Louis Tomlinson 4

25 3 0
                                    

                                            -------------------- 2016- napjainkig --------------------

Louis Tomlinson esélyes volt arra, hogy a brit X Factor új évadában zsűrizzen 2016-ban, azonban visszatért az egykori tag, Louis Walsh, így erre a szezonra visszamondták. Ennek ellenére feltűnt az American's Got Talentben, mint vendégzsűritag, sőt, továbbjuttatott az élőshow-ba egy tehetséges énekest.

Pletykálták, hogy a The Voice leszerződtetné Tomlinsont, azonban Simon Cowell ezt ellenezte, mindenképpen szeretné, ha az ő cége alatt maradna a One Direction énekese.

Tomlinson társaival ellentétben nem dédelget szólókarrierről álmokat, hanem céget alapított. Simonnal együtt dolgozik a Syco gondozása alatt, így született meg Louis saját lemezkiadója, és éppen egy új lánybanda robbanását tervezik. „Szerződése van velünk a kiadójával kapcsolatban. Van pár új előadója, akiket idén fog bemutatni a nagyvilágnak, és egyszerűen fantasztikusak. Louis egy nagyon okos üzletember. Remek megérzései vannak. Elmondta az ötletét körülbelül egy éve, és kitart mellette. Ő egy nagyon-nagyon okos srác, és remek ember. Valami különlegessel készül a világnak" – árulta el Cowell.

2016 karácsonyakor borzalmas családi tragédia érte: édesanyja elhunyt, miután kora tavasszal a rák második stádiumával diagnosztizálták. Tomlinson utolsó akaratát teljesítve ennek ellenére megjelent az X-Faktor fináléjában és előadta a Just Hold On-t, ami első szólódalaként debütált Steve Aoki producálásával.

A duó folytatta a promóciót az Egyesült Államokban 2017 elején. Tomlinson ezalatt elárulta, hogy mégis szeretne valamit megjelentetni a saját neve alatt: „Jelenleg minden erőmmel a zenére fókuszálok, sok mindent tartogat a jövő"

2017. júliusában megjelent közös szerzeménye Bebe Rexha-val Back To You címmel. Októberben újabb kislemeze jelent meg Just Like You címmel. Majd novemberben jelentette be, hogy hamarosan megjelenő stúdióalbumáról a harmadik kislemeze a Closest To My Heart lesz. 2017. december 9-én megjelent legújabb kisfilmje Miss You címmel.

          JÓTÉKONYSÁG      


Még a TMH turné előtt az a megtisztelhetés érte a One Directiont, hogy a Red Nose Day jótékonysági esemény alkalmából ők énekelhették fel Blondie híres One Way Or Another című slágerét. A kampány sorában Afrikába látogattak (több más hírességgel) és a klipjük egy részét is ott forgatták az afrikai gyerekekkel. A kisfilmben egyébként más városok is megjelennek, például London, Japán (és annak jelképei), így jól kivehető az ellentét a szegény és a gazdagabb környezet között. A videóból természetesen az esemény szimbólumai, a piros bohóc-szerű vidám orrok sem maradhattak el. A szám nem meglepően sok pénzt hozott a kasszára, amit természetesen jótékonyságra adtak, sőt, még ruhákat is árvereztek el, hogy a befolyó összegből még több támogatás jusson az éhező afrikaiaknak.

Louis több gyermekalapítványt is támogat Londonban, így megjelent már jó pár jótékonysági eseményen is családjával. A Believe in Magic gálát ő rendezte és finanszírozta, ahol rákos gyermekek gyógyításáért gyűjtöttek pénzt.

 A Believe in Magic gálát ő  rendezte és finanszírozta, ahol rákos gyermekek gyógyításáért gyűjtöttek  pénzt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MAGÁNÉLET

CSALÁDJA
Szülei, Johannah és Troy ( akiről Louis születési nevét kapta) nagyon hamar elválltak az összeházasodásuk után. A férfi nem tartja a kapcsolatot a családdal, pedig ugyanabban a városban lakik. Johannah (Jay) újraházasodott és hozzáment Mark Tomlinsonhoz. 2011-ben jelentették be, hogy elvállnak, amit a fiú és testvérei nagyon szomorúan fogadtak. Ennek ellenére Louis továbbra is örökvidám maradt. 5 hugicával büszkélkedhet, akikkel nagyon jól kijön, egy interjú során még azt is nyilatkozta, hogy hála tesókáinak, megtanult bánni a lányokkal és remekül kijön velük. Testvérei, név szerint Charlotte (Lottie), Felicite (Fizz), és az ikrek, Phoebe és Daisy. Valamint van egy féltestvére, Georgia, aki Troy lánya.

Édesanyja, Johannah Deakin, 2016. december 7-én hunyt el, a leukémia agresszív formájával folytatott hónapos küzdelmek után.

PÁRKAPCSOLAT
Legelső barátnője egy Ariane nevű lány volt, 14 évesen jöttek össze és 8 hónapig jártak. Még az X-Faktor idején jött össze a szőkeséggel, Hannah Walkerrel. Egy iskolába, a Hall Cross Akadémiára jártak . Egyesek szerint maga a lány ösztönözte a fiatal tehetséget, hogy jelentkezzen a tehetségkutatóba. 2011 júliusában ért véget kapcsolatuk, Louis el volt foglalva a bandával és az albumukkal, ezért egyre ritkábban tudtak találkozni. Egy Twitter bejegyzés szerint barátokként, békében váltak el.

Louis 2011-ben Eleanor Calder modellel járt, akivel közel 4 év után szakítottak, 2015 márciusában, majd 2017 elején ismét egymásra találtak.

 Louis 2011-ben Eleanor Calder modellel járt, akivel közel 4 év után  szakítottak, 2015 márciusában, majd 2017 elején ismét egymásra találtak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2015 júliusában felpörögtek az események: az énekes bejelentette, hogy Briana Jungwirth, Los Angeles-i stylist gyermeket vár tőle. A két fiatal nem járt, csupán pár éjszakát töltöttek együtt. Tomlinson teljes felelősséget vállalt a babáért, aki 2016. január 21-én látta meg a napvilágot, Freddie Reign Tomlinson néven. Az énekes többször nyilatkozott arról, hogy imád édesapa lenni.

Magánéletében pedig rátalált ismételten a szerelem, Danielle Campbell színésznő mellett, akivel 2015 decemberében kezdett randizni, majd 2016 decemberében különváltak útjaik. Jelenleg Eleanor mellett találta rá ismét a boldogság.

Sztár lexikonWhere stories live. Discover now