~44~ (13+)

1.5K 96 28
                                    

Ano, tahle kapitola je od 13+ plus, protože tu bude jedna ehm... scénka, kterou by děti aspoň pod 13 let neměli číst. Já vím, že tohle každý ignoruje, ale... upozornila jsem vás na to ^^.

~~~~~~~~~~

,,Kdy dojde ten tvůj kamarád?“ zeptala se mě nedočkavě mamka. ,,Určitě příjde zachvilku.“ řekl jsem nervózně a připravoval jídlo. Už tu měl dávno být. Kde se tak courá?

Díval jsem se na vzorně prostřený stůl a žužlal si nervózně spodní ret. V tom najednou se po domě ozval hlas zvonku. Okamžitě jsem utíkal ke dveřím a rychlostí světla je otevřel. Naskytl se mi pohled na roztomilého Taeho.

,,Ahoj.“ řekl svým hlubokým hlasem, čímž se mi po celém těle objevila husí kůže. ,,A-ahoj.“ řekl jsem koktavě. On se jenom pousmál a přitáhl si mě k sobě. Dal mi jemnou pusu na čelo. ,,Kde si byl tak dlouho? Máš hodinu zpoždění.“ zašeptal jsem a zamračil se. ,,Ehmm...“

,,Jungkooku, už je...“ objevila se za mnou mamka. ,,Ahoj, ty budeš asi Taehyung.“ usmála se a o krok se přiblížila k nám. ,,Ano madam.“ řekl zdvořile a uklonil se. ,,Tak pojď dál.“ řekl jsem a vzal Taeho za ruku. Mamka překvapeně zamrkala a odešla do kuchyně.

...

,,Takže Taehyungu, ty bydlíš pouze s otcem?“ zeptala se. V kuchyni sedíme už asi přes hodinu a povídáme si. ,,Ano, matka bydlí v Busanu, kvůli práci.“ řekl a najednou mi položil ruku na stehno. Začal ho hladit a pomalinku se přibližoval k mému rozkroku. Stuhl jsem a pořádně jsem se nadechl. ,,A jaké jsou tvoje koníčky?“

Dal jsem mu náznak, aby přestal. Kupodivu poslechl.

,,Tanec a zpívání.“

Rychle jsem se na něho otočil. Má stejné koníčky jako já. Zajímá mě jaký má hlas, když zpívá. Určitě krásný.

,,Jungkook, taky zpívá.“ řekla najednou mamka a podívala se na mě. ,,Mamiiii!“ zvýšil jsem hlas. ,,Opravdu?“ zeptal se s úsměvem.

...

,,Už bych měl jít, děkuju za večeři. Naschledanou.“ uklonil se a šel ke vchodovým dveřím. Následoval jsem ho. ,,Tae?“ zašeptal jsem. ,,Copak?“ pohlédl na mě těma nádhernýma očima. ,,Už je pozdě večer a máš dům daleko. N-nechtěl bys tu zůstat přes noc?“

,,Jungkookie, ty se o mě bojíš?“ řekl se smíchem a pohladil mě po vlasech. Jemně jsem přikývl. ,,No, tak když to nebude vadit, tak klidně.“ pokrčil rameny a vyzul se. Poskočil jsem radostí jako malé dítě a utíkal do obyváku. ,,Mami? Venku už je tma a Tae to má daleko... no.. může tady přespat?“ řekl jsem. Mezitím mě Taehyung ze zadu objal. ,,Určitě.“ usmála se. Vzal jsem Taeho za ruku a táhl ho ke mně do pokoje. ,,Ale žádné ponocování!“ zakřičela z obyváku. Dal jsem oči v sloup a otevřel dveře od mého pokoje. ,,Wow! Máš to tu pěkný.“ řekl překvapeně a sedl si na postel. Lehl jsem si na břicho vedle něj. ,,Co budeme dělat?“

,,Nevím.“ zašeptal a pomalinku dával ruku na můj zadeček. Začel ho jemně hladit. ,,T-Tae, n-nech toho.“ zakoktal jsem a rychle si sedl. Ne, že by mi to bylo nepříjemné, spíše naopak. Ale... stydím se.

