33. "Tvoja desiata je Redbull Tami."

1.3K 58 0
                                    

Dnes ráno som sa zobudila z obtovskou bolesťou hlavy. Niekdo vedľa mňa sedel. Bol to Alex. A ja som ho skopla na zem.

"Čo tu robíš?" Opýtala som sa zmätene.

"Sedel som. Teraz už nič lebo si ma skopla." Povedal urazene. Len som zasa zavŕtala hlavu do vankúša a zamrnčala som tak, že me bolo len tak tak počuť.

"Koľko je hodín?"

"O chvíľu bude obed." Mýlila som sa. Nie je ráno, ale obed. Tak na obed som sa zobudila z bolesťou hlavy... no nič. Chvíľu som len tak sedela, lebo Alex ma zobudil a nemohla som spať do poobedia. Zaspávala som a pomali strácala kontrolu nad svojím telom. Začala som sa kymácať zo strany na stranu a skoro spadla na dlážku keby ma niekto nezachytil.

"Oh, čo, kde, ako? Som hore! Nespím!" Kričala som a zasa sa mi zavierali oči.

"Loren ty trdlo," poťukala si Tami prstom po čele. "Ako to, že ešte spíš? Veď aj moje škrečky vstávajú skôr ako ty." Zasmiala sa.

"Len pre tvoju informáciu, škrečky sú nočné živočíchy a tak cez deň spia, a cez noc behajú v kolese a akých to sprostostiach. Ach, tie škrečky sa ale majú čo?" Zaspato som si zývla a oprela bradu o dlaň.

"Pohni si, treba mi ísť kúpiť desiatu." Štuchla ma.

"A na čo? Každý vie že... Tvoja desiata je Redbull Tami." Zasmiala som sa.

"Fajn. Nie vždy len to. Niekdy je to Redbull, Black horse, tiger, wolf, Hell a iné. Ale za poslednú dobu pijem len Hell. Zmenila som štýl energy nápojov." Zasmiala sa. Tami vždy obľubovala energy drinky. Ja nie. Mala som až strach že ju to zabije koľko toho pila a ako bola závislá. Bola závislá ako... ehm... no... fajčiar na cigaretách? Neviem. Proste to chápete.

"Fajn, len sa oblečiem." Ona len zaskučala a odišla ako že s chrbtom ohnutým a rukami smerujúcimi k jej špičkám konverse topánok.

Len som sa zasmiala, a navliekla si na seba moje nové tričko.

Nič nové to nebolo. Ako inak? Mohla som čakať, že si Tami kúpi Hell, a mne, kúpi tiež to isté aj keď mi to nechutí a nepijem to.

"Mimochodom," ozvala sa Tami keď sme išli z obchodu. "Nechceš sa trocha upokojiť a zažiť so mnou opäť super zážitok?"

"A aký máš na mysli?" Usmiala som sa na ňu trošička falošným úsmevom.

"Čo tak ísť dnes do klubu?" Opýtala sa ma.

"Why not?"

Takto, viem, že to bola kratšia kapitola a pomaličky sa blížime ku koncu😩. Táto kniha by mala mať 40😱 kapitol a práve na nich pracujem ale už viem že ako to skončí😈.

Hip hopWhere stories live. Discover now