14. tanec

1.6K 76 5
                                    

Vo pred vás upozorňujem že táto časť nebude moc dlhá. Užitie si čítanie. Som rada že som stihla dve za jeden deň. Viem, nemalo by sa to, ale prišlo mi vás ľúto❤❤😚..

Do domu vošla Chloe a ignorujúc Alexovo nadávanie a kričanie na ňu. Zavrela sa v izbe a už s tamaď nevišla.

"Dnes ideš do školy." Zašepkala mi Alex do ucha a ja som sa zasmiala. Šteklil ma na krku jeho dych.

"Nechce sa mi." Usmiala som sa.

"Ešte to stiháš." Ukázal na hodinky. Bolo 07:28.

"No dobre." Prevrátila som očami. Dala som si na seba čierne roztrhané nohavice a čierny top. Na rýchlo urobený make up som vizerala celkom dobre. Vzala som si aj kabát ktorí sa mi ťahal pod zadok a nechala si ho odopnutý. Neznášam jeseň.

Keď som dorazila do školy učiteľka zasa začala zasa so svojou rečou po výkende že sme určite oddýchnutý a tak... nepočúvala som ju a myslela na Alexa. Škola prebehla celkom rýchlo. Až na ten odporný obed.

Prišla som na hip hop. Už mi to chýbalo. Keď som prišla do triedy všetci si opakovali svoje zostavi.

"Ukážeš nám zostavu z Alexom Loren?" Podpichoval ma Samo (chalan ktorí s nami tancuje len rok a pol).

"Hej a neser sa do toho." Odbyla som ho.

"Snažíš sa byť drsná?" Ironicky sa zasmial.

"Si trápny." Pretočila som očami.

"Žiaci!" Snažila sa nás prekričať trénerka. "Na dnes ste si mali pripraviť zostavi. Ako prví nám tú svoju predvedú... Lisa a Marko." Usmiala sa.
Tancovali celkom dobre. Všetci sme im zatlieskali a potom bolo ticho.
"Rose a Samuel." Zahlásila. Bolo to celkom vpohode až na Sama.

Celí čas som tam sedela a nudila sa.

"Loren a Alex." Pozrela na nás a všetci sa na nás otočily a sledovali nás. Zatancovali sme a trénerkele sa roziasnily oči. "Ďakujem. Ešte Soňa a Erik. Hneď som späť." Povedala a kývala hlavou aby sme šli za ňou.

"Boli ste skvelí." Zasmiala sa v šatni. "Nebudete tomu veriť ale idete do Los Angels!" Zvolala radostne a ja som ostala stáť z otvorenými ústami.

Ahojte. Chcem vám len oznámiť že neviem či vôbec exustuje súťaž v hip hope a ešte aj v Los Anegels. Buď som si to vymislela alebo je to pravda. Len som si nebola istá. No, a najskôr to ani pravda nie je... (neviem) len to.

Koniec dnešnej časti. Ako myslíte že sa to bude vyvíjať v Los Angels? Dostanú sa tam vôbec?

Hip hopWhere stories live. Discover now