Gözünün önüne lise yılları geldi, ne kadar da güzeldi o zamanlar yıllar geçmiş okul bitmiş mesleğini eline almıştı. 25 yaşında genç bir kızdı artık Ayla. Çok sevdiği mesleği öğretmenlik küçüklükten beri hayaliydi. Ailesinden uzakta görev yapıyordu alışmıştı artık yalnızlığa hayatında da kimse olmamıştı hiç. Ailesinin durumu gayet iyiydi çok zengin olmasa da bir çok mal ve mülke sahiptiler.Artık evlenmesi gerektiğini düşünüyordu Ayla.Herkes gibi mutlu olmak onunda hakkıydı ama onun sevdiği biri yada onu seven birisi yoktu nasıl olacaktı bu iş...
Aslında aşk onun için önemli değildi o hayatını paylaşacağı birisini istiyordu. Belki de o aşık olmak istiyordu ama farkın da değildi.Annesi de sık sık artık evlenmelisin deyip duruyordu.Ailesi damat arayışına çıkmışlardı çoktan. Çünkü onlar biricik kızlarını emanet edecekleri adamı kendileri seçmeliydi. Yaz tatili gelip çatmıştı artık ailesinin yanına dönme vakti gelmişti.Her zaman uysal bir kız olmuştu her denileni yapan kendi mutluluğundan çok başkalarını düşünen birisiydi Ayla.Mutsuz olsa bile dışına yansıtmayan yapıdaydı, yıllarca ailesinden ayrı şehirde okuyarak hayatı yaşayarak öğrenen biriydi. kendinden küçük iki erkek kardeşi vardı toplamda üç kardeşlerdi. Kardeşleriyle paylaştığı pek bir şeyi yoktu çünkü bu zamana kadar onlarla olamamıştı ama yine de iyi anlaşırlardı sonuçta kardeşlerdi.
Babasıyla arasında sanki uçurumlar vardı bir türlü o uçurumları aşamıyorlardı.Hep soğuk davranırdı hiç bir zaman sevgisini göstermedi tam olarak. Bu bir döngü gibiydi aslında babasından hiç sevgi görmediği için göstermesini bilmiyordu. Yine de baba bir çınar gibidir,meyvesi olmazsa da gölgesi yeter derler....
Öğlen vakti evde otururken annem telaşlı bir şekilde içeri girerek akşama seni istemeye geliyorlar dedi...
Bu ilk hikayem hatam varsa kusura bakmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANSIZ MUTLULUK
RomanceKadın, bütün içtenliğiyle teşekkür etti, elinden sadece bu kadarı geliyordu. Şuan o kadar minnettardı ki kelimeler kifayetsiz kalıyordu. Yalnız değildi "O" kişi onunla birlikteydi. Acılarını olmasa bile yalnızlığını paylaşıyordu.Başka bir şey istemi...