Harry Styles 4

35 3 0
                                    

MADE IN THE A.M., KVARTET (2015–2016)

A fiúk Zayn kiválása után rövid, 1,5 hónapos szünetre mentek, mielőtt folytatnák az On The Road Again turnéjukat Európában. Harry Styles Los Angelesben, míg a banda többi három tagja Londonban töltötte a pihenést, és állt neki ötödik stúdióalbumuk munkálatainak

„Szeretnénk nyugodtabb, lazulósabb számokat alkotni, amit bármikor, bárki meg tud hallgatni. Olyasmi lemezt szeretnénk kreálni, ami maradandó, amit bármikor elővehetsz – példának hadd hozzam fel Ed Sheerant. Izgatottak vagyunk" – árulta el a Capital FM-nek Liam Payne az új lemezről.

A One Direction emellett megnyitja a Capital FM rendhagyó Summer Time Ball fesztiválját 2015 júniusában, és mindemellett hazavihettek két díjat a 2015-ös Billboard Music Awardson. A díjátadón megköszönték a támogatást a rajongóknak, illetve a legjobbakat kívánták Zayn Malik számára.

Az ötödik albumról az első kislemez, a Drag Me Down 2015. július 31-én jelent meg meglepetésszerűen az iTuneson, és hamar a leggyorsabban fogyó kislemezzé nőtte ki magát, hiszen alig két óra leforgása alatt 80 országban debütált az első helyen - köztük Magyarországon is. A kritikus szerint könnyedén ez lehet a banda eddigi legsikeresebb dala.

A Drag Me Down után bejelentették az album címét, ami a Made In the A.M. fantázianevet kapta. A korongról a második kislemez október 16-án jelent meg, Perfect címen. A dalt Harry Styles és Louis Tomlinson írta, feltételezhetően Taylor Swiftnek szólt vele vissza (ritmikailag megegyezik a Style című felvétellel, ami az énekesről szól, emellett több dalszövegbéli utalás felfedezhető). A dal sikereket ért el világszerte, s az American Music Awardson is előadhatták, ahol további díjakkal gazdagodtak.

Az albumról a dalok címét a fiúk Snapchaten jelentették be, ahová idén ősszel csatlakoztak „onedirection" felhasználónévvel. A lemezt több TV-műsorban népszerűsítették, illetve az Apple Music 100 szerencsés rajongót meginvitált egy privát koncertre, amit élőben közvetítettek, James Corden pedig öt részletben interjút vezetett le a bandával. Styles itt nem erősítette meg, hogy a Perfect dala Taylor Swiftről szól, annyit mondott, hogy mindenki saját tapasztalatból ír, amit az emberek úgy értelmeznek, ahogy akarnak.

A fiúk továbbá részt vettek a carpool karaoke műsorban is Jamesszel, ahol a legnagyobb slágereiket adták elő, és a No Controlhoz is készítettek egy képzeletbeli videoklipet rajongóik nyomására. A videó már közel 100 millió megtekintésnél jár.

Utolsó fellépéseik közé tartozott a BBC Radio 1 megjelenésük, ahol Styles torokgyulladással küzdött. Az Infinity és Perfect mellett felcsendült az X Factorban első közösen előadott daluk, a Torn is. A fiúk búcsúelőadása visszavezetett az X Factor színpadára: a Historyt adták elő a fináléban, a háttérben pedig képek váltották egymást az elmúlt 6 évből.

Az énekes 2016

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az énekes 2016. szeptember 26-án lepte meg a Világot három címlappal az Another Man számára, ami szeptember 29-én jelent meg világszerte. Az ehhez készített fotósorozat fél évig tartott, így láthatjuk Harryt az összes hajstílusával az idő során. A magazin „elvont rocksztárként", „a szomszédfiúként" és a „romantikus hősként" jellemezte Stylest, akit ennek méltóan fotóztak. A magazin rekordsebességgel kelt el online: öt perc alatt fogyott el a honlapokról, majd Nagy-Britanniában az árusítás első napja után sold out volt. Harry Styles neve a megjelenést követően 24 órán keresztül trendelt a Twitteren.

