Charlie Winterbourne International Academy-n tanult. Anyjával és 8 éves húgával él. 11 évesen kezdett énekelni. Részt vett a Britain's Got Talnet tehetségkutatóban, barátjával, Leondre Devries-el. Közös duójuk neve Bars and Melody. Immár kétszer is meghódították a magyar színpadot a rajongók nagy örömére.
Pár dolog róla
Angliában született és jelenleg ott is él. Pop művészként ismert, aki a Bars & Melody nevű duóban vált leginkább híressé mint "Melody". A Britt Got Tallent 8. szériájában 3.-ik helyezést értek el.
Pályafutása előtt
A facebookon találkozott Leondre Devries-el (Bars) 2013-ban és akkor döntötték el, hogy közösen folytatják pályafutásukat és így jelentkeztek a tehetség kutatóba.
11 éves volt, amikor elkezdett énekelni, és néhány iskolatársával énekelgetett szabadidejében.
Családi Élete
Anyukájával Karen-nel és a húgával Brooke-kal él együtt-
Érdekességek
Ellen DeGeneres-nél volt zenei asszisztense Leondre-nak még a Got tallent elődöntői előtt.Bars and Melody
Bars és Melody ( más néven BAM ) egy brit énekes / rapper duó amelyben Leondre ( " bars " ) a rapper és Charlie ("Melody") az énekes. Részt vettek a 2014-ben megrendezett nyolcadik brit Got Talent során a meghallgatáson, és automatikusan bekerült az elődöntőbe azzal, hogy a műsoruk útán Simon Cowellmegnyomta a "arany gombot ", és végül a harmadik helyen végeztek .A fanok az úgynevezett " Bambinos" nevet kapták.
A műsor után ,aláírtak egy lemezszerződést a Syco Music-al . Debütáló kislemezük, a "Hopeful " 2014 július 25-én jelent meg hivatalosan is videó klippel együtt.2014 július 30-án hoztak egy új dalt (ami a Hopeful akusztikus változata) a " Shining Start". Ez a szám az ötödik helyen végzett az úgynevezett Official Charts Companyn.
Első albumukat a "143"-at 2015. augusztus 21-én jelentették meg.Az első helyen debütáltak az Egyesült Királyságban.
2016-ban pedig több helyre is mennek fellépni. December 2.-án a híres német származású Lukas Rieger-rel adnak előadást Bécsben.
2017-ben a magyar rajongók nagy örömére, októberben hazánkba látogatnak, és Budapesten tartanak egy fellépést.