Ležel jsem s Taem na posteli, v objetí. Najednou se odtáhl a sedl si. ,,Jungkookie?“ zašeptal. ,,Ano?“ sedl jsem si také a pozoroval jeho nervózní obličej. ,,Jungkookie, miluju tě... moc.“ řekl a propletl si se mnou prsty.
Já tebe taky.
,,A... ty mě?“ stiskl mi ruku a podíval se mi do očí. Jemně jsem kývl na souhlas. Rozzářily se mu oči a olízl si rty. ,,No... heh, budeš m-můj přítel?“
,,T-Tae víš, bavíme se ani ne týden, ale...“ Podíval se mi do očí a narovnal se. Přiblížil jsem se k němu a pořádně ho objal. ,,Ano, chci být tvůj přítel.“
Nevím, jestli nám to vydrží, protože... on byl můj šikanátor, ubližoval mi, ale i přesto jsem se do něho zamiloval. Celkem zvláštní.
,,Miluju tě Tae.“ zašeptal jsem mu do ouška a víc jsem si ho k sobě přitáhl. ,,Já tebe taky.“
....
Cítil jsem, jak mi někdo dal pusu na tvář. Pomalu jsem otevřel oči a naskytl se mi pohled na mého dokonalého přítele. ,,Dobré ráno.“ zašeptal a pohladil mi moje rozcuchané vlásky. ,,Dobré.“ usmál jsem se. ,,Jak si se vyspinkal?“
,,Úžasně a ty?“ sedl jsem si a protáhl se. Celkem nahlas mi křuply záda. ,,Taky akorát mám hlad.“ řekl a dal hlavu na stranu. Je strašně roztomilý. ,,Tak pojď, půjdeme se najíst.“ chytl jsem ho za ruku a táhl směr kuchyně.
Všiml jsem si zeleného lístečku, který ležel na lince.
Jungkooku, jela jsem zase za prací do města Kuri, budu tam asi týden a další týden budu u babičky. Snad to zvládneš a uč se! Peníze máš na stole. - Mamka.
P.S- Příště nevzdychej tak nahlas, bylo to otravné :D Přeju vám to!~Odhodil jsem papírek někam pryč a celý červený se svalil na podlahu. ,,Ahhh, bože!“ vzdychl jsem a silně kopal nohami. ,,Co to vyvádíš?“ zeptal se pobaveně Tae. ,,Prosím, mlč.“ zašeptal jsem a zakryl si moje červené tváře.
ČTEŠ
,,Do you still love me?" |Vkook|
FanfictionMyslel jsem, že přestup na novou školu nebude tak strašné, ale je. Kvůli tobě, Kim Taehyungu! Love story - Vkook /2018/ 15+ (Pokud nemáte rádi yaoi, tak to nečtěte!) Top: Taehyung Bottom: Jungkook UPOZORNĚNÍ: Šikana, homosexualita, vulgární slova a...