39. som tehotná?

1.1K 57 1
                                    

...O dve roky neskôr...

Loren-osemnásť
Alex-dvadsaťjeden

Sedela som na posteli a bola schúlená. Keď ku mne prišla Lisa a Tami tak som vstala a išli sme robiť obed. Chceli niake kurča ale zhodli sme sa na morke keďže je deň vďakyvzdania.

Začala som pomali krájať cibuľu. Zrazu ma úplne naplo a bolo mi na zvracanie.

"Ach, fuj. Niekedy mi cibuľa voňala a teraz sa mi z nej zdvíha žalúdok." Zamávala som si pred nosom.

"Zvláštne. Mne sa z nej robilo zle keď som bola tehotná." Povedala Maya a miešala náplň do morky. Zrzu však zastavila a aj z Tami na mňa upreli pohľad.

"Ja nemôžem, nie som, ehm. Nesmiem byť tehotná." Zasekávala som sa.

"Test." Začala Maya a ja som na ňu pozrela svojím pohľadom. "Čo je? Tehotenský." Povedala. "Tami, tu máš peniaze, choď pre test." Povedala. Ale no taaaak.

Tami
Aby som bola úprimná, myslela som si, že je tehotná.

Prišla som za Chrisom (Loreniným otcom) a spustila.

"Potrebujemtvojeauto."

"Čože?" Opýtal sa zmätene. "Nerozumel som ti."

"Že. Potrebujem. Vaše. Auto."  Pozrela som na neho.

"Nikomu svoje auto nedávam. Nedám ho ani tebe ak mi nepovieš prečo." Ach jaj. Poliš. Vždy sú taký.

"Fajn. Loren je tehotná a potrebujeme test. Nevrav to nikomu." Pozeral na mňa ako ma ziavenie, siahol do vrecka, podal mi kľúče a odišiel celí zaskočený.

Ja som len skočila do auta, kúpila toe blbosti a vrátila sa.

"Tu sú tie... ehm, veci." Podala som ich Loren. Ona len prikývla a zavrela sa do kúpeľne. Po niekom čase som zaklopala.

"Tami?"

"Áno, to som ja." Zašepkala som. Otvorila a ja som nenápadne vkĺzla dnu. "Tak čo?" Zapozerala som sa na ňu. Usmievala sa a zároveň plakala.

"Ach, Tami. Ja som TEHOTNÁ."

Ach jaj. Ja len zamotávam a zamotávam čo? Toto je predposledná časť. Po nej bude ešte jedna a poďakovanie. Ľúbim Vás. Do komentáru môžete napísať, či sa tešíte, že Loren je tehotná. Ja viem nie ste! Má len osemnásť a je tehotná to čo má byť?! Ale musela som to urýchliť chápte ma prosím..

Hip hopWhere stories live. Discover now