Harry Styles 3

46 3 3
                                    

MIDNIGHT MEMORIES (2013-2014)

A második album, a Take Me Home sikereit követően a fiúk januárban Japánba utaztak, ahol megismerkedtek az ottani kultúrával, rajongókkal, felléptek, illetve az önéletrajzi filmjükön dolgoztak. Az országban továbbá felvettek pár jelenetet a jótékonysági célból készülő One Way Or Another című dal feldolgozásához készülő videóhoz.

A This Is Us betétdala a Best Song Ever lett, ami egyben felvezető szám lett a banda harmadik nagylemezéhez, a Midnight Memorieshoz. A felvét 2013. július 22-én debütált, a hozzá készült videoklip pedig megtörte a VEVO 24 órás rekordját több, mint 20,1 milliós megtekintéssel - letaszítva ezzel Miley Cyrust a csúcsról.

Nyáron Harry Styles stúdióba vonult Londonban, és sokan úgy tartották, hogy az énekes szólókarrierbe kezd és leváll a One Directionről. A híresztelések bár nem voltak igazak, az énekes mégis önálló gondolatait elevenítette meg a stúdióban. A Don't Let Me Go demója 2013 júniusában szivárgott ki, nagy sikert aratva, így Harry bizonyította, hogy szólóban is megállná a helyét.

November 23-án, a Midnight Memories promócióján belül, 1D napot tartottak, ahol a rajongók 7,5 órán keresztül kisérhették figyelemmel a bandát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

November 23-án, a Midnight Memories promócióján belül, 1D napot tartottak, ahol a rajongók 7,5 órán keresztül kisérhették figyelemmel a bandát. A Midnight Memories 2013. november 25-én jelent meg, amivel rockosabb, kicsit pimaszabb hangzást vettek fel.

A banda érezhetően kezdett felnőni, mint hangzás, mind imázs tekintetében. A második kislemez a Story of My Life lett, amivel megismerhettük a banda háttértörténetét, gyerekkorát. Sokan úgy tartják, ez lett a legfelnőttesebb szerzeményük a karrierjük során.

A Best Song Ever,  jackson This Is It DVD-jéből 10 ezer példány kelt el) A One Direction 2013-ra elérte a világ leghíresebb bandájának címét, maga mögött hagyva a legendás Beatlest.

A Where We Are turné keretein belül megvolt az első stadium fellépésük is, hiszen több helyszínen több száz ezer ember előtt volt lehetőségük fellépni. A turné 2014. április 25-én vette kezdetét, az előzenekaruk pedig a 5 Seconds of Summer volt.

A Where We Are-t is dokumentálták, a koncertfilm pedig a turné végén, 2014 őszén debütált a mozikban. Első könyvük, a Where We Are, szeptember 25-én jelent meg. 

FOUR (2014-2015)

2014. április 27-én megerősítették, hogy a negyedik stúdióalbumukon dolgoznak. A banda ezt felnőttesebbre akarta, és megerősítették, hogy a legtöbb dalt ők írják és komponálják.

Harry Styles időközben fellendítette a dalszövegírói karrierjét, és Los Angelesben több nevesebb előadóval is együtt dolgozott, besegített a lemezük elkészítésében és a lyricsek finomításában. Az énekes együtt dolgozott Ariana Grande-del, John Legenddel és Megan Trainerrel is. "Harry dalszövegírói képessége meglepő és lenyűgöző. Nagyon felnőttes, kiforrt gondolatai vannak, ami mély érzelemmel párosul" - nyilatkozta az énekesnő

Szeptember 8-án megrengették a világot a bejelentéssel, miszerint negyedik albumuk, a Four, november 17-én jelenik meg. Ezzel egy időben 24 órán keresztül ingyenesen letölthették a rajongók a Fireproof dalt a hivatalos oldalról (több rekordot is megdöntöttek vele).

Az első kislemez, a Steal My Girl, szeptember 29-én került fel az iTunesra. A hozzá megjelent klip majdnem megdöntötte Nicki Minaj Anaconda kisfilmjével felállított rekordot.

A második kislemez a Night Changes popballadára esett, amihez a különleges videoklip nagy sikert aratott a rajongók és a nézük körében. A fiúk promóció terén felléptek a BBC műsorában, a brit X-factorban és az American Music Awardson is.

A Four nagylemezük november 16-án került a boltok polcaira, és több, mint 80 országban nyitott az első helyen digitális eladások terén. A Billboard Hot 200 listáján is a dobogó legtetején landolt közel 350 ezer eladással, amivel történelmet írtak a zenei portálon, ugyanis ők az első fiúbanda, akiknek mind a négy lemezük elérte ezt a teljesítményt.

Az On The Road Again stadiumturnéjuk 2015 márciusában indult, amivel Bécsbe is ellátogatnak június 10-én. A fiúk 80 show-t adnak összesen világszerte, több ezer embert szórakoztatva estéről estére.

Zayn Malik a turné közben, márciusban magánéleti válságba keveredett, így Malájziából Londonba utazott, hogy rendezze sorait menyasszonyával, Perrie-vel. Zayn Malik 2015. március 25-én bejelentette, hogy otthagyja a világhíres bandát, a One Directiont, mert elmondása szerint nem tudta kezelni az ezzel járó stresszt, és szeretne kicsit úgy élni, mint a normális 22 éves srácok.

A One Direction és Harry Styles is kijelentette, hogy ők kiállnak a banda mellett, és izgatottak a jövő miatt, hiszen hamarosan érkezik az ötödik nagylemezük, immáron Zayn nélkül. Harry azt is megerősítette, hogy eszük ágában sincs pótolni Zayn Maliket, négy tagú csapatként folytatják ezentúl.

 Harry azt is megerősítette, hogy eszük ágában sincs pótolni Zayn Maliket, négy tagú csapatként folytatják ezentúl

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Sztár lexikonWhere stories live. Discover now