BTS:Suga

124 5 0
                                    

Min Yoon Gi, művésznevén Suga a dél-koreai BTS nevű, hiphop jellegű héttagú idolbanda rappere és táncosa. Suga számos dalt ír együttesének, akik 2013 júniusában debütáltak a Big Hit Entertainment alatt No More Dream című slágerükkel. Debütálásuk óta számos díjat nyertek.

 PROFIL:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

PROFIL:

Név: Min Yoon Gi
Színpadi neve: Suga
Születési idő: 1993.03.09
Születési hely: Daegu, Dél-Korea
Vércsoport: O
Magasság: 176 cm
Súly: 57 kg
Család: anya, apa és egy idősebb testvér
Ügynökség: Big Hit Entertainment

A Stony Skunk Ragga Muffin című dala inspirálta, hogy zenéljen. Középiskolában tanult zeneszerzést. 2010-ben kezdte meg tanoncéveit a Big Hit Entertainmentnél. A válogatáson i11evn ellen kellett rappelnie, aki első helyezést ért el, míg Suga lett a második.

 A  válogatáson i11evn ellen kellett rappelnie, aki első helyezést ért el,  míg Suga lett a második

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

PROFIL:

Név: Min Yoon Gi
Színpadi neve: Suga
Születési idő: 1993.03.09
Születési hely: Daegu, Dél-Korea
Vércsoport: O
Magasság: 176 cm
Súly: 57 kg
Család: anya, apa és egy idősebb testvér
Ügynökség: Big Hit Entertainment

A Stony Skunk Ragga Muffin című dala inspirálta, hogy zenéljen. Középiskolában tanult zeneszerzést. 2010-ben kezdte meg tanoncéveit a Big Hit Entertainmentnél. A válogatáson i11evn ellen kellett rappelnie, aki első helyezést ért el, míg Suga lett a második.

Suga soha nem takarít össze evés után csak annyit mond 'srácok takarítsatok össze!'
Suga egyszer otthagyta a szüleit újévkor, és visszament a koliba hogy ellássa HoSeok-ot csirkével, és hogy megbizonyosodjon róla hogy nem e magányos.

. Az ő bája a mosolygós szemeiben rejlik.
2. "Ha újra 17 éves lennék, mint Jungkook, tanulnék. Jó fiú lennék, aki nem lázadozik az ellen, amit a szülei mondanak neki. "
3. Suga nem igazán hallgat a Manager-ükre, hogy mikor keljen fel vagy egyen, mert zavaró tényezőnek tartja.
4. Amikor Suga mondta, hogy sok alsóneműt kap ajándékba a rajongóitól, akkor jött rá, hogy néhány eltűnt közülük. Ekkor Jungkook bevallotta, hogy hordja őket.
5. "Nem igazán vagyok az a típus, aki drága cuccokat hord. de,de nagagyon odafigyelek a kiegészítőkre. Fülbevalók, nyakláncok, karkötők, gyűrűk... Imádom mindet. Jelenleg kosaras cipőket is gyűjtök, amiket már általános iskola óta szeretek."
6. Kedvenc pillanata a mindennapokban, amikor egyedül dolgozhat.
7. 'Ha összegezned kellene egy szóval az élethez való hozzáállásod, mi lenne az?'
-"Le se szarom"(Mottója)
8. Rossz szokása: rágja a körmét.
9. Nem szeret táncolni.
10. Suga írta a Jump és a Tomorrow című számot még mikor kezdő volt.
11. A 2014-es fogadalma az volt, hogy reméli nem lesz beteg.
12. Amikor lesz barátnője, azt szeretné, ha meghallgatná a zenéit, szövegeit.
13. Amikor aggódik valami miatt NamJoon-hoz megy segítségért, mert nagyjából azonos korúak és sok közös bennük, szóval sokat beszélgetnek az életről és a zenékről.
14. Suga nagyon szomorú, amikor nem tud találkozni a szüleivel, mikor Szöülba látogatnak el hozzá, mert elfoglalt.
15. Minden nap írja a szövegeit. Akkor is, amikor a várószobába van, vagy WC-n ül.
16. Az egyik adásban Suga megdöbbentő bejelentést tett. Azt mondta, elvette Jungkook fekete alsóneműjét engedély nélkül és nem adta vissza, mert lyukak voltak rajta. Azért csinálta, mert dominálni akart Jungkook felett. És azt is hozzátette, hogy legközelebb is el fogja lopni Jungkook alsóját, és hordani is fogja.
17. Suga éjfél és reggel 6 között a legstresszesebb. Nem szereti a zsúfolt és hangos helyeket.
18. " Azért kaptam a Suga nevet, mert sápadt a bőröm, aranyosan mosolygok, és mert édes vagyok. Azért választottam ezt a nevet, mert édesnek akarok tűnni."
19. Imád kosarazni és az iskolában sokat ért el helyezést is.
20. Suga feladata leszidni a fiatalabb tagokat, amikor hibáznak, mert ő az egyetlen, aki képes durvábban beszélni.
21. Amikor nem tud aludni, a jövőbeli gondok aggasztják.
22. "Igazából, amikor meglátom magam, mindig azt gondolom, hogy csúnya vagyok."
23. A 'Dark and Wild' albumról Suga kedvenc száma a 'Let Me Know'
24. Nem szeret emberekkel találkozni, inkább otthon maradós típus.
25. J-Hope: "Suga nagyon király. Elég erős személyisége van. Tetteti, hogy nem érdeklik a dolgok, pedig de. Ő egy ilyen ember."
26. Suga álma az,hogy mindig zenéljen.
27. Suga úgy gondolja vannak olyan szép lábai,mint az SNSD tagoknak.
28. 40 perc alatt írta meg az I like it című dalukat.
29. Nem szeret aegyozni,de a fanok kedvéért megpróbál cuki lenni.
30. Suga imád aludni és bárhol tud,de utálja ha felkeltik és a többiek nem is merik ilyenkor zavarni
31. "Fel fogok bérelni valakit, aki mögöttem áll, és mindig bemondja, hogy "swag", amikor szünetet tartok 2 szó között."
32. Suga sosem takarít össze evés után, henme mindig csak ennyit mond: "Srácok takarítsatok össze".
33. Suga egyszer otthagyta a családját újévkor, és visszament a dormba , hogy ellássa Hoseokot csirkével és hogy megbizonyosodjon róla, hogy nem magányos.

