~ Part 5 ~

349 13 0
                                    

Kedves Ferdinand.

Köszönöm, megérkezett a leveled hozzánk, és apával együtt elolvastuk. Elsőként lenne egy kérésem hozzád. Szólíts Elenornak, és tegezz, hiszen mind a ketten fiatalok vagyok, és ez által megkönnyítjük a saját dolgunkat az elkövetkezendőkben is. Ami a vallomásodat illeti, azt nagyon szépen köszönöm. Bóknak veszem, hogy szépnek tartasz, és különösen a hajamat ért dicsértet értékelem. Büszke is vagyok rá, és nem is mutatom meg bárkinek. Itt leszögezem, hogy a te szemed színe is elnyerte a tetszésemet, és miatta azonnal fel is tudtalak ismerni. Akkor most, hogy túl vagyunk a bájsorokon, válaszolok a kérdéseidre.

A Randal nevű falucskában születtem, és élek most is, ami a nyugati fertály legdélebbi települése. Ez alatt csak némi erdő terül el, utána pedig már kezdődik is a sivatag. Szerencsésnek mondhatom magam, mert a szüleim nem fogtak olyan rövid pórázon, mint másokat, ezért a környéket úgy ismerem, mint a tenyeremet. Hűséges társammal, a szürke Frosttal szoktam bejárni, vagy a másik lovammal Egisszel, aki egy világos pej kanca. Legközelebb talán vele megyek a találkozónkra. Kérdezted még, hogy jártam-e már nyugaton túl. Nos, nem igazán. Bár egyszer elindultam a sivatag szélén, de nem mentem túl messzire. Most viszont én kérdeznék.

Hol laksz, és milyen a környék? Te jártál messzebb nyugattól? Mi a kedvenc időtöltésed a lovagláson kívül?

Üdvözlettel: Elenor

~ ~ ~ ~ ~

Kedves Elenor.

Először is, nagyon köszönöm, hogy megtisztelsz a tegezéssel. Valóban könnyebb lesz így a dolgunk, főleg mikor személyesen fogunk találkozni. Másodszor azt köszönöm, hogy megdicsérted a szemem színét. Édesanyámé az érdem miatta.

Kedves dolognak tartom, hogy a szüleid elengedtek téged egyedül felfedezni. Biztos sok kalandban volt részed. A kérdéseidre válaszolva.

Ahol élünk, az nem más, mint a becses Flyway, amit szerintem nem kell bemutatnom, hiszen innen indult el a Morganok terjeszkedése. Mára egyébként kisvárossá nőtte ki magát itt észak-nyugaton, ám sajnos én nem ismerem annyira, mint kellene. Ez pedig azért van, mert tíz évet jó formán nem is itt éltem, hanem délen a sivatagban, Sadakarban.

Apám engedélyezte, hogy ott tanuljak, mert a Revett család alapított ott egy iskolát, ahol gépészetet, és mindenféle találmányokkal kapcsolatos dolgot tanultam. Ez is a válasz az utolsó kérdésedre. A legtöbb időmet a műhelyemben töltöm, ahol szerelek, és mindenféle férfias dolgot feltalálok és szerkesztek. Biztos unalmasnak találnád. Te mit szeretsz csinálni a lovagláson, és a csavargáson kívül?

Üdvözlettel: Ferdinand

~ ~ ~ ~ ~

Kedves feltaláló Ferdinand.

Igen, hallottam már Flywayról, sőt még gyerekkoromban el is utaztunk oda a szüleimmel. Bár már nem nagyon emlékszem rá. Igen csak megleptél azzal, hogy abba az elpusztult városban tanultál. Igen, tudok róla, hogy megsemmisült, mert a robbanásokat idáig lehetett hallani. Sajnálatos tragédia. De remélem, nem haltak meg sokan.

Egyébként tévedsz azzal, hogy unalmasnak találom a szerelést, és az ahhoz hasonló 'férfias' dolgokat. Apámnak is van műhelye, és mikor kicsi voltam, szerettem nézni, ahogy csendben dolgozgat. Biztos téged is el tudnálak nézni.

Én egyébként a kertészkedést tartom a legkedveltebb időtöltésemnek, és a növények gyűjtögetését. Szeretek velük kísérletezgetni, amolyan alkemista módon, bár azt még csak nem régen kezdtem. És van még egy dolog, amit szeretek csinálni, bár nem tudom, hogy be merjem-e vallani. Félek, elítélnétek miatta. De, ha nagyon érdekel, akkor majd leírom.

Kelletlen frigy? (befejezett)Where stories live. Discover now