Sam Tsui

9 1 0
                                    

  Samuel Tsui kínai származású amerikai énekes és dalszövegíró, akit a YouTube-n fedeztek fel. A "Don't Want An Ending" című számával - és a hozzá készített klippel - érte el eddigi legnagyobb sikerét. Nem ül a babérjain, tudatosan építi a jövőjét, a zenélés mellett pillanatnyilag a Yale Egyetemen tanul. 

Élete:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Élete:

Samuel Tsui 1989-ben született. Egy amerikai zenész, és internet híresség, aki a YouTube-on szerzett magának hírnevet . Ő az egyik legismertebb internet sztár, mert olyan hírességek dalait dolgozza fel, mint például Britney Spears, Jay Sean, vagy Adele. Ezt olyan jól csinálja, mintha csak az eredetit hallanánk.

Az együttműködések Sam Tsui és Kurt Hugo Schneider között a középiskolában kezdődtek. Mindketten a Yale Universityre jártak, és ott egy zenés társulás fejlődött. Sok videót Hugo YouTube csatornájra, KurtHugoSchneider-re töltöttek fel, és több mint 470 millió teljes nézettséget és egy millió feliratkozót gyűjtöttek össze. A legnézettebb videójuk, a Sam Tsui-Christina Grimmie duett, a Just a Dream, ami már több mint 50 milliós nézettséggel büszkélkedhet. Ennek a videónak a felvétele 2010 decemberében történt. 2011. február 3-án Tsui Britney Spears Hold It Against Me című számát dolgozta fel. 2011 márciusában, Tsui saját dallal jelentkezett, ami a Start Again címet kapta. 2011 novemberében két dal alapján csinált egy mashupot, "It Will Rain "Bruno Mars által , és "Set Fire a Rain "Adele által melyeket több mint 1,800,000-n néztek meg.

College Musical

2009-ben kezdődött. Tsui és Schneider rendezték ennek a sorozatnak az epizódjait. A College Musical egy vígjátékinternetes sorozat, parodizálta a High School Musical filmsorozatokat, az eredeti dalokat.

TV-s megjelenések

2009 novemberében, Tsui megjelent "The Bonnie Hunt Show"-n, ahol meginterjúvolta Whitney Houston-t. Szintén a producerével, Kurt Schneider-rel megjelent The Oprah Winfrey Show-ban, ahol Sam Michael Jackson dalait énekelte. 2009. október 28-án megjelent "ABC World News"-on, ott szintén Jacko dalait adta elő. 2009 novemberében Tsui megjelent "It's On with Alexa Chung"-n a " Don't Stop Believin"-nel lépett fel, hogy bekerülhessen a Glee című sorozatba. 2010. december 2-án Tsui adott egy interjút The Ellen DeGeneres Show-ban és elénekelte Katy Perry egy mashupját, a "Firework" és Bruno Marstól a "Grenade"-t.

Sztár lexikonWhere stories live. Discover now