İnsan Muhakkak Sevmeli!!!
Bu beklenmedik yakınlaşma restoranın önüne gelen arabanın gürültüsü ile ortamdaki ambiyansın bozulmasına neden olmuştu Ayla'nın eli Uraz'ın elinden uzaklaşırken ayağı ile zeminde daireler çizmeye başladı, hızla arkasını dönen Uraz'da restoranta ilerledi. Oturdukları masada verdikleri siparişleri beklerken, ikiside şimdi daha normal tavırlar sergiliyordu dışarıda yaşadıkları yakınlaşmanın utancı kaybolmuş birbirlerinin yüzlerine bakarak biraz da olsa sohbet etmeye başladılar. Ayla bugün yaşadıklarını hararetli bir şekilde anlatırken, Uraz da konu Emre olduğu için ilgisiz olsa da belli etmemek adına göz teması kuruyordu. Uraz önlerinde duran yemekleri işaret ederek "biraz ara ver yemekler soğuyor! "
Konuya kendini kaptıran Ayla Uraz'ın işaret ettiği tabağına gözü kaydı, aç olan karnını eliyle yokladı "haklısın" diyerek büyük bir iştahla saldırdı yemeğe. Normalde kızlar sevdikleri erkeğin yanında kibar bir şekilde yerlerdi ama şu an Ayla'nın bunları düşünecek lüksü yoktu tabir yerindeyse kurt gibi açtı. Uraz'da Ayla'yı büyük bir zevkle izliyordu zaten.Yemeği yarıladıkları sırada yaklaşan Kenan'ı ilk fark eden Uraz oldu, onun baktiğı tarafa bakan Ayla'nın da fark etmesi uzun sürmedi tabi, yanında bir kaç adamla geldiği restoranda Ayla'yı başkası ile görmek Kenan'ın tuhaf hissetmesine sebep olsa da, arkadaşıdır belkidir diye kötü düşünceleri def etti usulca onlara yaklaşırken.
Suratı düşen Uraz Kenan'ın bakışlarından rahatsız olduğunu belli eden yüz ifadesi takınarak baştan aşağıya süzdü. Uzun bir müddet süzdükten sonra kabul etmek zorunda olduğu kelimeler döküldü duklarından " Kabul ediyorum yakışıklı !!" dedi kaşlarını kaldırarak içinden.Kenan ailenin tek erkek evladıydı, her istediği yapılmış el üstünde tutularak bu yaşına gelmiş ama oda ona verilen değeri boşa çıkarmayarak bulunduğu konumuna emek ve çaba sarf ederek gelmişti. Genç aynı zamanda yakışıklı hafif kirli sakalları beyaz tenine oldukça yakışıyordu, belkide peşinde bir çok kız vardı ama o ailesinin istediği kızla evlenmek istiyordu. Kendilerine uygun olarakta Ayla'yı düşünüyorlardı. Babasının sağlık sorunları artınca şirketin başına geçmiş tek eksiği bir eş'ti. Onlar uygun zamanı beklerken Ayla'nın başına gelen kaza bu düşüncelerini kısa bir süreliğine rafa kaldırmalarına sebep olmuştu.
Bütün bunların Ayla için bir önemi yoktu tabi ama tek bir kusuru hepsini silip götürüyordu. Karşısında oturan Uraz'ın yanında olduğu kadar kimsenin huzuru olamazdı, kalbinde başkasına da yer yoktu maalesef...Kenan tebessümle " nasılsın Ayla, en son hastanede görmüştüm seni"dedi.
Kenan'ın aksine daha kısa ve net cevaplar verdi Ayla " teşekkürler sen nasılsın diyerek onun halini hatırını sordu. Buraya sirkettteki arkadaşlarıyla geldiğini söyleyedi eli ile ilerideki masayı işaret ederek, daha sonra vedalaşıp ayrıldı.Uraz ise soran gözlerle bakıyordu onu birde şirket yemeğinde gördüğünü hatırladı yüzü de tanıdıktı zaten.
Ayla tarttı düşündü nasıl söyleyeceğini ama olduğu gibi söylemeye karar verdi, "Benimle evlenmek istiyor ailesi ile beni görmeye gelmişti" dedi.
Fazla açık olmuştu bu da nitekim Uraz'ın açılan gözleri bu sözü onaylar vaziyetteydi.
Konuya ilgisi artan Uraz kesin bir cevap almak adına "sen istiyor musun" dedi.
Kesin bir cevap vermeyen Ayla sadece babasının,kendisilerine uygun bir aile olduğunu ve olumlu baktığını söyledi. Umduğu cevabı alamayan Uraz için kesin olan bir şey vardı istiyorum dememişti buda bir cevaptı.
Ayla'nın yüzüne bakarken içinden "ne kadar erkek var etrafında ben sadece Emre sanıyordum ama birde Kenan derken kafasını salladığının farkında değildi. Şaşıracak bir durum yoktu aslında çünkü Ayla lisede de güzeldi o zamanlar dikkatini çekmesede yıllar güzelliğine güzellik katmıştı ya da şimdi Uraz onu farklı görüyordu farkında değildi.
Kenan'ın gelmesiyle rahatsız olan Ayla karnınında doymasıyla "kalkalım mı"?diye sordu.
Kenan'ın bakışları eşliğinda arabaya geçtiler, arabanın içinde daha sessizleşmişti bu ikili nitekim bu durum Ayla'nın sabahtan beri ayakta olması bedeninin yorgun düşmesine neden olmuştu, istemsizce birbirine değen kirpikleri biraz sonra tamamen uykunun kollarına bırakmasına sebep oldu.
Uyuyan Ayla'ya gözü kayan Uraz başının cama düştüğünü görünce arabayı biraz daha yavaş sürdü, bu manzara önceden yaşamış olduğu anıların canlanmasına sebep oldu, farkında değildi ama kalbini hüzün gözlerini yaş kaplamıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANSIZ MUTLULUK
RomantizmKadın, bütün içtenliğiyle teşekkür etti, elinden sadece bu kadarı geliyordu. Şuan o kadar minnettardı ki kelimeler kifayetsiz kalıyordu. Yalnız değildi "O" kişi onunla birlikteydi. Acılarını olmasa bile yalnızlığını paylaşıyordu.Başka bir şey istemi...