34. šialená noc v klube

1.2K 59 1
                                    

Práve sme sa ocitli pred nočným klubom.

"Občiansky." Povedal dozodca či kdo to bol. Doriti! Zabudla som si ho.

"Nemám." Povedala som Tami.

"Tak vypadni." Poslal ma preč ale zrazu ma niekdo chytil za rameno.

"Počkaj kráska. Ty vypadni kamoš a pusť ju dnu." Neobzrela som sa.  Ten muž ma pustil a ja som sa stále neobzrela. Keď sme vošli dnu, ovalil ma smrad cigariet, a alkoholu. Všetci tancovali, Tami niekam odišla a ja som sa obzrela. Za mnou stál chlapec a držal ma za zadok. Do tváre mi fúkol dym. Bol sakra sexy. Usmiala som sa a on ma chytil pevnejšie akoby som bola pískacia hračka. Priblížila som sa k nemu a nadýchla sa dymu. Vôňa akoby patrila marihuane. Neviem čo to do mňa vošlo. Akoby som mala dvadsať a chcela si to s ním rozdať.

Začal ma niekam viesť a ja som za ním šla. Odomkol nijakú miestnosť a ako som vošla zamkol za nami. Ako som sa otočila všade boli dosť.. sexuálne veci. Kam ma to zaviedol? Keď som sa otočila žiarivo som sa na neho usmiala. Na nič nečakal ale skočil na mňa a začal mi hrýzť do krku. Bola som sfetovaná z toho dymu a páčilo sa mi to. Roztrhol mi tričko a ja som sa nechala. Priťahoval ma. Surovo chcel rozopnúť  podprsenku no spadol na mňa. Niekdo ho buchol po hlave. Obzrela som sa a tam stála Tami.

"Héj, čo robíš? Páčilo sa mi to." Preložila som si ruky na hrudi.

"Si sfetovaná ako kôň ty hlúpa krava! Vedela som, že ak ťa tam nechám, zvrtlo by sa to aj na dvadsať detí. Kdovie, s kým by si sa tu ešte vyspala kôli mariške a koksu!" Kričala a ťahala ma preč.

"Ach jaj." Rozrehotala som sa.

"Ty fakt nie si v pohode kurva!" Sykla.

"Aj aj. Niekdo tu nadáva." Rozosmiala som sa. Len prekrútila očami a vytiahla ma stamaď. Chalana tam zamkla a vytiahla ma zadným vchodom.

"Hej ty, kdo vlastne si?" Strčila som do nej.

"Doriti, prestaň sa hrať na sprostú áno? Už ma to unavuje a ak nechceš ostať na pospas každý deň aspoň sedem krát sex tak poď. A aj keď chceš tak poď. Hlúpa krava sprostá." Tresla ma a ja som prekrútila očami. Potom ma len naložila do auta a nič viac si nepamätám.
Tami
Keď som prišla k Alexovi tak som ju dotiahla k dverám a o chvíľu prišiel otvoriť Alex.

"Ježiši čo jej je?" Opýtal sa a pozeral na sfetovanú Loren na zemi.

"Chcela som si ísť trocha zatancovať na diskotéku do klubu, no, ona tam našla nijakého chalana ktorí ju sfetoval a chcel ju vyšu... ehm. No proste ji chcel znásilniť a ona to chcela keďže nebola pri zmysloch." Objasnila som mu. Prikývol, doniesli sme ju dnu a Alex mi povedal, že tam môžem prespať tak som si ľahla na gauč a o nedlho zaspala.

Áno na viem. Táto časť bola vcelku nudná ale nič viac ma nenapadlo. Snáď chápete😘😚❤.

Hip hopWhere stories live. Discover now