Loren
Bola som taká rada že mi Chloe pomohla. Podopierala som sa o ňu keď odomkla dvere a my sme vošli dnu. Ovalil nás smrad z cigariet a alkoholu. Chloe rýchlo spozornela a vošla do obývačky. Začala hrozne kričať a ja som sa za ňou doplazila. Bol tam Alex a nijaký chlapec. Predpokladám že John.Na telke im bežalo porno a boli na mol opitý. Prišiel ku mne Alex a chcel ma vyzliecť no Chloe mu dala cez pysk. Som rada. Sama by som sa neubránila.
"Čo to má znamenať!?" Vrešťala Chloe.
"Vypadni John a už sa nevracaj! Vedela som že to nedopadne dobre keď vás tu nechám samých. Vypadni aj ty Alex lebo sa neudržím a na mieste ťa zabijem!" Zamračila sa. Alex krútil hlavou a Chloe zobrala niečo spoza gauča. Bola to bejzbalka. Alex hneď cúvol a pakoval sa. John išiel hneď za ním. Chloe zamkla dvere a vypla tú podpornú obrazovku."Ďakujem ti." Povedala som.
"Nemáš ani za čo." Otvorila vetračku a začala dávať chlast do koša.
"Chloe." Pozrela som na ňu.
"Čo?" Otočila sa a dala zbytky pizze do koša.
"Tie... tie veci o Alexovi..." odmlčala som sa.
"Sú pravda?" Doplnila za mňa. "Áno sú. Poď. Ukážem ti jeho starú izbu. Už rok je zamknutá a nikdo tam nebol. Ukážem ti aké monštrum to bolo a aj trocha ešte je." Podala mi ruku a ja som za ňou vyšla o schodoch. Zobrala rebrík a ukázala na otvor v plafóne. Odomkla ho a ja som vošla hore.
"Tak toto bolo jeho staré... no veď vieš. Ale teraz sa celkom zmenil ale aj tak, neverila bu som mu." Zašepkala.Bola som zdesená. Všade boly odpotné veci. Kondómi, putá... nechcem ani viac hovoriť. Mala som slzy na krajíčku.
"Poď... budeš spať v mojej izbe. Tam nič špinavé nikdy nebolo." Sprisahala sa a ja som o nedlho sladko spala.
***
RánoZobudila som sa na to ako ma bolí hlava. Vstala som a pomali išla do kuchyne. Chloe tam už sedela a pila pravdepodobne kávu.
"Dobré ráno." Povedala som.
"Ahoj. Ako ti je?" Pozrela na mňa a všimla si môj výraz tváre.
"Celkom ok. Len ma trocha bolí hlava." Odpovedala som a ona mi podala vodu a tabletku.
"Tu máš." Usmiala sa. Len som kývla hlavou.
"Kde je Alex?" Spýtala som sa po tichu.
"Vždy sa ráno vráti triezvy domov a robí sa že sa nič nestalo a on o ničom nevie." Pretočila očami a pokrútila hlavou.
"Aha." Sadla som si ku stolu a rozmýšľala.
"Noo... ja už musím ísť." Zahlásila Chloe. "Musím ísť za kamarátom." Usmiala sa a odišla. Je milá.
Po trocha dlhšej dobe niekto zaklopal. Otvorila som dvere a tam stál Alex. Trocha som cúvla a chytila do rúk bejzbalku.
"Čo ti je?" Opýtal sa obyčajne.
"Ty si zo včerajška nič nepamätáš? Dvihla som obočie.
"Pamätám si iba to ako prišiel John a potom sme niečo pili." Pošúchal sa po tvári a potom zbadal to moju. "Čo sa ti pre boha stalo?" Pozrel na mňa vystrašene.
"Mama." Zašepkala som.
"Aha. Je mi to ľúto." Pohladil ma po líci a ja som sa zasa cítila dobre. Niečo tam chýbalo. Spomenula som si na jeho izbu. Toto mi bude musieť vysvetliť.
Čaute. Dnes to nieje síce veľmi dlhá časť ale stačí. Čo si myslíte že sa stane?
YOU ARE READING
Hip hop
RandomVolám sa Loren McGray a mám pätnásť rokov. Chodím na hip hop a zaľúbila som sa do nového chalana čo tam začal chodiť. Zistila som že to bude divné keď sa mi v skrinke zo školy začali objavovať ruže a lístočky. Musíme ísť na súťaž a mne sa stane úraz...