38. deň pred vďakyvzdaním? Ach! Samé obchody!

1.1K 55 0
                                    

Zapozerala som sa na šaty v obchode New Youker a premýšľala či by mi boli dobré. Boli čierne skoro po zem, a zvyšovali mi postavu. V kabíne som sa celá vykrúcala, a obzerala si v nich moju postavu. Koniec koncov, neboli až také zlé. Bola som v nich chudšia ale aspoň som nevyzerala ako nejaká kostra.

Mala som pri sebe asi 185€ takže som sa nemusela báť, že by mi nevišli peniaze.

Keď som po asi pol hodine obzerania sa a premýšľania či by mi boli dobré som sa rozhodla že ich zoberiem.

Prišla som k pokladni a koho to tu nevidím.

"Rita!" Zvískla som nadšene.

"Loren?" Usmiala sa. Rozbehla som sa a skoro preskočila pult aby som ju mohla obiať. "Čo ty tu?" Opýtala sa ma po krátkej chvíľke.

"Prišla som si kúpiť šaty na vďakyvzdanie, a čo tu ty?" Zasmiali sme sa.

"Ja len brigádujem, a uvidím ako sa to bude vyvíjať ďalej, vieš chcem si už teraz odkladať na účet a zaisťovať si dobrú budúcnosť." Založila si ruky na hrudi a pozrela na moje šaty. "Och!" Zakrila si rukou ústa.

"Čo?" Opýtala som sa vystrašene.

"Ale tie sú pridrahé, až 49€.99c." Len som nad tým mykla plecami.

"Noa?"

"Ty nič? Len NOA?" Zdôraznila.

"Ehm.. noa?" Dvihla som obočie.

"Argh!" Pokrútila hlavou. "Fajn. Dám ti zľavu ale máš to u mňa."

"To teda mám, ďakujem Rita." Obdarila som ju úsmevom.

"Takže 30€.50c. tak mi to vychádza, lacnejšie sa nedá."

"To je dobré." Usmiala som sa. Kúpila som šaty a ďalej sa venovala topánkam. Vybrala som čierne s otvorenou špičkou a na vysokom opätku. Ešte som si vybrala strieborný náhrdelník. Ešte nijaký ohos a lak na vlasy. Kozmetiku a ostatné. Ešte som zašla ku kaderníčke sa ostrihať narovno, ale nie na krátko, a zašla si ešte spraviť nechty. Dokúpila som si ešte pár doplnkov a mala som prázdnu peňaženku. Ale nevadí. Som s týmto nákupom nadmieru spokojná. Možno až príliš. Ale aby som povedala pravdu. Veľmi sa teším na vďakyvzdanie.

Viem že táto časť bola vcelku krátka ale muslela som to zhrnúť neostávalo nič iné😂❤😷😱😍.

Hip hopWhere stories live. Discover now