2017: You Never Walk Alone album2017. február 13-án kiadták a második albumuk a WINGS egy újabb változatát a You Never Walk Alone címmel. Négy új szám található az albumon. Az elővételnél több mint 700 000 darabot regisztráltak. Az album fő dala Spring day „All Kill"-t ért el 8 nagyobb Dél-Koreai zenei listán és még a MelOn zenei oldala is lefagyott megjelenésekor a rengeteg szavazat miatt. Not Today daluk az amerikai iTunes oldalon tizenegyedik helyet kapta. Ugyanitt a Spring day a nyolcadik lett. Ezzel ők lettek az első koreai pop előadók, akik beléptek a TOP 10–es listába. A Spring Day nem csak az amerikai, de a Brunei Szultánus, Finn, Hongkong, Indonéz, Litván, Maláj, Fülöp-szigetek, Szingapúr, Tajvan, Tájföldi, és Vietnam iTunes dal listáján is első helyen végzett. Az iTunes album listán pedig Örményország, Brunei Szultánus, Finnország, Indonézia, Kazahsztán, Lettország, Malajzia, Fülöp-szigetek, Szingapúr, Svédország, Tajvan, és Vietnám volt, amit meghódított. A Spring Day a „Billioboard's Bubbling Under Hot100" listáján tizenötödik helyet kapta. Huszonnégy óra alatt 9 milliós nézettsége lett a videónak a youtube-on. Ezzel megdöntve az előtte felállított rekordot, amit saját Blood Sweat & Tears számukkal értek el. Ez a rekord egy hét múlva újból megdőlt, amikor is kiadták a Not Today című számukat. Huszonnégy óra alatt több mint 10 milliós nézettsége lett. A Spring Day videója négy nap alatt érte el a 20 milliós nézettséget, míg a Not Today három nap alatt. A BTS először ezeket a dalokat színpadon a „2017 BTS Live Trilogy Episode III: The Wings Tour"-on adta elő.
Stílusuk
Először a stílusuk és a megjelenésük egy kemény „rossz fiús" volt, amit később fiatalos kinézetre váltottak és ehhez hozzá járul az, hogy nagyban hatott rájuk a Hip Hop és az R&B zenei stílus. MTV bemondója Corynn Smith azt állítja,hogy a Hip Hop és Rock ihlette elemeket is belekeverték a dalaikban többek között: „Danger" és „Boy in Luv"-ba. BTS a Fuse TV bemondója Jeff Benjamin szerint „Koreai popzenei világ társadalmi lelkiismerete", mert szerinte ők „megtalálták azt a módot, hogyan lehet beszélni komoly, mély problémákról még egy konzervatív társadalomban is ". 2016-ban a „War of Hormone", „Converse High" és Rap Monster szóló dala „Joke", valamint Suga hozzászólása a Twitter-en nőgyűlölőként lett megbélyegezve. Big Hit kiadott egy bocsánatkérő közleményt ennek kapcsán.
Rengeteg témát érintettek az évek alatt, többek között: iskolai erőszak, a boldogság keresése, a kirekesztettség a társadalomból. Egy -cikkben Jeff Benjamin még jobban megnevezi, ami megkülönbözteti hangzásukat és szövegüket és ezt mondja: „Az ő népszerű számuk a Blood Sweat & Tears nem más, mint egy élethosszig tartó kapcsolat egy táncbukásos szünet után". A Wings albumon pedig a mentális egészség, a koreai idolok problémái és a női felhatalmazásról énekelnek, amik nem megszokott témák Dél–Koreában, ahol konzervatív a társadalom és a legtöbb énekes biztonságosabb témát választ, mint mondjuk a partizás és szakítások.
A Billboard szerint a BTS egyike a legversenyképesebb előadóknak a mai zenei világban. Minden tag valamilyen módon vagy a dalszöveg vagy a komponálással részt vesz az alkotásban. A Daily Dot, úgy írja le őket, hogy: „ők adják meg az alapot azoknak a bandáknak, akik utánuk jönnek"
Jótékonykodás
2015-ben 7 Tonna (pontosan: 7,187 kg) rizst ajándékoztak a K-Star Road eseményre, amit Apkudzsong városrész Kangnam kerület rendeztek Szöulban. Következő évben részt vettek a ALLETS' egyik jótékonysági eseményén, aminek a neve: "Let's Share the Heart".
2017 januárjában kiderült, hogy BTS és a Big Hit Entertainment 100,000,000 won-t adományozott 4/16 "Sewol Families for truth and Safer Society" szervezetnek, ami kapcsolatban áll a 2014 Sewol hajó katasztrófában érintett családokkal. Minden tag 10,000,000 won-t adományozott és a cég még hozzá tett 30,000,000 won-t. Az adományozást titkosnak szánták és a Big Hit azt is hozzá tette, hogy:„ez a tagok döntése volt".