31. zasa on?

1.2K 59 1
                                    

"Kam ideš?" Ozval sa Alex z kuchyne.

"Von." Odsekla som a zabuchal za sebou dvere. Asi mi chcel ešte povedať že si mám dávať pozor ale nevadí. Rozhodla som sa že pôjdem niekde do baru.

Cesta bola krátka ale zmokla som do posledného vlásku. Áno. Pršalo ale nevadilo mi to. Kvapky mi dopadali na vlasy, tvár aj moje telo. Napokon som došla do baru kde som chcela ísť. Otvorila som dvere. Všetci sa na mňa otočili a keď som vošla dnu tak sa každý staral o svoje.

Sadla som si na vysokú barovú stoličku a zapozerala sa na pult.

"Čo si dáš?" Opýtal sa ma barman. Ani som na neho nepozrela.

"Tonic." Poprosila som.

(Keby niekdo nevedel je to nápoj. Neradím vám ho piť je odporný)

"Vážne? Dievčatá večnou tonic nepijú." Zasmial sa. Stále som na neho ani nepozrela. Nepozrela som sa na nikoho.

"No a čo. Ja pijem." Odsekla som.

"Chceš byť drzá?" Opýtal sa.

"Dáš mi to čo som chcela alebo sa ďalej budeš starať do mojich vecí!?" Zdvihla som hlavu a vtedy mi došlo o koho ide. Bol to ten chalan z lietadla. Usmial sa na mňa. Nemal ani barmanskú uniformu.

"Ja idem." Zoskočila som zo stoličky a odišla v krátkom rukáve. Kašľala som na bundu, už som tam nechcela radšej byť. Vyšla som pomalým krokom no ako sa za mnou zatvorili dvere do baru dala som sa do behu. Utekala som ako o život keď ma zrazu niekdo chytil za rameno, ja som sa pošmykla a spadla do mláky.

"Ble." Bleskovo som vstala no aj tak som mala mokrý zadok. Biele tričko mi od dažďa začalo presvitať a ukazovať rysy podprsenky. Prudko som sa otočila. Bol tam on. Stál tam z fľašou a mojou bundou v ruke.

"Čo odo mňa chceš ty pedofil?" Vytrhla som mu z ruky moju bundu.

"Chcel tom ti doniesť čo si chcela." Pristúpil aby mi podal fľašu Tonicu ale ja som ustúpila.

"Prestaň. Bojím sa ťa. Si chorý. Na myseľ." Ustupovala som.

"Nie nie som."

"Ako teda vysvetlíš tú, ehm, nehodu v lietadle?" Ustupovala som no narazila do múru. Doriti. Som v slepej uličke z bláznom.

"Bol som sfetovaný. Kamoš mi niečo predal. Myslím že LSDčko." Obiasnil.

"Ehm," odhrnula som si vlasy z tváre "ok. Toto som pochopila." Prikývla som.

(Zasa pre tých čo nevedia čo je LSDčko. Je to droga)

Potomto som mu vytrhla z ruky fľašu a začala ju piť. Vypila som ju až do poslednej kvapky.

"Fuj. Ako môžete piť niečo tak hnusné? Ja vás nepochopím." Zatriasol sa.

"Tak vidíš." Odvrkla som a zahodila prázdnu fľašku. Áno, vážne som ju vypila tak rýchlo.

"Hm, fajn. Niektoré dievčatá zasa nepochpia, ako dokážeme piť borovičku, či metaxu." Vyprskol na mňa.

"Choď do riti ak si na všetko nájdeš odpoveď!" Zahriakla som ho. Ostal ticho pozerať na svoje špičky topánok, nenachádzal v mysli odpoveď, vyhovoriť sa, asi nebol jeho zámer. Zdvihol hlavu a usmial sa. Nevedela som presne, čo má v pláne, ale nič dobré z jeho pohľadu som nezachytila.
Začala som sa trocha báť. Čo má preboha za lubom?

"Ehm. Ja už musím ísť domov." Snažila som sa odľahčiť situáciu a obísť ho, no zastavil ma rukou.

"Loren..." skade vie moje meno dopekla?! "ty dnes večer nepôjdeš domov."

Ako inak? Poznáte ma. Vždy si vyberiem ten moment, keď je to najnapínavejšie. Snáď nevadí a môžete si počkať na ďalšiu časť.
Inak, moc vám ďakujem za 1K videní síce to nie je až tak veľa ale ste ÚŽASNÝ❤.

Hip hopWhere stories live. Discover now