest w nim sporo moim zdaniem dobrych metod 💖 Dajcie znać w komentarzu jaki sposób stosujecie/zaczniecie stosować 😄🌸
Miłego dnia/nocy kochani!
🌆🌃🌆🌃🌆🌃🌆🌃🌆🌃🌆🌃🌆🌃
CZYTASZ
Ulzzang
De TodoZdjęcia ulzzang 🌷 Pielęgnacja (cera, włosy) 🥑 Zdrowe odżywianie 🍱 Ubrania 🌱 K-pop 🎶 Ćwiczenia 🦄 Zdrowe żywienie, hacki urodowe, outfit'y i zdjęcia ulzzang ☀️ 🌟Od razu dodajcie do biblioteki Ulzzang II, bardzo zachęcam 😆