28. prekvapenie

1.3K 68 5
                                    

Keď som prišla domov, muselo byť už poriadne neskoro. Pomaly som otvorila dvere aby som náhodou nezobudila Alexa a Chloe ale nič no. Podarilo sa. Aspoň s polovice lebo ako som vošla do vnútra sa rozsvietilo svetlo, vybuchly konfety a všetci čo tu boli skríkli:"PREKVAPENIE!" A hneď potom sa začali smiať. Ja som skoro spadla na zadok ako som sa zľakla.

"Bože ľudia! Vystrašili ste ma!" Zrazu som sa prestala smiať. Pri Alexovi stála Tami. Bol tam môj otec a jeho priateľka a... a ostatný. Niektorých som ani nepoznala.

"Ahoj." Pozdravila sa Tami. "Všetko najlepšie k tvojím šestnástim narodeninám Loren." Obiala ma a strčila mi do ruky darček. Ja sama som zabudla na svoje narodeniny?!

"Ako...?" Opýtala som sa. "Ako si toto urobila a našla Alexa.?"

"Jednoducho. Prišla som v deň tvojich narodenín presne pre toto. Alexove číslo som si skopírovala a zavolala mu, že to ja som robila ten prank a že máš narodky tak sme sa zhodli, že ti urobíme PREKVAPENIE!" Usmiala sa úplne žiarivo. "A aby toho nebolo málo," zašepkala mi "toto je môj priateľ Denis." Predstavila ho. Hneď sa mi uľavilo v ohľade Alexa.

"Ahoj, som Loren." Pozdravila som sa mu. Tentoraz som zavnímala Alexov pohľad na mňa a tak som k nemu prišla a obiala ho. "Ďakujem ti Alex, toto bolo to najkrajšie čo si pre mňa kedy urobil." Zašepkala som mu do ucha.

"Hm, nemyslím si." Zašepkal späť. Neviem presne čo tým myslí ale neva.

"Úplne ste ma prekvapili, nečakala som to." Usmiala som sa. Tentoraz som uvidela ocka z tou jeho fiflenou. Opierala sa o neho, hrýzla si do pery a usmievala sa. Ach jaj. Teraz. Možno, nebude až taká zlá ako si myslím.

"Ahojte." Zašepkala som a pristúpila bližšie.

"Ahoj," usmiala sa. "Tu máš. Viem že je to divné ale tento rok, budeš mať ples na škole, tak si ho uži." Dala mi do ruky darček. Otvorila som ho a v ňom boli krásne čierne šaty po zem, ktoré mali dlhú roztrihnutú dieru až po panvu.

"Wáw. To som nečakala."

"Len nebuď skromná, vyskúšaj si ich." Súrila ma a tlačila hore schodmi.

"Ehm, ako sa vlastne voláš?" Opýtala som sa.

"Maya," odvetila a vytlačila ma do izby.

"Aha, kúpiť tie šaty bol tvoj nápad však?" Vyzliekla som si tričko.

"Áno." Obzrela si ma a zastavila na podprsenke. "Ou, nie. Tieto som nosila sú hrozné a robia ti malé prsia." Pretočila očami a hodila mi nijakú ružovú. "Tu máš, budeš ako bohyňa krásy." Usmiala sa.

A mala pravdu. Tá podprsenka robí vážne divy. Navliekla som si na seba čierne šaty. Boli mi trocha malé na zadku.

"Maya, tlačí ma to na zadku." Zaskučala som.

"Čuš! Že je ti to malé je len dobré." Zahriakla ma. "Si dokonalá. Možno dnes v noci sa na teba usmeje šťastie." Povedala.

"Ehm, Maya, mám šestnásť." Uprela som na ňu svoj najdivnejší pohľad aký som dokázala stvoriť.

"Pravda, pravda. Prepáč, som taká... ehm. Optimistická? Neviem ako nazvať moju povahu." Mykla plecami. Potom som si obula čierne lodičky a bolo hotovo. Len som na ňu ostala pozerať a stála som tam ako také teliatko.

"Čo si tu ako také kuriatko? Pohyb." Súrila ma. Zbehla som dole schodmi tak rýchlo, ako sa dalo, lebo som sa nechcela zrútiť dolu schodmi tak že by ma sotila. Pomali som vošla do miestnosti a všetci stáli ohúrený. Boli ticho a pozerali na mňa. Úplne všetci.

"Wáw!" Skríkla Tami aby už nebolo ticho a začala tlieskať. Ostatný sa pridali a bolo mi skvele. Ztazu sa otvorili dvere a dnu vošla trénerka. Čo tu robí? Ja sok jej len venovala úsmev a ona ku mne pristúpila.

"Gratulujem Loren a Alex." Obaja sme na ňu pozerali psími očami lebo to povedala výhražným tónom a zrazu sa začala smiať. "Zbaliť kufre! Zajtra ráno odchádzate do Las Vegas!" Usmiala sa a pevne nás obiala. Ja som taká nízka takže som sa dusila a Alex je vysoký takže mal hlavu za trénerkyným ramenom a dýchal. Potom nás pustila a ja som bola skoro až fialová a dýchala som akoby ma niekdo škrtil. Všetci sa začali smiať a ja s nimi. Ach jaj.

"Sme ako deti." Zakričala Tami aby ju bolo počuť cez smiech.

"A to je zle?" Usmiala som sa a ďalej sa smiala.

Tak čo hovoríte na toto prekvapenie čo pripravila Tami s Alexom pre Loren? Loren bude zajtra vystupovať a hrozne sa teší. Stane sa niečo? Uvidíte😚😘😄.

Hip hopWhere stories live. Discover now