Keď som za sebou zabuchla dvere som vyšla po malých schodíkoch a potom si oprela hlavu o sklo. Večerné L.A. je úžasné. Ani som to netušila. Pomali som pozorovala kvapky ktoré stekaly po skle. Zrazu som začula slabý smiech. Vyšla som na chodbu a akoby ma zamrazilo. Na chobe stál Alex a pretláčal ju o stenu. Bozkávali sa ako šialenci. Ani som si neuvedomila a po líci sa mi skotúľala slza. Dievča sa na mňa zaškerilo a ďalej pokračovalo v svojej "práci". Utiekla som do izby, zabuchla dvere, zamkla a spustila sa do sedu. Operná o dvere som púštala potoky sĺz. Bozkával sa z inou. Ako mi to mohol urobiť?
Čo som sprostá? Veď medzi nami nič nebolo.
Ja viem ale niečo som k nemu cítila. Sama som si odpovedala. Už som sa načisto zbláznila.
Alex
Nechápem prečo Lisa povedala že spolu chodíme. Keď Loren utiekla som sa na ňu škaredo pozrel."Čo to kecáš?" Zamračil som sa na ňu.
"Nič. Len ti ničím všetko čo na tomto zasranom svete ešte máš. Presne ako ty si to urobil mne." Usmiala sa a podala mi niaky pohárik.
Vypil som ho ale zaštípalo ma v hrdle. To musel byť dosť tvrdý alkohol keď ho cíti niekdo ako ja. O pár minút som sa úplne opil. Stávkoval som, tancoval a potom ma Lisa zatiahla na horné poschodie. Bozkávali sme sa o život. Čo to do mňa vošlo? Na chodbe niekdo stál. Bola to tmavovlasá postava. Poznal som ju ale s kade? To je na moju opitú myseľ ťažké. Lisa sa na ňu zaškerila. Dievča odišlo a buchlo dverami. Lisa ma zatiahla do svojej izby. Ráno som sa zobudil s úplnou bolesťou hlavy. Pozrel som sa na seba a vedľa seba. Zhrozil som sa. Vedľa mňa spala nahá Lisa a ja som bol tiež nahý.
BOŽE SA SOM SA Z ŇOU VYSPAL!?
Tetaz mi došlo že to dievča ktoré som večer vydel bola Loren.Loren
To ráno som sa zobudila pri dverách s lepkavou tvárou a roztečenou špirálou. Umyla som sa, prezliekla a zišla dole na raňajky. Alex tam už bol. Ticho som ai vedľa neho sadla (nemôžem za to posadili ma tam) a pozerala na stenu."Loren?" Hlesol Alex.
"Hm?" Oči som mala stále upreté na stenu.
"Vieš ja..."
"Myslím že aom dojedla." Vstala som.
"Nie, počkaj." Chytil ma za ruku.
"Pusť ma!" Mixlovala som rukou a on povolil stisk. Bol šokovaný ale ako keby to čakal. Vstala som, zobrala tácku a odišla od stola.
Čo sa to doriti práve stalo?
"Čáu." Ozvala sa Timea a vpochodovala do izby. "Vedela si že Alex..."
"Nespomínaj mi to meno." Odsekla som.
"Prepáč. Si v poriadku?" Jemne sa ma dotkla a prisadla si ku mne.
"Nie." Odpovedala som pravdivo.
"Počúvaj. Viem, o čom rozprávaš." Zapozerala sa do zeme.
"Ako to?"
"Vidno ti na očiach ako miluješ Alexa a on sa vyspal s kurvou. Môj frajer bol presne taký. Podvádzal ma celú dobu a chcel ma iba pre sex. Ľutovala som to. Ale od Alexa to asi nebolo zrovna úprimné." Uprela na mňa hnedé oči. Mala ich fakt pekné.
"Prestaň. Alex je sviniar a podlý sukničkár a nezaslúži si moju lásku ktorú som k nemu cítila." Vmietla som jej do tváre a pozrela smutne na svoje ponožky.
"Cítila? Veď ty cítiš aj teraz." Pohladila ma po ramene, vstala a odišla. Presne vtedy som si uvedomila že má pravdu a všetko som pochopila.
Takže. Ďalšia časť. Snažila som sa ju napísať čo najdlhšiu ale došli mi nápady. Fakt. Teraz v dalšej kapitole pôjdu tancovať a bla, bla, bla. Loren ho nenávidí. Myslíte, že mu odpustí?
DU LIEST GERADE
Hip hop
SonstigesVolám sa Loren McGray a mám pätnásť rokov. Chodím na hip hop a zaľúbila som sa do nového chalana čo tam začal chodiť. Zistila som že to bude divné keď sa mi v skrinke zo školy začali objavovať ruže a lístočky. Musíme ísť na súťaž a mne sa stane úraz...