Annemin Anka'yı sorguya çekmesinin üzerinden tam tamına bir ay geçmişti. Anka ile aramız mükemmele yakındı. Eylül ve Ebru ile her zamanki gibiydik. Yani çoğunlukla dedikodu yapıp Anka'yı çekiştiriyorduk. Eylül'den onun hakkında birçok şey öğrenmiştim. Tüm insanların aksine ıspanak ve kabak yemeklerini seviyordu. Bilim kurgu koleksiyonu yaptığını biliyordum fakat bunları konularına göre ayırt edip flash belleklerde topladığını Eylül'den öğrenmiştim. Ayrıca sürekli hareket halinde olduğunu da öğrenmiştim. Sürekli bacaklarını sallama, ellerini hareket ettirme gibi bir alışkanlığı varmış.
Eflaz ile de çoğunlukla yastık bakmak ve yemek yemek için bir araya geliyorduk. Bir ay içinde toplam sekiz yastık almıştı. Yakında odasına yastıklardan giremeyecekti.
Kendi ellerimle hazırladığım kalem kutusunu gururla masanın üzerine bıraktım. Bu yaptığım ikinci kalem kutusuydu. Bir şeyleri dönüştürmek tasarlamak her zaman ilgimi çekmiş olsa da son zamanlarda daha bir açığa çıkmıştı. Kalem kutularıyla birlikte tarzımı yansıtan duvar süsleri de tasarlamıştım.
Eylül "Bu bir öncekinden daha güzel olacak eminim." Deyince bakışlarımı yaptığı kalem kutusuna çevirdim. Bu tasarlama işine onu da dahil etmiştim.
"Bence de." Dedim desenli el işi kağıdıyla kapladığı konserve mısır kutusuna bakarken. Siyah renk üzerinde beyaz yıldızlar içeriyordu. Diğer bir kutuya el işi kağıdını yapıştırmayı becermemişti ama bunu kaplayabilecekmiş gibi görünüyordu.
O kaplamaya devam ederken ben elime telefonumu alıp kendimi yatağa bıraktım. Eflaz'dan ve Anka'dan mesaj vardı.
Eflaz SALMAN- O kalem kutusunun tıpa tıpından bende istiyorum Gece. Eğer yapmazsan evine gizli gizli girer çalarım.
Ona yaptığım kalem kutusunun resmini attığımda tepkisi bu olmuştu.
Gece AKMAN- Neden ben yapıyormuşum canım? Uykundan azcık vazgeçip kendin yap.
Eflaz SALMAN- Uykumdan vazgeçmemek için diyorum sana zaten kızım! Aman be yapmazsan yapma. Çalarım bende.
Gece AKMAN- O zaman bende senin yastıklarını çalarım.
Eflaz SALMAN- Buna asla izin vermem!
Cevabı okur okumaz sırıttım. Yastığını almam söz konusu olduğu an cevap attığı gibi çevrimdışı olmuştu.
Eflazla olan mesajlaşma ekranından çıkıp Anka ile olana girdim.
Anka KARABULUT- Demek Eylül'ü çağırıp beni çağırmadın.
Gece AKMAN- Seninle flört ediyoruz diye her yere çağırmam mı gerekiyor? Biraz kız kıza vakit geçirmek istedik. Karışmasan olmaz zaten.
Cevabı yazıp gönderdiğim saniye çevrimdışı yazısı yerini çevrimiçiye bıraktı.
Anka KARABULUT- Biriniz ikizim biriniz flörtüm tabi ki karışacağım. Ayrıca Eylül demek ben demek unuttun mu?
Gece AKMAN- Neyse şimdi bunu boş verelim. Seninle bir şey konuşmak istiyorum.
Anka KARABULUT- Nedir?
Eylül ve Gökhan konusunu konuşacaktım ama önce bu duruma karşı durup durmayacağını anlamam gerekiyordu.
Gece AKMAN- Eylül'ün sevgilisi olması konusuna nasıl bakıyorsun?
Anka KARABULUT- Olabilir benim için bir şey ifade etmiyor. Neden sordun?
Derin bir rahatlama hissinin ardından konuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Kelebekleri
Novela Juvenil-Wattys 2018 Son Liste- İnsanoğlu duygularına hakim olamayan bir varlıktır. Kendi içinde bir çok savaştan geçse de bazı aşkların gözle görülür imkansızlığını kabul etmez, burnunun dikine gidip kendisini yokuşa sürükler. İçindeki kelebeklerin büyüsün...