Bangtan Boys 2

28 4 0
                                    

2015:The Most Beautiful Moments in life Trilógia Világ köröli turné

2015. február 10. és 19. között a BTS először turnézott Japánban, ami a „Wake Up: Open your Eyes"  elnevezést kapta. 25.000 rajongó előtt léptek fel Tokió, Oszaka, Nagoja, Fukuoka állomásokon. Március 28-án megtartották második szóló koncertjüket Koreában. A show neve: „BTS live Trilogy Episode1: BTS Begins"

Harmadik lemezük a The Most Beautiful Moment in life, part 1. egy középlemez (EP), melyet 2015. április 29-én adtak ki. A Fuse zenei oldalon szerepelt a 27 Best Albums of 2015, azaz a „2015-ös év 27 legjobb albuma" listában. Ez volt az egyetlen koreai popzenei album abban az évben a Fuse Listáján. 2015. május 5-én az album főcímdala az „I NEED U" megnyerte az első helyet az „SBS MTV The Show" zenei műsorban, amely a csapat debütálás óta első ilyen zenei műsorban szerzett díja lett. A Signal Entertainment bejelentette, hogy The Most Beautiful Moment in Life, Part 1 album már 180 000 eladásnál tart megjelenése óta.

Június 4-én megjelent a negyedik japán single albumuk, a FOR YOU  amit az egy éves japán debütálásuk alkalmából adtak ki. Ehhez a dalhoz videoklip is készült, ami ugyan ezen a napon jelent meg. A dal az Oricon japán zenei listának egészen az éléig ment. Csak a megjelenést követő első nap 42 611 db-ot adtak el.

Június 23-án kijött a DOPE videoklipje, a BTS következő nagysikerű száma a „The Most Beautiful Moment in Life, Part 1" albumról, ami 1 000 000-ós nézettséget kapott 15 órán belül. A harmadik helyet is megszerezte a „Billboard's World Digital Chart"–on, annak ellenére, hogy csak 2 hónapja jelent meg.

A BTS világ körüli turnéja a „2015 Live Trilogy Episode: The Red Bullet" (Malajzia, Latin Amerika, Ausztrália és USA állomásokon kezdődött, és 2015. augusztus 29-én Hongkongban fejeződött be.

Japánban a BTS részt vett a 2015-ös Summer Sonic Fesztiválon augusztus 15-én, ami a Tokiói QVC Marine Fieldben tartottak, majd 16-án Oszakában léptek fel. Szeptember 8-án bejelentették, hogy a BTS november 30-án visszatér a The Most Beautiful Moment in Life, Part 2 albummal. November 27-től 29-ig egy háromnapos turnét is tartottak Japánban, ami a „The Most Beautiful Moment in life: On Stage"nevet viselte. A turné során bemutatták a főcímdalt is az új albumról, ami a RUN (magyarul: Fuss) nevet viseli.

A 2015-ös Mnet Asian Awardson megnyerték a „Best World Performer" (a Világ legjobb előadója) díjat bebizonyítva ezzel azt, hogy nagy külföldi rajongótáboruk van, valamint ez a díj a külföldi rajongóknak is köszönhető. A díjátadón előadták a „Run" című számukat és felléptek a GOT7-nel együtt. November 8-án megjelent a BTS ötödik japán single albuma, amin az I Need U  c. daluk található japánul.

2016: The Most Beautiful Moments in life:Young Forever és Wings albumok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2016: The Most Beautiful Moments in life:Young Forever és Wings albumok

A csapat fellépett a Párizsban tartandó KCON France eseményen 2016. június 2-án. Kiadták a hatodik japán single albumukat is, amin a „Run" található március 15-én. Május 2-án pedig kiadtak egy különleges összeállítású albumot, a The Most Beautiful Moment in Life: Young Forevert. A Seoul Olympic Gymnastics Arena-ban két napos turnét is tartottak május 7-ei és 8-ai dátumokkal. Ez az esemény az album reklámozása miatt történt. 24 000 rajongó jelent meg az eseményen, majd ezek után megkezdték az Ázsiai turnéjukat, amire elkelt mind a 144 000 darab jegy. Ebben az évben június és július hónapokban felléptek a Los Angelesben és New Yorkban meghirdetett KCON-on is. Mindegyik helyszínre elkelt az összes jegy.

Szeptember 7-én kiadták a második teljes japán albumukat, amiből csak az első nap 44 000 kelt el és azonnal japán zenei listák élére került.

2016. október 10-én kiadták a második teljes stúdió albumukat WINGS címmel, aminek a főcímdala a Blood Sweat & Tears. Elővételnél, ami szeptember 28-án kezdődött csak az első hét után 500 000 darabot rendeltek elő. Az albumon 15 dal található. Ezzel az albummal és számmal „All Kill"–t értek el Dél-Koreában a TV-ben sugárzott zenei műsorokon. iTunes-on az album első helyre került 26 országban. 24 óra után a videoklip már elérte a 6 milliós nézettséget, ezzel megdöntve az eddigi rekordot. Youtube-on ők lettek a legnézettebb koreai pop banda 24 óra alatt. Az Egyesült Királyság Hivatalos Album listájára is felkerült, ezzel ők voltak az elsők, akik ezt elérték. Új Amerikai rekordot döntöttek meg a „Highest Charting „és „Best Selling Kpop Album"  címeket is megkapták. Rá néhány napra a „Word Album Chart", „Word Digital Chart", és a „Social 50 Chart of the week" listákon is első helyen szerepeltek az október 29-ei héten. Youtube-on a „Music Global Chart top 100"-ban is megszerezték a tizenhetedik helyet a videós listán, hatodik helyet az előadói listán és a tizennegyedik helyet pedig a dal listán. November 12-én és 13-án nagyszabású rajongói találkozót tartottak a „Gocheok Sky Dome"-ban. Mind a 38 000 jegy elkelt.

November 19-én bejelentették, hogy világ körüli turnéra mennek, melynek címe: „The New Live Trilogy Episode III: The Wings Tour" . A következő állomásokat hirdették meg: Dél-Korea, Chile, Amerikai Egyesül Államok, Tájföld, Indonézia, Fülöp –Szigetek, Hongkong és Ausztrália. Ugyan ezen a napon a BTS megnyerte az „Album of the year" )díjat a The Most Beautiful Moment In life: Young Forever albummal a Melon Music díjátadón. Ez az első „Daesang" debütálásuk óta. 2016. december 2-án az Mnet Asian Music díjátadón megnyerték a második „Daesang" díjukat, mégpedig „Artist of the year" kategóriában. Ezzel ők lettek az elsők, akik megnyerték ezeket a címeket annak ellenére, hogy nem a három nagy cég (S.M, JYP, YG) egyikénél vannak leszerződve.

Sztár lexikonWhere stories live. Discover now