*Pohled Jungkooka*
,,Hyung." ozvalo se za mnou. Zastavil jsem se a otočil se. ,,Binie." Přistoupil jsem k mému kamarádovi blíž. ,,Kde je Taehyung?" zeptal se. ,,Už je nejspíš ve třídě." řekl jsem a pokračoval v chůzi. ,,Však jste měli jít spolu, ne?" podivil se. ,,To sice ano, ale tak trochu jsme se pohádali." poškrábal jsem se na zátylku. ,,Nebylo to kvůli mně, že ne?" usmál se křečovitě. ,,Ne, to ne." zalhal jsem. V periferním viděním jsem viděl, jak si oddychl.
Bin mi vykládal, co včera celý den dělal. Samozřejmě jsem ho moc nevnímal, protože jsem přemýšlel nad tou hádkou, co se udála před chvílí. Najednou Bin stichl a trošku do mě žduchl. Podíval jsem se před sebe. Před naší třídou stála Jae i Taehyung.
,,Co to tu řešíte?" přešel jsem k nim. ,,No, jen mu to řekni, Jae." řekl naštvaně Taehyung. ,,Čekala jsem tu na tebe Jungkooku, ale Taehyung na mě začal křičet."
,,Co to meleš?!"
,,Pravdu!"
,,No, jasně. Jungkooku, ona-"
,,Dost!" zakřičel jsem. ,,Dost už, Tae." podíval jsem se na mého naštvaného přítele. ,,Jungkooku." zašeptal. ,,Už buď ticho. Chováš se ke všem jako kdyby si byl král a já byl tvůj majetek. Je mi z toho zle. Nechoď mi dneska na oči." řekl jsem naštvaně, popadl jsem Bina s Jae a vešli jsme do třídy.
...
Společně s Binem a Jae jsem odcházel dom. ,,Ten Taehyung je debil. Nechápu, jak s ním můžeš chodit." řekla Jae a kousla si do jablka. ,,Jae, nech toho." napomenul ji Bin. ,,Nebudeme o tom m-" nedořekl jsem to protože jsem si všiml Taehyunga sedět v parku na lavičce. Nebyl sám. Seděli tam s ním jeho bývalá partička BTS. Prudce jsem zastavil.
,,Co se děje?" zeptal se zmateně Bin a společně s Jae se podívali mým směrem. ,,Aha." zašeptal.
Díval jsem se na něho. Jak se směje. S nimi.
,,Já jsem si to myslela, že bude zase s nimi." vyhrkla Jae. ,,Jo, dalo se to čekat, protože to jsou nejlepší kamarádi od dětství." zamračil se Bin. Chtěl jsem se na něco zeptat, ale Jae mě předběhla. ,,Jungkooku, musím ti něco říct."
Kývl jsem hlavou, že ji poslouchám. Nemohl jsem uvěřit, že je s nimi. Však oni ho mlátili taky. ,,Podívej se na mě." zvýšila hlas a vzala mě za ruku. Udělal jsem nechápavý obličej. ,,Chtěla jsem ti o tom říct dřív ale-" Bin se začal hodně hlasitě smát. ,,Ty si do něho zamilovaná, že?" vykřikl se smíchem.
,,Ne, ale.. hah.."
,,Prostě tě Taehyung podvedl s Yoongim."
V ten moment jsem přestal vnímat. Rozklepaly se mi kolena a spadl na tvrdou zem. Bylo to, jako kdyby mi vrazili nůž do srdce. Necítil jsem smutek ani znechucení. Němel jsem žádné emoce. Cítil jsem jenom bolest.
,,J-jak se to stalo?" zakoktal jsem.
Žádná odpoveď. Oba dva moji kamarádi se na mě dívali jako na nějaké malé zvířátko, které zachvilku umře, protože ho sežere krokodýl, či jiný predátor.
,,Když si nebyl ve škole Jungkooku, tak se Yoongi pořád otíral o Taehyunga." zašeptal Bin. Zvedl jsem se ze země a začal se hodně hlasitě smát. ,,Děláte si ze mě teď prdel, že jo?" vyhrkl jsem a dal si ruce v bok. Dívali se na mě jak na blázna. ,,Tae mě nemohl podvést s ním, protože-"
,,Mysli si co chceš, ale my víme, co jsme viděli." řekl Bin a odcházel pryč. ,,Kooku, já kdybych byla na tvém místě, tak se s ním rozejdu." poplácala mě po zádech a utíkala za Binem.
ČTEŠ
,,Do you still love me?" |Vkook|
FanfictionMyslel jsem, že přestup na novou školu nebude tak strašné, ale je. Kvůli tobě, Kim Taehyungu! Love story - Vkook /2018/ 15+ (Pokud nemáte rádi yaoi, tak to nečtěte!) Top: Taehyung Bottom: Jungkook UPOZORNĚNÍ: Šikana, homosexualita, vulgární slova a...