Prechádzala som sa po hoteli a mierila do svojej izby.
"Blbá trénerka, takto mi skazí deň." Šomrala som si popod nos.
A vtedy, keď som to najmenej čakala, tak ma niekdo stiahol za lakeť do izby. Zistila som že je to Alex ktorí ma sotil do izby a zabuchol dvere.
"Hej..." odfúkla som si vlasy z tváre. On ma len chytil za ruku.
"Pusť ma! Budem kričať." Vyhovárala som sa.
"Prosím. Je to dôležité." Zapozeral sa na mňa.
"A čo také odo mňa chceš.? To čo včera od tej blondínky?" Nakričala som na neho.
"Bol som opitý a myslel som, že si dosť múdra na to, aby si vedela, že som bol proste na mol!" Zareval na mňa. Úplne som spojila pery a bolo mi do plaču. Nenávidím keď na mňa niekdo kričí.
"No tak mi prepáč! Toto si chcel počuť!? Prosím tu to máš. PREPÁČ!!!" Ani som si neuvedomila a ziapala som na neho tak hlasno a ešte aj so slzami v očiach. Chcela som sa otočiť no on ma zachytil. "Prestaň!" Zasyčala som.
On nereágoval len ma za ruku pritiahol k sebe a moje pery sa dotkly tých jeho. Chcela som sa odtiahnuť, ale nedokázala som odolať jeho očiam, plným perám, úžasnej postave a jeho účesu... ach. Ako hovorím, DOKONALÝ...
Po pár minútach som sa odtiahla."No, Alex, mal si to celkom dobre načasované. Prečo si to urobil?"
"Prečo si to urobila ty?" Dal mi tú istú otázku.
"Hm. Ehm. Eee. Jaaa. No proste lebo ť-ťa ľ-ľú-ľúbim?" Dala som si otázku.
"Tak teraz vieš aj moju odpoveď, lebo by som povedal to isté..." usmial sa na mňa a opäť sme sa dotýkali nosmi. Ďakovne som ho obiala okolo krku a nasávala vôňu jeho mikiny.
"A nabudúce" zašepkala som mu do ucha "ak mi niečo také spravíš, ja s teba spravím omeletu dobre?"
"Súhlasím krásavica," usmial sa tým najkrajším úsmevom na svete.
"Môžem ti niečo povedať úprimne?" Opýtala som sa.
"Čokoľvek chceš."
"Od samého začiatku čo som ťa uvidela, som sa zamilovala. Do TEBA." Zahučala som mu do mikiny. Len sa zasmial.
"Ja tiež, a vždy som dúfal že budeme spolu. Aj v tých najhorších chvíľach, a nikdy sa to nezmení, pokiaľ nepovieš, že by sa malo." Vydýchol si.
"Tak to nemeň." Odvetila som.
"Ani som nemal v pláne. Som užasný chlapec ja viem." Pochválil si ego.
"Prestaň ty egoista!" Buchla sok ho do ramena.
"Nemám problém." Zasmial sa a pohladil ma po ramene. Len som sa usmiala.
"Ehm, aby som sa k tomu vrátila, kdo je tá blondína?"
"Moja bývalá. Povedala, že zničí všetko čo na svete mám. Pche. Všetky dievčatá ma chcú zničiť. Poznajú ma z doby, kedy spm bol najväčší hajzel na svete." Povedal načo som sa rozrehotala na plné hrdlo.
"Vieš ako smiešne vyznelo že si bol najväčší hajzel na svete?" Rozosmiala som sa ešte viac, chytila sa za brucho a spadla s postele. O chvíľočku sa pridal aj on. Každý hovorí, že mám nakazlivý smiech.
"Ach jaj." Zamyslela som sa. "Toto je posledný deň v L.A. vieš o tom?" Opýtala som sa.
"Viem, zajtra odchádzame." Prikývol a usmial sa. Ja som mu úsmev opätovala a len som sa mu pozerala do očí ktoré ma načisto pohltili.
Tadá. Viem, asi skoro, alebo neskoro ale už som ich musela mať spolu. Prvá láska je skoro vždy tá pravá. Alebo je to len skúsenosť do života😂. No nič, hlavné je, že vám ďakujem a úplne vás ľúbim❤ (neberte to v druhom zmysle prosím).
Mimochodom. Dáme osemsto videní?? Ja osobne verím, že to dáte, lebo ste super úžasný ľudia❤😇.
YOU ARE READING
Hip hop
RandomVolám sa Loren McGray a mám pätnásť rokov. Chodím na hip hop a zaľúbila som sa do nového chalana čo tam začal chodiť. Zistila som že to bude divné keď sa mi v skrinke zo školy začali objavovať ruže a lístočky. Musíme ísť na súťaž a mne sa stane úraz...