11. útek

2.2K 99 10
                                    

"Už ti to ide lepšie ako mne." Zasmial sa.

"To je pochopiteľné. Som predsa pri vyspelejších." Rozosmiala som sa.

"No dovoľ." Zaškeril sa na mňa.

"Hej." Usmiala som sa a sledovala jeho grimasu.

"Čaute idem von." Ozvala sa z chodby Chloe.

"Ok." Zakričal Alex.

"Hej a..." otvorila dvere. "Má ťa prísť pozrieť John." Povedala a zabuchla dvere.

"Kdo je John?" Opýtala som sa keď Chloe zavrela dvere.

"Môj kamoš. Chodil so mnou na strednú a potom sa odsťahoval." Usmial sa.

"Jáááj."

"No hej." Zasmial sa.

"Tak potom je z nacvičovaním choreografie koniec." Povedala som a odišla sa prezliecť.

"Môžem sa ťa niečo spýtať?" Opýtal sa Alex ktorí stál vo dverách.

"No?" Ppzrela som na neho. "Hovor čo máš na srdci." Povedala som s divným prízvukom.

"Prečo si nešla domov? Prišla si tu bez ohlásenia." Prižmúril oči a sledoval ma. Doslova hipnotyzoval.

"Pohádala som sa z mamou. Nemám chuť byť s ňou lebo by so mnou chcela zasa vikecávať." Zaviazala som si batoh.

"Aha." Zamyslel sa.

"Nebudem ti tu viac zavadzať. Pôjdem domov." Povedala som a zobrala si batoh na plecia.

"Daj na seba pozor." Poznamenal.

"Jasné. Ahoj." Usmiala som sa a zavrela za sebou dvere.
***
Po asi pol hodinke som bola doma. Mama hneď prestala plakať podišla ku mne a strelila mi jednu cez pysk. Potom mi vrazila ešte jednu a odišla. Rozplakala som sa a chytala sa za líce. Dosť to bolelo. Vošla som do izby a zvalila sa na posteľ. Na hodinkách ukazovalo 9:54. Nemôžem tu len tak ostať. Rýchlo som si zbalila batoh, oblečenie a tak. Mama začala búchať na dvere a ja som rýchlo viliezla cez okno. Mama otvorila dvere a začala ma byť hlava nehlava. Rozrevala som sa ako nikdy predtým. Tiekla mi z nosa krv.

"Pusti ma!" Revala som na ňu a dala jej päsťou do brucha. Skrčila sa a ja som vyskočila von oknom. Bola som skoro celá od krvi. Po pár uliciach som sa doslova plazila po zemi. Zrazu som uvidela svetlé vlasi a snažila sa postaviť. Keď sa otočila zistila som že je to Chloe.

Chloe
Išla som po ulici od kamaráta. Bol celkom kľud. Som zvedavá čo zasa vyvádza Alex.

Pokojne som išla keď som zrazu niečo začula. Pomaly som sa otočila a tam na zemi ležalo dievča. Nebolo to normálne. Mal ju včera doma Alex. Spoznala som ju. Ale predtým vyzerala inak. Teraz vyzerala byť dobytá na smrť všade mala krv. Hneď som ku nej prebehla a pomohla jej vstať. Rýchlo som si vybrala vreckovku a začala jej utierať krv na tváry.

"Ďa... ďa... ďakujem." Zašepkala s posledných síl. Vyzerala vážne otrasne. Jemne som ju podoprela a pomáhala jej chodiť.

Toto však nebolo jediné škaredé prekvapenie ktoré na mňa čakalo.

Tu to máte. Fuuuu. Som rada že som to dopísala síce trocha krátka ale no, vy prežijete všetko. No áno ja viem. Tento príbeh aj časti sú trocha nudné a krátke ale snažím sa. No, a aby som bola slušná, tak vám ďakujem že čítate môj nepodarený a zmrvený príbeh😂😂... mám vás radaaaa moccc❤😍😘..

Hip hopWhere stories live. Discover now