~48~

1.1K 101 4
                                    

Rychle jsem se od Taeho odtrhl a podíval se na moji zmatenou kamarádku. ,,J-Jae..“ vydechl jsem a popošel o kousek k ní. ,,Jungkooku... ty jsi.. ty jsi..,“ koktala a hrála si se svýma prstama. ,,ty jsi.. gay?“ řekla po chvilce a se slzách v očí se na mě podívala. Nemohl jsem se na ní dívat, tak jsem sklonil hlavu a drobně kývl na souhlas.

Po chvilce konečně promluvila. ,,D-dobře, mně to n-nevadí, ale,“ začalaly jí z očí stékat slzy. ,,nepřeju vám to.“ zašeptala a ublíženě se podívala na Taeho. Šel jsem k ní abych ji objal, ale ona mě jenom odžduchla a utíkala pryč.

Začaly mi stékat slzy po líčkách. Připadal jsem si jako dítě, které nedostalo lízátko. Ucítil jsem jak mě někdo ze zadu objal. ,,M-myslíš, že jí to vadí? Myslíš, že mě za t-to bude nenávidět?“ řekl jsem těžce a setřel si slzy. Marně. Pořád tekly. ,,Ne, to ne. Jenom ji nech, aby to vstřebala.“ řekl klidně a silně mě objal.

...

Šel jsem s Taem k mému domu. Drželi jsme se za ruce. Je to krásné. ,,Nechceš jít na chvilku ke mně? Potřebuju po tom co se stalo, někoho kdo se mnou bude.“ odemkl jsem dveře a pohlédl na něj. Díky bohu souhlasil.

Plácl jsem sebou na měkkou postel. ,,Ahh, konečně doma!“ řekl jsem do polštáře, takže mi nešlo rozumět. Ucítil jsem, jak mě něčí teploučká ručka hladí po zádech. Sedl jsem si a osobu, kterou miluji, jsem objal. ,,Oh, Tae.“ vzdychl jsem a nasál jeho krásnou vůni.

Po chvilce jsem se od něho odtáhl a dal mu drobnou pusu na jeho nosánek. Roztomile se zaculil a rukou si hrál s mýmy vlasy. ,,Miluju tě Jungkookie.“ zašeptal a podíval se mi do očí. ,,Já tebe taky.“ usmál jsem se a políbil jeho růžové polštářky.

Svalil mě pod sebe a znovu spojil naše rty. Byl to něžný polibek plný citů. Za nedlouho jsme polibek přerušili, abysme se nadechli vzduchu, které naše plíce potřebovaly. ,,My jsme vlastně sami doma, že?“ na jeho obličeji se objevil úchylný úsměv a chytil lem mého bílého trička. ,,Taehyungu!“ zakřičel jsem a chytil jeho ruku, která chtěla sundat kus mého oblečení. ,,Dělám si srandu!“ zasmál se a zvedl ruce nahoru.

,,Ale mohli bychom toho využít.“ zamyslel se, ale já už to nevydržel a svalil jsem ho pod sebe. Obkročmo jsem si na něj sedl a začal ho lechtat.

,,Do you still love me?" |Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat