Louis Tomlinson 3

23 3 0
                                    

FOUR (2014-2015)

2014. április 27-én megerősítették, hogy a negyedik stúdióalbumukon dolgoznak. A banda ezt felnőttesebbre akarta, és megerősítették, hogy a legtöbb dalt ők írják és komponálják.

2014. szeptember 29-én hallhattuk először a legújabb dalszerzeményüket, a Steal My Girl-t, október 24-én pedig a klip is felkerült a VEVO-ra. A One Direction újabb világrekordot döntött, ugyanis ismét nézettségi maximalitást produkáltak a rajongók.

Louis Tomlinson részt vett a legtöbb dal megírásában az albumon, Liam Payne-nel karöltve.

 A második kislemezüket, a Night Changest sok pozitív kritika érte és  nagyobb sikereket aratott, mind a téma, a hangulat, illetve a videoklip  jóvoltából

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A második kislemezüket, a Night Changest sok pozitív kritika érte és nagyobb sikereket aratott, mind a téma, a hangulat, illetve a videoklip jóvoltából.

A nagylemez hivatalosan 2014. november 29-én jelent meg, és hatalmas sikereket aratott, az eladási lista kapásból az egekig szökött és nem kis rekordot is megdöntöttek a fiúk. Több mint 80 országban nyitott az első helyen ráadásul a Billboard Hot 200 listáján is elsőként állt szinte 350 ezer eladással, ők lettek az első olyan fiúbanda, akiknek mind a négy lemezük elérte ezt a sikert.

Elkezdődött az On The Road Again turnéjuk. Zayn Malik magánéleti okok miatt felfüggesztette a turnét és hazautazott, a rajongók legnagyobb aggodalmára. 2015. március 25-én tette meg végső bejelentését a világ megdöbbenésére: otthagyja a bandát.

Ez a legérzékenyebben Louis Tomlinsont érintette, hiszen barátságot ápolt Zaynnel, és érthető módon elárulva érezte magát. Bár a hivatalos közleményben baráti elválásról beszéltek, érezhetően ez csak körítés volt. Mi sem igazolta jobban, mint amikor Louis szóváltásba keveredett Naughty Boy-jal, Zayn új legjobb barátjával, aki később beszállt a vitába és keményen beszólt Tomlinsonnak. Louis erre nem reagált semmit, csak megköszönte a rajongói támogatását, majd a következő koncertjükön láthatóan az érzelmeivel küzdött, s feltette a kérdést a közönségnek: „hogy hagyhatott itt ennyi csodálatos embert?

MADE IN THE AM (2015-2016)

A fiúk Zayn kiválása után rövid, 1,5 hónapos szünetre mentek, mielőtt folytatnák az On The Road Again turnéjukat Európában. Louis Londonban töltötte a pihenést, ahol ismételten Liam Payne-nel vonult stúdióba, hogy rögzítsék ötödik nagylemezüket.

Tomlinson emellett márciusban szakított Eleanorral, akivel közel 4 évet töltöttek együtt. A fiatalok barátságban váltak el, elmondásuk szerint kihűlt a kapcsolatuk. Erről szól a Made In The AM-en található Love You, Goodbye, amely az album legérzelmesebb szerzeménye, és Tomlinson szerezte.

A One Direction emellett megnyitja a Capital FM rendhagyó Summer Time Ball fesztiválját 2015 júniusában, és mindemellett hazavihettek két díjat a 2015-ös Billboard Music Awardson. A díjátadón megköszönték a támogatást a rajongóknak, illetve a legjobbakat kívánták Zayn Malik számára.

2015 júliusában robbant a bomba Louis-val kapcsolatban, miszerint Briana Jungwirth gyermeket vár tőle. Tomlinson teljes felelősséget vállalt a születendő gyermekért, továbbá Los Angelesbe költözött, hogy támogassa a várandós Jungwirth-t.

A Drag Me Down című kislemezük 2015. július 31-én látott napvilágot és hamar rekordokat döntött az iTunes-on világszerte. A kritikusok is pozitívan álltak az újabb, kicsikét más hangzású szerzeményhez. A Good Morning America showban pedig megerősítette hivatalosan is, hogy valóban édesapa les

 A Good  Morning America showban pedig megerősítette hivatalosan is, hogy valóban  édesapa les

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ötödik albumuk, a Made In the A.M lett végül, a második kislemez erről a CD-ről október 16-án jelent meg, Perfect néven. A világ szerint ez a dal Harry Styles visszavágása Taylor Swiftnek a macska-egér játékuk következő húzásaként. A dal megírásában egyébként segédkezett Louis Tomlinson is.

Ennek ellenére időről-időre felkaptak azon pletykák, miszerint Styles és Tomlinson kapcsolata az évek során visszafordíthatatlanul megromlott művészi és látásmódi eltérések mellett. Páran úgy tartják, ez is közrejátszik abban, hogy szünetre ment a banda, hiszen a két énekes már külön magángéppel is közlekedett. Bennfentesek elárulták, hogy Styles nem ért egyet Tomlinson életmódjával és nem bírja elviselni a füvezést sem. Az egyedüli pártatlan tag Niall Horan maradt, akivel mindenki jó kapcsolatot ápol.

Az On The Road Again után már nem mentek turnézni a Made In The AM albummal, azonban volt egy búcsúfellépésük a brit X Factorban, decemberben, ahol előadták a szünet előtti utolsó kislemezüket, a History-t. A háttérben képek sorakoztak fel, amik emlékeket idéztek fel.

A banda emellett 2015 novemberében megjelent a British Music Awardson is, ahol újabb díjakkal gazdagodtak, majd az American Music Awardson további három szobrot zsebeltek be – itt előadták Perfect dalukat is

Sztár lexikonWhere stories live. Discover now