,,Někdo se nám tu červená!“ zasmál se a pohladil mě po tváři. ,,Pff, já se nečervenám!“ odstrčil jsem jeho ruku a dal si ruce v kříž. Jenom se usmál a olízl si horní ret. ,,Půjdeme se vykoupat?“ zeptal se najednou. Stuhl jsem. ,,Eh, j-jako... ty a já? Spolu?“

,,No?“ řekl s úsměvem a stoupl si. ,,Tak jdem?“ promluvil nedočkavě a vzal mě za ruku. ,,T-tak dobře.“

...

Sleduju ho jak připravuje koupel. Je u toho strašně sexy. Najednou se na mě otočil. ,,Můžu přidat pěnu?“ zeptal se a udělal psí obličej. ,,No, jasně.“ řekl jsem a podal mu tekuté mýdlo. ,,Díky.“ rozzářily se mu oči.

Za nedlouho byla vana napuštěná. ,,Tak jdem?“ zeptal se. Pomalu jsem kývl na souhlas. Tae na nic nečekal a začal si vyhrnovat tričko. Čuměl jsem na to jeho dokonalé bříško. Najednou jsem si však všiml modřin na jeho bocích. ,,T-Tae?“ přišel jsem k němu blíž.

Podíval se na mě. ,,Odkud máš ty modřiny?“ zeptal jsem se potichu a sáhl si na jednu. Sykl a o kousek couvl. ,,Hmm.. spadl jsem.“ řekl a usmál se. ,,Spadl?“ řekl jsem a nevěřícně zakroutil hlavou. ,,Jungkookie, neřeš to ano? Nic mi není.“

Objal mě a hladil po zádech. Je to uklidňující. ,,Tak jdeme se už konečně koupat?“ řekl po chvíli. Zabručel jsem a sundal si tričko. Taehyung mě pozoroval, což mi způsobovalo nervozitu. Chtěl jsem si sundat kalhoty, ale zastavily mě Taeho ruce. ,,Ne, já sám.“ zašeptal mi do ucha. Objevila se mi husí kůže.

Cítil jsem, jak moje kalhoty sjíždí pomalu dolů. Bože, určitě musím být rudý až na prdeli. Jeho ruce chytily lem mých boxérek. Podíval se na mě a já kývl, že mi je může sundat. Sundal mi je. Byl to strašně divný pocit.

,,Ah, jsi nádherný.“ zašeptal a líbl mi rty. Teď je řada na mě! Lišácky jsem se usmál a rozepl mu kalhoty. Sundal jsem mu je i s boxérky. Můj pohled se zaměřil na jeho, ne zrovna malého kamaráda. Je obří. Pane bože.

,,Tak pojď.“ vzal mi ruku a táhl k vaně. Vlezl do ní první a já po něm. Opřel jsem se o jeho hruď zádama. Cítil jsem jeho chloubu těsně u mého vstupu. Můj úd začal pomalu tvrdnout. Dělal jsem jakože nic a hrál si s pěnou. Tae mi hladil jemně břísko.

Najednou jeho ruka sklouzla níž. Dotkla se mého tvrdého kamaráda. Potichu jsem vzdychl a opřel si hlavu o Taeho rameno. ,,Jujky, někdo tu má menší problém.“ pousmál se a vzal můj penis do ruky. ,,Nechceš s tím pomoct Jungkookie?“ zašeptal mi do ouška a následně ho olízl. ,,A-ano, prosím~“ poprosil jsem a skousl si ret. Taehyung poslechl a začal pomalu pumpovat nahoru a dolů.

Po celé koupelně se ozývaly moje vzdechy a stény. Taehyung svou ruku zrychlil a dělal mi další, menší značky na krku a ramenech.

Začal jsem se mírně třást a cítit tlak v podbříšku. ,,T-Tae~ ahh!“ zasténal jsem a vyvrcholil. Celý udýchaný jsem si znovu položil hlavu na jeho rameno. ,,Jungkookie.“ zašeptal. Otevřel jsem oči a podíval na něj.

,,Ušpinil si vodu.“ uculil se.

,,Do you still love me?" |Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat