Hét éve alakult meg generációnk legnagyobb fiúbandája, amelyet a szüneten lévő tagok is megünnepeltek, igaz, külön-külön.
Július 23-án formálták meg a brit X-Faktorban a One Direction nevű formációt. 2010-ben még a mentorok sem sejtették, hogy évtizedünk legsikeresebb fiúbandáját hozták létre, amelynek tagjai megelőzően szólóban jelentkeztek.
Öt no1 album, 20 top 100-as dal, 28 millió eladott kislemez csak az USA-ban, több, mint 3,5 milliárd YouTube-megtekintés, számtalan díj (178 db egészen pontosan) - többek között BRITs (6db), American Music Award (7 db), MTV EMA (11 db), Billboard Music Award (5 db), MTV VMA (4 db), Teen Choice's Awards (27 db) - hét év után külön folytatják karrierjüket meghatározatlan időre. Előtte még 2013 áprilisára a világ leggazdagabb 21 év alatti fiatalai közé kerültek mintegy 41,2 millió dollárral. 2014-ben a Forbes listáján már a második helyen álltak, 2015-re pedig ez a szám 130 millióra nőtt, 2016-ban pedig 282 millió dollárral zárták az évet.
A One Direction számos tekintetben lekörözte nagy elődjét, a Beatlest is, miután Perfect felvételük a 10. top 10-es kiadott daluk lett. Öt könyvet, jó pár parfümöt, és három mozifilmet is a magukénak tudhatnak (Up All Night: The Live Tour, One Direction: This Is Us, One Direction: Where We Are - The Concert Film).
A banda 2015 decemberében History felvételükkel búcsúzott el a kitartó és lojális fanbázisától, a tegnapi nap folyamán mégis „megemlékeztek" az elmúlt időről.
Nézzük, mennyit változtak az évek során!
1.Louis Tomlinson
,
, 7YearsOfOneDirection wow, hová repült az idő ! Minden szeretetem a srácok és természetesen a rajongók felé küldöm ! Köszi, hogy itt vagytok :),,
Louis-nak a hónapban jelent meg első szóló munkája Back to You címmel Bebe Rexha énekesnővel, amit Steve Aokival a Just Hold On előzött meg 2016 decemberében. Azt a felvételt édesanyja halálos betegsége inspirálta, így keserű szájízzel adta elő az X-Faktorban. Nagylemeze már majdnem elkészült, és hamarabb érkezik, mint várnánk – ezt ígérte, legalábbis.
2.Niall Horan
,, 7év. Woowwww! Köszönök nektek mindent. Megváltoztattátok az életemet.,,A This Town után nemrégiben a Slow Hands felvétellel tért vissza, amivel egészen őszig tervezi járni a rádiókat, így hetek óta megtalálható az amerikai iTunes top 10-ben. Októberben érkezik első nagylemeze, illetve meghirdette önálló turnéját is, amire négy nap alatt elkelt az összes jegy. Horan egy levélben osztotta meg rajongóival, hogy 2018-ban is útnak indul.