Rap Monster egy dél-koreai rapper és táncos. Karrierje 2013. júniusában kezdődött mikor is debütált a Bangtan Boys tagjaként. Csapaton belül pedig, mint vezető, fő rapper és táncos van jelen. A banda a Bighit alatt tevékenykedik debütáló számuk pedig No More Dream címmel jelent meg.
PROFIL:
Név: Kim Nam Joon
Színpadi neve: Rap Monster
Születési idő: 1994.09.12.
Születési hely: Ilsan, Dél-Korea
Vércsoport: A
Magasság: 181 cm
Súly: 64 kg
Család: anya, apa és egy fiatalabb testvér
Ügynökség: Big Hit EntertainmentRap Monster 1994. szeptember 12-én született Ilsan-ban. Szülein kívül van még egy húga.
A Block B-ből ismert Zico-val kezdett el dalokat írni, ennek köszönhetően mai is jó barátok. Jó visztonyt ápol a Got7-ből ismert Jacksonnal is. Rap Monster végül 2010-ben csatlakozott a Big Hit Entertainmenthez. Nem ő a legidősebb, de ő volt az első hivatalos tagja a debütálni készülő csapatnak, így ő lett a leader.1. "Nagyon hangos és őrült gyerek voltam. Ha a barátaimmal vagy a tanárokkal voltam, akkor, ég inkább kimutattam. Én voltam az osztály bohóca."
2. A rappeléssel menekül a stressz elől.
3. "2011-ben készítettem egy dalt egyedül, és a legvégén azt kellett ordítanom, hogy 'Rap Monster'. Nem tudom, hogy ez a rész emlékezetes volt-e vagy sem, de a cég munkatársai elkezdtek így hívni. Innen jött a nevem. "
4. Mottója: "Ez mind a múlté lesz."
5. Van egy szokása, hogy éjjel mindig hangosan énekel a házban. Nem gondolta, hogy érinti a többieket. Egy idő után feltűnt neki, de senki nem akarta megszólni. Részben azért mert ő vezető és a legelső tag.
6. J-Hope-ot választaná egy randira, ha nő lenne, mert ő anyáskodó.
7. Támogatja a melegeket.
8. Szereti a tiszta időt.
9. A 'No More Dream' szövegét azért írta, mert az iskolában céltalan volt.
10. Másik beceneve a 'Dance Prodigy'(Táncoló Csoda). Annyira rossz volt a táncban, hogy így kezdték hívni a cég tagjai.
11. Az ő dolga a feltörlés a lakásban.
12. Híres a jó tanulmányi eredményeiről, és mindig bánta, amikor nem tudott együtt tanulni a barátaival.
13. Volt egy kutyája, akinek a RapMon nevet adta.
14. Debütálásuk előtt a mérnöki karon tanult.
15. Halloweenkor zombi jelmezt akar viselni. Egy igazi Monster akar lenni.
16. Nam fontos cuccai: pénztárca, készülékek/eszközök
17. Jimin első benyomása róla: "Amikor beléptem a lakásba és megláttam RapMon-t azt gondoltam, hogy wow, ő igazi sztár. De többé már nem."
18. Nem szereti a szűk nadrágokat
19. A tánctanár üzenete számára: " RapMon, te vagy a legjobb. Te vagy a legjobb vezető. Csak azt szeretném , ha tudnád magad kontrollálni, amikor hív a természet. Kérlek, menj el wc-re a próbák előtt."
20. 3 követelménye a boldogsághoz: egészség, álmodozás és szerelem/szeretet
21. Álma, hogy hírnevet szerezzen a BTS-nek.
22. "Mielőtt énekes lettem, azt akartam, hogy a jövőm el legyen döntve. Úgy éreztem, hogy az életem a lakásomban túl határozatlan. Reméltem, hogy valahogy véget ér. Énekessé válni, vagy sem. Mindig határozott döntést akartam."
23. Neki vannak a legfurcsább arckifejezései a kamera előtt. Egyszer Suga félre is lökte, mert annyira zavarban volt miatta.
24. Mindenféle dologról megfeledkezik, amit kölcsönkér.
25. Valaki üzenete: "RapMon zuhanyozz le.!" Erre Nam azt mondta, ha J-Hope írta ezt, biztos megöli.
26. RapMonster régi művészneve Runch Randa.
27. RapMonster általában összetöri a dolgokat és Suga az aki megjavítja.
28. Azért RapMon a leader,mert ő volt az első tag a BTS-ben.
29. Az anyukájától örökölte mosolyát.
30.Egyszer mikor nem mentek jól a dolgok, RapMon elhajította az egeret és a billentyűzetet, majd kiment a közeli teniszpályára zenét írni. Ez volt a No More Dream.
31. Anno biztonsági őr akart lenni,ezért a Dope-ban annak öltözött.