Az interjúkat Chelsea Handler és Paul McCartney (Beatles) vezette le. A beszélgetés során kiderült, hogy dalokat ír, de még gondolkozik azon, mit szeretne üzenni a világ számára, mint szólóelőadó. Fontos számára, hogy a show-ra látogató emberek boldogan távozzanak, azonban nem tudja, mi lesz a One Direction sora. Hálás a bandában töltött időért: „Nagyon jó emlékeim vannak a bandáról, nem lehet rá egy rossz szavam se, és nincsenek megbánásaim. Sosem éreztem úgy, hogy valamit nem tehetek meg." A visszatérésüket azonban nem vetette el: „Talán egy ponton mindenki azt fogja mondani, hogy tenni kéne valamit, de jobb, ha ez magától értetődően történik meg, mint, „Hello! Folytatni szeretnénk!". Ha ez megtörténne, fantasztikus lenne. Sosem zárnám ezt ki. A legfontosabb, legnagyszerűbb dolog, ami valaha történt velem, az, hogy a banda részese lehettem. Teljesen megváltoztatta az életemet." Jelenleg élvezi a filmkészítést és a stúdiózást, a munkájának él, így a családalapítás még nincs a tervei között.

A szólólemezéről az idő során egyre több információ derült ki: Styles együttműködött többek között Bruno Marsszal és Max Martinnal is, az album producere pedig Jeff Bhasker volt (olyan előadókkal dolgozott korrábban, mint Beyoncé, Adam Lambert, Lana Del Rey, Bruno Mars, Kanye West, Jay-Z, The Rolling Stones, Britney Spears, Ed Sheeran, és Taylor Swift). A fotósorozaton az egyik tervező Edward Sexton volt, akivel korábban az Another Manen dolgoztak együtt. Az albumba Ed Sheeran is belehallgatott, aki azt állította, hogy nagyon jó, minőségi, és megmutatja, milyen előadó Styles. Emellett hozzátette, hogy felvettek egy számot közösen, ami végül nem került be a végleges verzióba, mert más hangzásvilágot vettek fel időközben.

A felvételek Jamaicában, New Yorkban, Los Angelesben és Londonban folytak. „Közel állunk a végéhez, s rendkívül izgatottak vagyunk. A felvételek már lezajlottak, s tényleg már csak az utolsó simítások vannak hátra. Természetesen azt akarjuk, hogy teljesen tökéletes legyen, mivel hiszünk benne, hogy Harry olyan előadó, aki hosszú éveket fog a pályán eltölteni. Igyekeztünk minden látomását életre kelteni, rendkívül eredeti, kreatív zenész" – nyilatkozta a Columbia vezérigazgatója, Rob Stringer.

A Dunkirk első trailere 2016. december 14-én érkezett, s Harry is feltűnt benne több ízben. A stábtabok elárulták emellett, hogy Styles rendkívül jól nevelt, és nagyon tehetséges színész. A Dunkirk bemutatására 2017. július 21-én kerül sor, sokak szerint Christopher Nolan ezzel az Oscar-díjat is megcélozza. A rendező most nem karakterek köré építkezett, hanem a túlélés kérdését helyezte előtérbe. „A sztoriban nem lesz empátia a karakterek felé. Nem akartam dialógusokat, hogy megismertessem a sztorijaikat. Nem az a probléma, kik ők, kinek tettetik magukat, vagy honnan jöttek. Egy kérdés érdekel engem: kijutnak valahogy? Vagy felrobbannak az egyik bomba mellett, miközben a sorba próbálnak beállni? Esetleg a hajón éri őket a halál, miközben át akarnak kelni?"

Sztár lexikonWhere stories live. Discover now