A Got7 dél-koreai fiúegyüttes, amelyet a hozott létre 2014-ben. Az együttes hét tagból áll: JB, Mark, Jackson, Jinyoung, Youngjae, BamBam és Yugyeom. Az együttest nemzetközinek is tekinthetjük, hiszen csak négy tagja koreai, míg van köztük két kínai és a thai nemzetiségű tag is. 2014-ben debütáltak első középlemezükkel, ami a Got It? címet viseli, és aminek a promotáló dala a Girls, Girls, Girls. 2014. januárjában debutáltak Japánban, Around The World című single-jükkel. 2014. novemberében megjelent első nagylemezük, az Idenfity is. Az együttes ismert az akrobatikus mutatványaikról, amelyeket fellépéseikbe gyakran beleépítenek. Az együttes számos díjat magának tudhat, többek között 2016-ban megnyerték az Legjobb koreai előadójának járó díjat.
Mark
Mark születési nevén Mark Yi-en Tuan 1993 szeptember 4-én született . Ő az együttes legidősebb tagja. Szülei tajvani származásúak, és jelenleg Los Angelesben élnek. 2010-ben Markra saját iskolájában figyelt fel a egyik alkalmazottja, aki azért érkezett az Egyesült Államokba, hogy új tehetségeket keressen az ügynökség számára. Miután átment a meghallgatáson, Mark Dél-Koreába költözött, és gyakornok lett a . Debütálása előtt szerepelt az Mnet csatorna WIN: Who Is Next című műsorának egyik epizódjában, ami 2013 szeptember 6-án került adásba. Mark Jacksonnel, BamBammel és Yugyeommal alkotott egy csapatot, és a gyakornokaival versenyeztek. A Got7-ben ő tölti be a rapper szerepét. Az együttes számos dalának írásában részt vett.
JB
JB , születési nevén Im Dzsebo 1994 január 6-án született . Mielőtt megkezdte gyakornokságát, tevékenykedett. 2009-ben átment a helyi meghallgatásán, majd három év gyakornokság után 2012 májusában a nevű duó egyik tagjaként debütált Jinyounggal. A két fiú korábban a Dream High 2 című sorozatban is szerepelt. A Got7-ben ő tölti be a vezér, énekes és vezértáncos szerepét. Az együttes számos dalának írásában részt vett.