Eva Longoria

14 2 0
                                    

Eva Longoria egy amerikai színésznő, akinek a legismertebb szerepe a Született Feleségek című sorozatában volt, mint Gabriella Solis. Eva sikeres színészi karrierje mellett többször is elnyerte a legszexibb nő elismerést különböző magazinoktól. 2015-ben szerepet kapott az Refugio romantikus drámafilmben, mint Angela és az Any Dayben, mint Jolene. 2015 és 2016 között szerepet kapott a Telenovela című vígjátéksorozatban, ahol Ana Sofia Calderon szerepét kapta meg.

 2015  és 2016 között szerepet kapott a Telenovela című vígjátéksorozatban,  ahol Ana Sofia Calderon szerepét kapta meg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eva Jacqueline Longoria 1975. március 15-én született Corpus Christiben, Texasban, az Amerikai Egyesült Államokban, immáron négy gyermekes családba, mint legfiatalabb lány. Édesanyja Ella Eva Mireles, édesapja pedig Enrique Longoria. A spanyol származású Eva-nak az ősei még az 1600-as években telepedtek le az "Újvilágban". Kinezológiában diplomázott a Texas A&M Egyetemen Kingsville-ben. A főiskola után rájött, hogy nem ezt szeretné egész életében csinálni, így Los Angelesbe utazott, ahol szerződést ajánlottak neki sok bezárt ajtó után. Egy kisebb tehetségkutatót kezdett el vezetni, de ezután a karrierje szépen ívelt felfelé.

Karrierje

2000-ben kapta meg élete első szerepét, ekkor egy légi utaskísérőt alakított a Beverly Hills 90210 című sorozatban. A következő sorozat, amiben feltűnt a General Hospital volt, itt Brenda Barrett Lookalike szerepét kapta meg egy rész erejéig. 2001 és 2003 között a Nyughatatlan fiatalok című amerikai sorozatban vállalt szerepet, mint Isabella Brana Williams.

2003-ban szerepet kapott a Snitch'd-ben, ahol Gabyt alakította. Rá egy évvel később a Señorita Justice című akciófilmben kapott szerepet, mint Roselyn Martinez nyomozó. A következő film, amiben feltűnt A gyűrű titka című drámafilmben, ahol Jeanie szerepét kapta meg. A film két díjjelölést kapott és Anne Heche is szerepet kapott benne. 2003 és 2004 között a Dragnet - Gyilkossági akták című sorozatban tíz epizód erejéig szerepet vállalt, mint Gloria Duran nyomozó. Még ebben az évben feltűnt a Carlita titka című drámafilmben, mint Carlita.

2004 és 2012 között szerepet kapott a Született feleségek című amerikai drámasorozatban, ahol 181 epizódon keresztül alakította Gabrielle Solis / Gabrielle Lang szerepét. A sorozat nyolc évadot élt meg, három Golden Globes díjat nyert, ezenkívül 57 díjat zsebelt be, és 158 díjjelölést kapott.

2005-ben egy rövidfilmben feltűnt a Desperate Housewives: Oprah Winfrey Is the New Neighbor című sorozatban, mint Gabrielle Solis. A következő film, amiben feltűnt az a Hustler's Instinct című rövidfilm volt, ahol Vanessa Santost alakította. Az utolsó film, amiben megjelent a Nehéz idők című akciófilm volt, ahol Sylviat alakította Christian Bale mellett.

2006-ban egy rész erejéig feltűnt a George Lopez című sorozatban, mint Brooke. A következő film, amiben szerepet kapott A testőr volt, mint Jill Marin. Egy évvel később 2007-ben az Agyő, nagy ő! címűá amerikai romantikus filmben kapott szerepet, mint Consuela. Rá egy évvel később 2008-ban a Csak a testeden át! című filmben kapott szerepet, ahol Kate-t alakította. A következő film, amiben feltűnt az Alulképző volt, ahol Rebecca Seabrook szerepét kapta meg. Még ebben az évben feltűnt a Childrens Hospital című sorozatban, ahol egy új főnököt alakított.

Sztár lexikonWhere stories live. Discover now