10. skúšnie

2.5K 113 6
                                    

Sedela som Alexovi na kolenách a oči som mala otvorené. Myslela som si že Alex už spí. Pomali som vstala z a Alexa a po špičkách som prišla do kuchyne. Sadla som si na stoličku a oprela si hlavu o moje ruky.

Zrazu sa zapálilo svetlo a ja som skoro spadla zo stoličky.

"Kdo si?" Opýtala sa ma blondýnka ktorá stála vo dverách kuchyne.

Chloe
Keď som orišla domov všade bolo ticho. Bola.som rada že nebola doma mama. Keby ma videla prísť o takomto čase tak ma asi zavraždí.

Prišla som do kuchyne a tam sedelo niake cudzie tmavovlasé dievča.
Zapálila som svetlo a ona sa tak strhla až skori spadla zo stoličky.

"Kdo si?" Bez rozmýšľania som sa opýtala.

Zrazu ma zo zadu chytil za rameno Alex. "To je vpohode Chloe. Je tu so mnou." Pretrel si oči.

"Tie srandy ťa raz prejdú ty idiot." Škaredo som na neho pozrela. Nech cíti môj najhnusnejší pohľad. Potom som ho presunula na brunetku. "A ty. Ak ti môžem poradiť tak, tak sa nevleč s takým sukničkárom." Vedela som čo hovorím. Veľmi dobre som Alexa poznala. Strieda dievčatá na jednu noc. Nechcem aby si našiel ďalšiu obeť ktorá bude sklamaná.

Len som pohidila vlasmi a odišla do svojej izby. Snazila som sa nepočúvať ale aj tak som pocula ako o mne Alex kecá sprostosti.

Loren
Sedela som ako zmrazená socha. Ani som sa nepohla. Podišiel ku mne Alex a ja som mu uskočila.

"Kdo to bol?" Privrela som oči a zasa si sadla.

"Moja ségra. Nakecá hocičo."

"Koľko má rokov?" Opýtala som sa pri pozeraní na svoje nechty.

"Už skoro sedemnásť."

"Aha." Povedala som.

"Je sprostá. Kurva." Pošepol. Mykla som hlavou a pozrela na neho.

"Ó. Nevedela som že vieš rozprávať aj takto." Zarazila som sa na narážke na jeho vlastnú sestru.

"Tak prepáč. Neviem sa niekedy ovládať." Hodil na mňa psie oči.

"Je odpustené." Zasmiala som sa.

"Poď. Pripravíme si ten tanec čo povieš?" Opýtal sa.

"Dobre."

"Vymyslel som si ho minulý rok ale netancoval som s ním. Naučím ťa to poď." Ťahal ma za ruku do obývačky.
"Ide ti to dobre na prví krát." Zasmial sa keď som opakovala dievčenskú zostavu.

"Ja viem." Povedala som posmešne.  Celí večer sme sa len smiali. Mala som pocit že je ten praví.

Bum, nová časť. Moc sa mi nechcelo. Zasa mi prepáčte chyby😆. Ako myslíte že výde ich vzťah? Mala Chloe pravdu že je Alex sukničkár? Uvidíme.

Hip hopWhere stories live. Discover now