~62~

971 78 6
                                    

*Už je to normálně pohled Jungkooka :DD*
~~~~~~~~~~~~~~~~

,,Tae~ proč jdeš tak rychle? Nestíhám tě.“ zabručel jsem a chytl ho za kapucu. ,,Ahh! Chceš mě snad uškrtit?!“ zapištěl. ,,Neeee, co bych bez tebe dělal.“ zasmál jsem se. Tae se jenom pousmál a pokračoval v cestě do školy, ale tentokrát zpomalil tempo, abych stíhal. ,,Víš, že je Jimin v nemocnici?“

Ticho.

,,Jungkookie!“ ozvalo se za námi. Nechápavě jsme se na osobu podívali, ale pak jsem se hned usmál. ,,Moon Bine!“ křikl jsem a objal ho. ,,Jungkooku, pojď.“ zašeptal Taehyung a zatahal mě za rukáv. ,,Počkej, Tae.“ odbil jsem ho a dále se věnoval Binovi.

,,Půjdeš s námi do třídy?“ navrhl jsem. Bin okamžitě kývl na souhlas a začervenal se. ,,Na to pěkně zapoměň. Ty s námi nepůjdeš ani kdybys mi nabýdl 52 miliónů wonů.“ (asi 1 milión kč :DD)

,,Jdeme, Jungkooku.“ Začal mě táhnout od Bina pryč. ,,Co to děláš?“ začal jsem se vzpírat. ,,S Binem se už bavit nebudeš.“ řekl naštvaně a dále mě táhl do školy, která už byla otevřená.

Zatáhl mě do jedné chodby a silně přirazil ke zdi. ,,Jsi jenom můj, rozumíš? Patříš pouze mě.“ řekl naštvaně a začal mě dravě líbat. Jeho ruce přiložil na můj zadek, který zmáčkl.

Odstrčil jsem ho. ,,Tae, co to do tebe vjelo? Žárlíš, nebo co?“ řekl jsem udýchaně. ,,N-ne, jenom... Ty si ho neviděl, jak se na tebe červenal?!“ zamračil se. ,,Tae, uklidni se. Jsem s Binem jenom kamarád, ano?“ pohladil jsem ho po tváři a usmál se. ,,No, právě..“ Odstrčil mou ruku a odcházel nejspíš do třídy.

Super. Další hádka.



Dneska vyjde další kapitola c:

,,Do you still love me?" |Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat