Harry Styles 5

34 3 0
                                    

HARRY STYLES (2017- napjainkig)

Első kislemeze április 7-én érkezik, amihez a promóciós klipet március 25-én osztották meg az ITV-n. Styles ugyanezen a napon lecserélte összes közösségi oldalának designját fehérre és eltűnt a One Direction weblapja az elérhetőségei közül.

Március 31-én, 30 évvel Prince Sign O The Time-ja után Styles 2017-ben bejelentette, hogy új kislemezének címe Sign of the Time lesz, és az előzetes híreknek megfelelően április 7-én debütált. Ugyanezen a napon közzétette a kislemez borítóját is.

A Sign of the Times először a BBC Radio 1 műsorában került lejátszásra, ahol Styles egy két órás interjút adott. Előtte pár perccel felkerült a felvétel az összes letöltő helyre, beleértve az iTunes-t, Apple Musicot, Spotify-t és YouTube-ot is. A dalt a The Sun David Bowie és Lana Del Rey egyvelegének minősítette, amiben Harry Styles maga zongorázik. Az énekes elmondta, hogy ennek a dalnak a megírására a legbüszkébb, tartalmazva a következő nyitósorokat: „Just stop your crying / It's a sign of the times / Welcome to the final show / Hope you're wearing your best clothes".

A dal egy órán belül No1 lett 47 ország iTunes listáján, köztük az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban és Magyarországon is. Ez a szám órák alatt 81-re nőtt.

Styles április 13-án mutatta be önmagáról elnevezett albumborítóját és rántotta le a leplet a megjelenésről. A korong május 12-én kerül a boltok polcaira, míg az előrendelés április 14-én kezdődött meg. A Harry Styles lemezen 10 dal kapott helyett, amiknek executive producere Jeff Bhasker volt.

Első promóciós megállója a Saturday Night Life (SNL) műsorban volt, mint zenei vendég, április 15-én. Styles 16 hónap aktív szünet után, életében először szólóként állt a színpadon. A Sign of the Times mellett felcsendült egy új dal a lemezről, az Ever Since New York.

Styles megkapta első Rolling Stone címlapját is a 2017 májusi számában. Az énekes egy több oldalas őszinte interjút adott, illetve ez volt karrierje során az első szemtől-szemben ülős beszélgetése egy riporterrel egyedül

  Az énekes egy több oldalas őszinte interjút adott, illetve ez volt  karrierje során az első szemtől-szemben ülős beszélgetése egy  riporterrel egyedül

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az énekes 2017. április 28-án bejelentette első önálló turnéját, aminek 13 észak-amerikai és számos európai állomásai voltak. A Live on Tour szeptember 13-án startol San Franciscóban és egészen december 8-ig eltart majd. A jegyek május 5-én két perc alatt elkeltek világszerte.

A lemez május 12-én érkezett az iTunesra és a boltok polcaira pontban éjfélkor. Egy órán belül 84 országban volt No1, maga mögé utasítva az akkor megjelenő Paramore-t és a listavezető Ed Sheerant. A Rolling Stone a rock új hercegeként emlegette, a korongot négy csillaggal értékelve, kiemelve, hogy semmi hétköznapi nincs benne. Az egy hetes számok kimagaslóak voltak: elsőként nyitott a Billboard Hot 200 zenei listáján mintegy 230 ezres eladással.

Styles albumának megjelelnését követően egy hétig szerepelt James Corden sikeres The Late Late Show műsorában, emellett leforgatta önálló Carpool Karaokéját is.

A második kislemez a Two Ghosts felvétel lett, ami augusztus 8-án került a rádiókhoz. Styles megkapta élete első MTV Video Music Awards jelölését, mint szóló előadó, a Legjobb popdal és a Legjobb vizuális effekt kategóriákban. Továbbá augusztus 13-án hazavitte a Teen Choice Awardson a Legjobb férfi előadó, Legjobb rocksztár és a Stílusikon díjakat. Novemberben pedig az ARIA Music Awardson kapta meg a Legjobb nemzetközi férfi előadó díját.

Styles koncertsorozata 2018-ban folytatódik, ezúttal aréna show-kal: március 11-én Svájcban lép fel, majd július 14-én Los Angelesben búcsúzik ismételten.

TURNÉK

» Up All Night tour (2011)
» előzenekar a Big Time Rush számára az USA-ban
(2011)
» Take Me Home tour
(2012)
» Where We Are tour
(2013-14)
» On The Road Again
(2015)
» Harry Styles – Live on Tour (2017)
» Harry Styles – Live on Tour Part II (2018)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MŰVÉSZET

HANGI ADOTTSÁGOK

Vokális tartomány: A2-A5-Eb5
Vokáltípus: Bariton
Értékelés: B-kategória

Harry Styles hangja egyedi, jól felismerhető reszelős, mély tartománya végett. Az énekes kitűnik társai közül mély, érdes hangjával, szólóival, ami a Rock'nRoll zenészekre jellemző. A puha fejhangok jól hangzanak tőle, a legmagasabb tartománya A2, míg a legmélyebb része B2.

Sztár lexikonWhere stories live. Discover now