Sedím na posteli, zádama se opírám o bílou stěnu a přemýšlím o dnešku. Jae je fajn holka a celkem pěkná.
Najednou jsem uslyšel cinknutí mesengeru. Kdo zase otravuje?. No jasně, kdo jiný než Shin Hyun.
Retard😂: Čuuuus!
Me: Čau
Retard😂: Jdem call?
Me: Ok
Mobil mi začal brnět, klikl jsem na zelené tlačítko a hned uslyšel hlas mé nejlepší kamarádky.
...
Zase ráno, zase musím vstávat, zase musím do školy! Rozhodl jsem se tedy zvednout a došourat se do kuchyně, kde jsem si udělal rychlou snídani. Netrvalo dlouho a už jsem byl najezený a oblečený. Podíval jsem se na hodiny, které ukazovaly 7:18. Vzdychl jsem a šel se obout
a obléct kabát. Pomalu jsem vyšel z domu a ucítil chlad na mém obličeji. Zachvěl jsem se a zabouchl dveře. Pomalým krokem jsem chodil po chodníku, botama jsem šoupal o beton a odkopával malé kamínky.Přešel jsem silnic a nakráčel k bílé budově u které stálo několik studentů. Vytáhl jsem mobil a zapl ho. Je 7:28. Mobil jsem vrátil zpět do kapsy a zádama jsem se opřel o bílou stěnu. Prohlížel jsem si několik skupinek holek a pak se moje oči zastavily u klučičí skupiny. Počkat, není to ten gang, co se mnou chodí do třídy?
,,Ahoj Jungkooku!“ Otočil jsem se a vidím blížící se Jae, která se krásně usmívala. ,,Ahoj Jae.“ zamával jsem jí.
Otevřel jsem skříňku a hledal učebnici matematiky. Najednou jsem uslyšel smích, otočil jsem se a viděl tu partu kluků. Vypadalo to, jako by šli ke mně, ale mýlil jsem se. Zastavili se kousek vedle. Tupě jsem stál a hleděl na ně. Muselo to vypadat fakt vtipně. Najednou se jeden kluk ze skupiny otočil na mě a já rychle uhl pohledem. Radši jsem zavřel skříňku a padal do třídy. Sedl jsem si do lavice a vytáhl mobil.
...
Sedím v jídelně u prázdného stolu, bohužel sám. Jae si šla sednout za kamarádkami. Nemám vůbec chuď k jídlu, zase.
Okey, jdu to odnést.
Prudce jsem si stoupl a tím odrazil židlu. Cítil jsem, že jsem někoho sejmul. Otočil jsem se a na zemi ležel hnědovlásek z toho gangu. ,,Eeeh... j-já se– “ Ani jsem to nedořekl a hned na mě zařval. ,,Můžeš kurva dávat pozor?!“ Pomalu se zvedal, chtěl jsem mu pomoct ale odstrčil mě. ,,Radši na mě nesahej nebo od tebe něco chytnu.“ Jeho gang se začal hodně hlasitě smát. Smutně jsem sklonil hlavu. Slyšel jsem jak si uchechtl a vrátil se zpět ke svý partě. ,,To si zabil Taehyungu.“ řekl jeden kluk.
Taehyung?....
Začali se znovu smát. Nedělalo mi to dobře, tak jsem rychle utekl.
ČTEŠ
,,Do you still love me?" |Vkook|
FanfictionMyslel jsem, že přestup na novou školu nebude tak strašné, ale je. Kvůli tobě, Kim Taehyungu! Love story - Vkook /2018/ 15+ (Pokud nemáte rádi yaoi, tak to nečtěte!) Top: Taehyung Bottom: Jungkook UPOZORNĚNÍ: Šikana, homosexualita, vulgární slova a...