Keď som sa ráno zobudila, Alex ma pevne držal rukami. Chcela som sa otočiť ale on mi to nedovolil. Trebalo mi už na WC.
"Loren..." zastonal mi do ucha. "Chceš sa ďalej vrtieť až kým ma nevyhecuješ k mojej povahe?"
"Prepáč." Ľahla som si. Doriti. Veď sa pocikám.
"Alex, pustíš ma prosím,? inak sa pocikám." Zašepkala som. Len sa nad tým uchechtol. Omyl. Bol to ten naj sexy zvuk aký som kedy počula.
Pomali uvolnil stisk a ja som vykĺzla dpod periny a bežala do kúpeľne. Išla som na WC a potom si dala studenú spchu. Keď som na seba opäť dala moje spodné prádlo, niekdo otvoril dvere. Pohotovo som zakričala a hľadala miesto kde sa schovať. Nič také tu nebolo. Sprcha bola pustená a tak som do nej nemohla vojsť lebo by moje suché prádlo nebolo suché, ale mokré. Pozrela som do dverí . Stál tam Alex.
"Čo je?" Opýtala som sa a tlačila celé telo k sebe. Doriti. Prečo som sa nezamkla.
"Prepáč, nevedel som že sa sprchuješ a prišlo mi divné že si tu tak dlho."
"Aha, v tom prípade idem." Schmatla som si tričko a odbehla preč. Zasa som za sebou počula ten zvuk ktorí ráno. Ach jaj. On ma ničí.
"Vieš čo nechápem?" Opýtal sa Alex a sušil si vlasy uterákom.
On sa stihol OSPRCHOVAŤ?!
Bože, je vážne taký rýchli alebo som ja ako leňochod."Nie, neviem, čo nechápeš..." navliekla som na seba nohavice.
"Ako to, že sme... ehm, no, nechajme to tak." Neviem síce čo chcel povedať ale jeho pohľad to dosvedčoval.
Rýchlo som nasala vôňu ktorá sa niesla vzduchom. Alex urobil to isté a dvojhlasne sme povedali: "wafle."
"Počkať kdo robí wafle?" Opýtala som sa.
"No veď Chloe, kdo iný, vrátila sa keď si sa sprchovala." Oznámil. Ako? Áno. Všetci sú rýchli len ja som leňochod.
"Aha," odfúkla som si vlas z tváre. "tak potom ju idem pozrieť." Zahlásila som a namierila si to do kuchyne. Stála tam Chloe a dávala na wafle šľahačku a jahody.
"Zdar." Povedala som.
"Ahoj dáš si?" Opýtala sa a dala mi pred nos tanier.
"Žartuješ? No jasné že hej! Konečne mi niekdo rozumie a má rád wafle!" Skríkla som a schmatla tanier.
Do komentáru môžete napísať či máte radi wafle ak chcete 😂.
"Mala by som asi ísť pozrieť otca." Zahundrala som si popod nos. Už dlho som ho nevidela. Nebýva s mamou, býva oddelene. Asi je pre neho nečakané že prídem ale nevideli sme sa už pol roka. Určite by ma rád videl.
Prepáčte, ale už si nepamätám či mala otca alebo nie, každopádne ho už má ok😂😂?
V momente keď ma to napadlo som prestala jesť a išla sa obliekať.
"Hej, kam sa chystáš?" Opýtal sa Alex keď uvidel že sa obliekam.
"No na koktail. Nie, nie, idem pozrieť otca."
"Mám ísť s tebou?" Dal mi jemnú pusu, čo ma prinútilo povedať áno.
Cesta prebehla pokojne. Rozprávali sme sa, a mala som niekedy aj istý strach keď okolo prešli nijaké pekné dievčatá ale potom ma to prešlo.
Otvorila s bráničku a išla po chodníku ktorý viedol ku vchodu do otcovho domu. Teraz na mňa prišiel všetok strach. Pred vchodovými dverami.
Ako myslíte že to dopadne? Zaklope? Nájde odvahu? Ako dopadol jej otec a čo povie na Alexa? Dočítate sa❤.
YOU ARE READING
Hip hop
RandomVolám sa Loren McGray a mám pätnásť rokov. Chodím na hip hop a zaľúbila som sa do nového chalana čo tam začal chodiť. Zistila som že to bude divné keď sa mi v skrinke zo školy začali objavovať ruže a lístočky. Musíme ísť na súťaž a mne sa stane úraz...