Bangtan Boys avagy az ismert nevén:BTS Ahogy látszik én is Bts rajongó vagyok bár nem annyira mint a barátaim.Szóval erről többet fogtok megtudni.:)
A Bangtan Boys , melyet a hozott létre 2013-ban. Rajongóikat A.R.M.Y-nak hívják. Debütáló kislemezük, a 2 Cool 4 Skool, 2013. június 12-én jelent meg. A 2013-ban megrendezett és , továbbá a 2014-es is elnyerték a legjobb új előadónak járó díjat.
A The Most Beautiful Moment in Life trilógiával nagy népszerűségre tettek szert. A The Most Beautiful Moment in Life, Part 2, valamint a The Most Beautiful Moment In Life: Young Forever albumokkal már a listára is sikerült felkerülniük. A The Most Beautiful Moment in Life, Part 2 album első helyezett lett a Billboard World Albums Charton, és 3 hétig vezette a listát, ezzel a Bangtan Boys lett az első koreai popegyüttes, akik ezt elérték. A The Most Beautiful Moment in Life: Young Forever a 2016-os MelOn Music Awardson elnyerte az év albuma díjat.
A BTS egy másik mérföldkövét a második teljes albumjukkal, a Wings-szel érte el, amellyel 27 országban vezették az listáját. Ugyan ez az album a 26. lett a Billboard 200-as listáján. Az album több mint egy hétig tartotta a helyét a listán. Dél-Koreában a lemezből 681 924 darab kelt el csak az első hónapban. Ezzel a történetében is rekordot döntöttek. A Blood Sweat & Tears című daluk lett az első igazi sikerdaluk Koreában a digitális slágerlistán. A BTS következő visszatérésekor a Spring Day című dalukkal is első helyezést értek el a Kaonon. Új lemezükre közel 700 000 előrendelés érkezett. Több mint 1,5 millió példány adtak el belőle az előrendelések után.A 2015-ös megnyerték a Bets World Performer díjat, a következő évben pedig az év előadója díjat.2017-ben a BTS elnyerte a Top Social Artist díját, koreai előadóként először.
Debütálás előtti korszak
Az első BTS tagok a 2010-ben és 2011-ben a Big Hit Entertainment, által meghirdetett „HIT IT" válogatón nyertek felvételt. Sok változtatás történt a csapattagokat illetően, mielőtt 2012-ben kihirdették volna a végleges felállást. Fél évvel a debütálásuk előtt fokozatosan kezdett fény derülni tehetségükre. Elkezdtek kapcsolatba lépni rajongóikkal twitter-en és rajongói oldalakon keresztül, illetve videoblogokkal és cover videókkal YouTube-on és soundcloudon egyaránt.
Rap Monster 2013-ra underground rapperként Runch Randa művésznéven vált ismertté. Ekkor már néhány dalt kiadott, és más rapperekkel is- többek között Zico-val a Block B-ből-is együttműködött. A Csin Konguk egyetemen tanult filmművészetet, mielőtt valaki felajánlotta volna neki, hogy menjen el a Big Hit meghallgatására. Suga Teguban tevékenykedett, mint Underground rapper. J-Hope „Street Dancer" vagy is utcai táncos volt a NEURON nevű csapatban, ahol sok tapasztalatot szerzett fellépéseknek köszönhetően. Csimin, mielőtt felvétet nyert volna a Big Hit-hez, a Puszan Művészeti Középiskola egyik kiváló növendéke volt. Modern tánc szakon tanult, de később át kellett jelentkeznie a Koreai Művészeti Középiskolába miután a Big Hithez felvételt nyert. A csapat egy másik tagjának, V-nek is iskolát kellett váltania. Ő is Teguban ment el a meghallgatásra. Dzsongguk hét cégtől is ajánlatot kapott, miután látták őt fellépni a Superstar K-ben, de Rap Monster miatt ő a Big Hit-et választotta.
2013-2014: Debütálás
BTS első albuma a „School Trilogy" iskola trilógia nevet viseli. 2 Cool 4 Skool 2013. június 13-án jelent meg. Az album főcímdala „ No More Dream" címet viseli. "Rookie of the Year" legjobb Új előadó díjat vitt el az albummal, többek között a 2013-as MelOn zenei díjátadón, Golden Disk díjátadón Seoul Music díjátadón. Szeptember 14-én megjelent az első mini albumuk O! RUL8, 2? névvel és 10 számot tartalmaz ez a lemez. Belekezdtek a saját valóság show-jukba, amit az SBS-MTV sugárzott és a „Rookie King Channel Bangtan" (magyarul: Legjobb újonc csatorna) nevet viseli. A műsor alap koncepciója az, hogy van egy saját Tv csatornájuk Channel Bangtan névvel és ezen kifiguráznak híres adásokat többek között VJ Special Forses, MasterChef Korea. 2013. szeptember 3-án kezdődött és 8 hétig sugározta az SBS csatorna. Harmadik része a Trilógiának a második mini albumuk a „Skool Luv Affair (magyarul: iskolai szerelmi viszony)", ami 2014. február 12-én jelent meg. Promóció alatt a főcímdalt adták elő, ami „Boy in Luv (magyarul: szerelmes fiú, koreaiul:"címet viseli és február 11-én jelent meg a videoklip hozzá. Az album harmadik helyig is feltornázta magát a „Billiboard World Album" listáján. Ezek után április 6-án új videoklippel tértek vissza a „Just One Day -jel.
Március 7-én Big Hit bejelentette, hogy a BTS japán debütálásra készül és a japán albumon eddigi számaik lesznek megtalálhatók japán nyelven. 2 Cool 4 Skool április 23-án adták ki japánban. Első daluk a No More Dream volt itt is.
Június 14-én Big Hit bejelentette, hogy a BTS részt vesz egy Oroszországban tartandó fesztiválon, amit a két ország turizmusának fellendítésének érdekében rendeznek. Kpop Cover Dance csapatokat fognak értékelni a fesztiválon és több mint 10,000 ember előtt léptek majd fel. 2014. augusztus 10-én felléptek a Los Angelesben a KCON-on olyan előadókkal együtt, mint a Girls Generation, Teen Top, Vixx, Cn Blue, B1A4.
2014. augusztus 19-én visszatértek a „Danger" (magyarul: veszély) című számukkal, ami az első Teljes albumukon a „Dark & Wild" található és több mint 109.098 példány kelt el belőle. 2014. október 21-én egy másik videoklipet is kiadtak az albumról, ami a „War of Hormone
Ezek után japánban lévő promóciókra koncentráltak. Első teljes stúdió albumuk a „Wake Up" (ugyanis december 24-én jelent meg. Ezen az albumon az eddigi dalaik hallhatók japán verzióban valamint kettő további szám a" The Stars" és az album címadó dal a „Wake Up"(magyarul: kelj fel).
2014-ben Mnet Asian Music Awards-on jelölték őket a „Best Dance performance előadás és a „UnioinPay Song of The year „(UnionPay az év dala) díjakra. „Boy In Luv" adták elő ezen a díjátadón továbbá ekkor volt egy közös fellépésük a Block B–vel.
BTS 2014-ben megtartotta az első világ körüli turnéját, ami a „2014 BTS Live Trilogy- Episode II: The Red Bullet" nevet viseli. Október, november, december hónapokban turnéztak Dél-Korea, Fülöp-szigetek, Szingapúr, Japán, Thaiföld és Malajzia állomásokon.