Miley Cyrus

11 2 0
                                    

Miley Cyrus amerikai színésznő, énekesnő és dalszövegíró. 2006-ban vált világhírű tinisztárrá a Disney Channelen futó Hannah Montana sorozattal. A kislányos korszakot követte egy kiadó- és imázsváltás 2013-ban. Cyrus a jelenkor egyik legmegosztóbb, de legsikeresebb sztárja, olyan slágerekkel, mint a Wrecking Ball és a We Can't Stop. 2017-ben a Malibu című dalával tért vissza a gyökereihez, a countryhoz.

 KORAI ÉVEK (1992-2005)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

KORAI ÉVEK (1992-2005)

8 évesen csatlakozott édesapjához Kanadába, ahol a Doc című sorozatát forgatták és Billy játszotta a főszerepet. Cyrus ekkor döntötte el, hogy színésznő lesz: "Megragadta a forgatás szünetében a kezemet, és azt mondta, »Apu! Ez az, amit én akarok«" -árulta el Billy. A legelső szerepét így a Doc-ban kapta meg, és egy Kylie nevű kislányt alakított.

Egy évvel később visszatért a szülővárosába, és a Heritage Általános Iskolába iratkozott be. Itt nem igazán jött ki a kortársaival, piszkálták őt híres apja miatt. "Egyszer becsaltak a mosdóba és bezártak. Addig dörömböltem, ameddig véres nem lett a kezem. Végül egy takarítónő talált rám, és hazakísért. Nem tagadom, jól esik a színpadon arra gondolni, hogy ők hol vannak most és én hol vagyok" - írta Miley később, a "Miley Cyrus: az én sztorim" című életrajzi könyvében.

 Nem tagadom, jól esik a színpadon  arra gondolni, hogy ők hol vannak most és én hol vagyok" - írta Miley később, a "Miley Cyrus: az én sztorim" című életrajzi könyvében

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

HANNAH MONTANA - kezdetek (2006)

11 éves korában hírt kapott a Hannah Montana válogatójáról, és forgatókönyvéről, ami arról szólt, hogy egy átlagos lány kettős életet él: napközben diáklány, éjszaka, parókát hord és világhíres popsztár. Cyrust édesapja lefilmezte, ahogy felmondta 'Chloe Stewart' legjobb barátnőjének, Lilly-nek a szerepét. Hamarosan kaptak egy hívást a Disneytől, amiben közölték, hogy túl fiatal, és túl alacsony a szerephez. Ennek ellenére, később, mégis megkérték a lányt, hogy utazzon Los Angelesbe és vegyen részt további meghallgatásokon. "Nehéz helyzetben voltam. Akkortájt volt a pomponlány selejtező, amin ott akartam lenni. Anyum azt mondta, hogy túl keményen dolgoztam ezért a szerepért, hogy hagyjam elúszni, így el kéne mennem. Mégis, ott volt bennem, hogy mi van, ha meg sem kapom és a pomponos karrieremnek is annyi lesz. Végül, mégis repülőre ültem" - nyilatkozta később.

Sztár lexikonWhere stories live. Discover now