Kim Kardashian

16 3 0
                                    

Kimberly Noel Kardashian (1980. október 21.) származású televíziós személyiség, színésznő.

)  származású  televíziós személyiség, színésznő

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Életpályája

2007-ben szerzett ismertséget magának, amikor egy nyilvánosságra került szexvideója miatt a bíróság 5 millió dollár kártérítést ítélt meg neki. Ugyanabban az évben az tévécsatornán bemutatták az ő és családja életét bemutató valóságshowt címmel. A műsornak több folytatását is leforgatták és címmel. 2010-ben Kim volt a legjobban kereső valóságshow-sztár mintegy 6 millió dolláros bevétellel.

Testvéreivel, és egy nevű butikláncot alapítottak, ahol ruházati cikkek mellett parfümöket is árusítanak. 2011. augusztusában Kim televíziós műsor keretében kötött házasságot kosárlabda-játékossal, aki ellen 72 napi házasság után válópert nyújtott be. A válóper 2013. június 3-án fejeződött be. Kimnek 2013. június 15-én lánya született , akinek a North West nevet adták. Kim Kardashian és Kanye West 2014. május 24-én összeházasodtak.

Rettenetes.

Nagyon vágyott egy harmadik gyermekre Kim Kardashian, és akkor sem mondott le az álmáról, amikor az orvosok egészségi okokra hivatkozva eltiltották a szüléstől. Béranyát fogadott párjával a baba kihordására. A kis West Chicago nemrég meg is született, de Kim azóta is jobbára csak magáról posztolgat fotókat. Beigazolódott, amitől a legjobban félt: nem kötődik eléggé a babához.

„Kim ezúttal nem szoptat, és nem élte át azokat a testi és hormonális változásokat, amiken a terhesség során egy kismama keresztülmegy. A testi kontaktus is más egy olyan babával, amit „készen" kapott, miután egy másik nő hordta ki." – mondta el véleményét az In Touch magazinban egy szakértő, aki szerint ettől még ugyanolyan anyai kötődés alakulhat ki az új családtaghoz, csak talán majd egy kicsit később.

Sztár lexikonWhere stories live. Discover now