Witam witam was kochane panie w tym... jak dla mnie dość ciekawym rozdziale 😏 Przedstawię wam dziś dość ciekawy zespół, a mianowicie „FFC Acrush". Jest to c-pop'owy boysband. Zaczynajmy od zdjęć.
No dobra. Który z członków zespołu najbardziej się wam podoba? 😍 Napiszcie teraz komentarz.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
No dobra, starczy kropek. Powiem wam o co chodzi... To dziewczyny. ... ... ... Tak 😂😂😂👩❤️👩
🌺To przechodzimy do jakichś wiadomości o nich.
🌷Zespól pochodzi z Chin i został założony w 2016 roku. Jego skład został wyłoniony poprzez castingi, na których pojawiły się tysiące chętnych. Jeszcze zanim opublikowano ich pierwszy teledysk grupa cieszyła się poparciem ponad 900k fanów na Weibo (chiński odpowiednik Fb).
🌷O tym, że zespół tworzą dziewczyny fani zostali poinformowani w marcu 2017 roku.
🌷Menadżer grupy przyznał, że zamysł stworzenia zespołu w wersji unisex przyświecał mu już przy pierwszych castingach. Przypuszcza też, że „unisex" zdobędzie popularność w Chinach i postanowił wyjść trendowi na przeciw.
🌷Jak powiedział menadżer: „grupa opowiada się za wolnością z nieograniczonymi ramami". Nie chce on też, żeby grupa była odbierana przez pryzmat płci.
🌷Formacja ma zakaz wypowiadania się na tematy związane z płcią i orientacją seksualną. Sam zespół najczęściej nazywa siebie meishaonian, czyli „przystojna młodzież".
🌷Członkinie nie były zmuszane do zmiany swoich codziennych zachować, ale do swoich ról przygotowywały się kilka miesięcy. Jedna z członkiń mówiła, że kiedy była mała nazywali ją chłopcem i chodziła w męskich ubraniach.
🌷Jest to pierwsza grupa c-popowa, która ma zdominować cały kontynent i miała bardzo aktywną promocję.
🌷Chiny wzorują się na k-popie (jak dla mnie to praktycznie wszystko, trainee, treningi, promocje, MV itd.). Dodali jednak pewien szczegół. Trainee (dziewczyny) muszą grać w piłkę nożną.
🌷Skąd skrót „FFC" w nazwie zespołu? Od sponsora. Marki Fantasy Football Confederation. Z tego powodu dziewczyny uczą się tego sportu, a popisy football'owe są częścią ich występów. Podobno dzięki sportowi będą odbierane jak grupa pozytywnie nastawiona do życia i zdrowia.
🌷Literka „A" natomiast pochodzi od greckiego boga męskiej urody, Adonisa.
🌷Na Weibo członkowie grupy są nazywani „husband", czyli jak idole, o których marzą dziewczyny. No cóż, śmiesznie czytało mi się komentarze pod ich MV pt. „Im feeling a little gay now..." 😂 Przyznam jednak, że dość trafne. A co wy o tym sądzicie? Daję wam tu ich dwa MV:
🌷Piosenka Im Sorry jest genialna. Jak coś to w komentarzach ktoś dodał tekst po angielsku.
🌟Ogólnie mnie bardzo podoba się ta grupa i z pewnością zostanę z nimi 💖 A jakie jest wasze zdanie o nich? 😄 Koniecznie napiszcie w komentarzu 😂🌟
Miłego wieczorka/nocy/dnia 💝
🏙🌃🌆🏙🌃🌆🏙🌃🌆🏙🌃🌆
CZYTASZ
Ulzzang
RandomZdjęcia ulzzang 🌷 Pielęgnacja (cera, włosy) 🥑 Zdrowe odżywianie 🍱 Ubrania 🌱 K-pop 🎶 Ćwiczenia 🦄 Zdrowe żywienie, hacki urodowe, outfit'y i zdjęcia ulzzang ☀️ 🌟Od razu dodajcie do biblioteki Ulzzang II, bardzo zachęcam 😆