Hobi: 1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Hobi:
1. Nagyon nem tud rajzolni.
2. Szereti a drámai filmeket és elég érzékeny típus.
3. A drámák segítenek neki a szövegben.
4. Amikor a 'No more dream'-ben folyamatosan maszkot viselt, nagyon elfáradt, mert sok bőrápolót kellett használnia.
5. Még sosem volt színházban. De ha lesz ideje, mindenképp megnéz egy drámát.
6. Szeretné megviccelni Sugát egy rejtett kamerával.
7. Számára a zenei előadások nagyon nehezek, mivel nagy nyomás alatt van és folyamatosan a kamerát keresi.
8. A legfontosabb dolog számára a töltő.
9. 'Csukd be a szemed. Ha bármit megtehetnél, bárhol, bárkivel, mi lenne az?'
-"Eltöltenék egy napot az egyik rajongómmal."
10. A 'Boy in Luv' 10 órás próbája után hajnali ötkor értek haza. Mindenki lefürdött kivéve J-Hope-ot, aki befeküdt az ágyba és netezgetni kezdett. Suga ekkor rászólt.:"Nem akarsz lezuhanyozni?" J-Hope erre nagyon megsértődött és azonnal visszaszólt neki: "Suga! Tudod, hogy mindig megfürdök. 5 perc és indulok." De végül a laptopjával aludt el az ágyban.
11. Az a fajta ember, aki hezitálás nélkül közelít meg másikat, és ez szóba is igaz.
12. Utál edzeni.
13. Hosszú arca 27cm.
14. Jungkook-kal van a legközelebbi barátságban-
15. Mottója: "Ha nem dolgozol keményen, nem lesz jó eredménye"
16. J-Hope a vörös színnel illetné a BTS-t, mert tüzesek és szenvedélyesek.
17. 'Mihez hasonlítanátok J-Hope-ot?'(nem lehet ember)
Jungkook: "Szarvas"
Jimin: "2.nagyi"
18. Amikor feszültnek érzi magát felnéz az égre. Ettől boldogság tölti el, és a feszültség eltűnik.
19. Dolgok, amiket ellopna a tagoktól: Jimin csokiját és kocka hasát, RapMon rap tehetségét és angoltudását.
20. V szerint J-Hope az egyetlen, aki rendesen eltakarít mindent. Olyan, mint egy anyuka. És szintén jó a ruhák összehajtogatásában is.
21. Álma olyan művésznek lenni, aki különféle tv-showkban szerepel..
22. 3 dolog, ami boldoggá teszi: család, szerelem, egészség.
23. "Visszatekintve a meghallgatásomra, szerintem sokkal érettebb, és kifinomultabb lettem. A zene terén is fejlődtem."
24. Amikor Jin csinált alga levest Hope-nak, szótlanná vált, mert olyan íze volt, mint amit az anyukája készített neki régen.
25. RapMon: " Ha én a tűz vagyok, akkor Hoseok a víz. Nagyon jól tudja kezelni a rossz szokásaimat."
26. Zelo és J-Hope ugyanabba a táncakadémiába jártak Gwanjuba.
27. J-Hope és Youngjae (B.A.P.) egyszerre voltak válogatáson a JYP-nál.
28. J-Hopenál 5 évvel idősebb a lánytestvére.
29. Szereti meglátogatni a Fancafe oldalt, mert tudni akarja, hogy mit mondanak a fanok.
30.A Boy in Luv forgatása alatt rosszul lett, összeomlott és kórházba került, de hamarosan vissza is tért. Jungkook szerint J-Hope eszméletlen erős.

Sztár lexikonWhere stories live. Discover now