Korai évek, tanulmányok
1995. október 10-én született Busan városában, Dél-Koreában. Az általános iskola utána a Busan High School of Arts nevezetű középiskolában folytatta tanulmányait (ahol nemcsak moderntáncot, de éneklést is tanult), de debütálása végett Szöulba költözött, s emiatt a Korea Arts Schoolban érettségizett le. Jelenleg a Global Cyber University hallgatója.
1. Nagy fanja a BigBang-nek, főként Taeyang-nak.
2. "Jelentkeztem egy művészeti suliba, de amikor gyakornok lettem és hajnalokig voltak óráim, gyakran elaludtam közben."
3. Mindig sajnálja, hogy olyan erősen megüti/megrúgja a tagokat a 'No more dream' előadásában.
4. Jimin tánctehetsége már fiatal korában feltűnt, és érdekelte is ez a karrier miután megnézte Rain fellépéseit, előadásait.
5. Nagy tudása van bőrápolás terén.
6. Sok álma volt. Egy gépesített ember akart lenni a Galaxy Express 999-ből
7. Általában egyedül oldja meg a problémáit. Ha mégsem, V-hez fordul.
8. Halloweenkor akar egy dínos ruhát.
9. Jimin a konyhafelelős
10. " A Baby J és a Kid nevek is felmerültek lehetőségként, de a Jimin mellett döntöttem és végül a valódi nevem használom."
11. ' Jungkook, mit gondolsz Jimin-t hogyan teremtette Isten?'
Kook: " Egy evőkanál kis szemek, egy evőkanál kocka has, kost a combjai, combok..."
12. Ha lenne szabadnapja, viccből Jungkook-kal menne el randira kéz a kézben. Amikor Jungkook elmondta, ő mit akarna, ha lenne egy napja, Jimin felkiáltott: " Éljünk együtt boldogan"
13. Jimin azt mondta, hogy a rajongói mindig kérdezgetik a kocka hasáról, és kíváncsiak rá. Nincs sok ideje edzeni, amikor a napirendje véget ér, mindig megpróbál egy keveset.
14. A szemceruza a mindene. Amikor gyakorolnak és nincs kihúzva a szeme, nem tud határozott lenni, inkább félénk és nem tud hip-hop mozdulatokat bemutatni.
15. "De most komolyan! Hogyan tudod kihúzni a szemed? Néztem erről ilyen sminkes videókat, de nem tudom kihúzni magamnak"
16. Jiminnek rosszul esett, amikor Kookie az utolsó helyre sorolta kinézet szempontjából. Ő Sugát tette az utolsó helyre és Jint az elsőre. Először RapMonstert akarta, de végül úgy döntött, hogy ő jobb, mint Suga.
17. Jin szerint Jimin változott a legtöbbet a debütálásuk óta.
18. Mottója: "Addig próbálkozzunk, amíg nem tudjuk megcsinálni"
19. Akikhez a legjobban hasonlít: RapMon, a személyiségük és az ízlésük. J-Hope,a személyisége és a hangossága miatt.
20. 'Min gondolkodsz, amikor nem tudsz aludni?'
-"Mért nem tudom, hogyan kell aludni, amikor aludni akarok, és miért alszok egyáltalán?"
21. Jimin szerint a leghangosabb és legzajosabb ember V, utána Junkook, majd ő maga.
22. Általános iskolában szakács akart lenni, majd rendőr, de tervei megváltoztak középiskolában.
23. V: "Vele beszélek legtöbbet. Ha bármi bajom van, neki mondom el elsőnek."
24. Dicsérete magának: "Igazán szemtelen lettél. Folytasd csak, és légy még inkább szemtelen. "
25. A testrésze, amiben a legmagabiztosabb: a szemei.
26. A BTS a BigBang-et választotta példaképnek.
27. JHope és Jimin együtt szokott gyakorolni, ami akár néha hajnali 1-2 óráig is elhúzodhat.
28. Jimin éheztette magát, mert az emberekek "kövérnek" hívták, de Jin segített neki túljutni ezen.
29. V szerint Jimin a leghuncutabb tag.